Mijn verhaal (Astrid)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Astrid

Ongelezen bericht 10 feb 2012 12:34

Implantaten: PIP

Hallo,
Ik ben een jonge moeder (24) van 2 kids. Heb nu 3,5 jaar de PIP-silicone.
Ik heb mijn BV laten doen in silhouet kliniek in Breda, en ben geholpen door R. Vercoutere, die geeneens een PC blijkt te zijn maar hart/long arts, erg leuk als je daar 3 jaar later achter komt :shock:
Ook is de kliniek nu een jaar gesloten wegens slechte hygienne, en er bleek geen lucht circulatie te zijn, en er was ook geen anesthesist bij..
Mij waren ook de euro silicone beloofd, kreeg achteraf een kaartje mee waar ik toen niet naar omkeek, maar ben er sinds het op het nieuws was achter gekomen dat het dus wel de PIP zijn..

Sinds het allemaal op het nieuws is gekomen ben ik me er ook in gaan verdiepen en kwam er dus achter dat al mijn "kleine" klachten door die silicone zijn gekomen.. Als ik dat niet had gedaan had ik ze gewoon vervangen, en dus alleen maar zieker geworden..

Ben al ruim 2 jaar vermoeid, en dat word steeds erger, ik ben ook zwanger geweest, en toen was ik continu ziek, alle kwalen had ik wel, maarja, op dat moment denk je dat het hormonen zijn, kreeg daarna alleen maar meer en meer last..
erge haaruitval, verwarring, concentratie problemen, last van mijn gebit terwijl er niks aan de hand is, kortademigheid, ik voel me de laatste tijd ook erg dom worden, ik kan de woorden niet vinden, schrijf de raarste dingen op als ik een simpele boodschappenlijst maak, dus als ik per ongeluk wat raars neer zet weten jullie t :P haha..

Ik heb een paar weken geleden een echo gehad, en er bleek niks aan de hand te zijn, nou ik ben er wel bang voor, want in mijn zwangerschap hebben mijn borsten best wel op spanning gestaan, en sindsdien zijn mn borsten super zacht en flexibel, terwijl ze daarvoor 2 ballen waren die rechtop stonden..

Nu staat mijn explantie gepland op don 16-2, en heb er gemengde gevoelens over, ben namelijk best wel bang om onder narcose te gaan, en ben heel benieuwd hoe mijn borsten eruit komen te zien, maar ik sta er wel 100% achter, ze moeten er ook echt uit, ik wil me energie weer terug, en leuke dingen met mn gezinnetje doen, dan maar plat! maar het moet niet zo zijn dat moeders nergens zin in heeft, en eerder dan de kids op bed ligt..

Als ik dit allemaal toch eens wist voor me operatie.. was ik er echt NOOIT aan begonnen..

Perfectie bestaat niet, jij wel!
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 feb 2012 12:51

Zo is dat!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Gerrie

Ongelezen bericht 10 feb 2012 19:17

Beste Astrid,

Wat een verhaal joh.
In ieder geval dapper dat je hier je verhaal verteld en welkom op ons forum.

Groetjes Gerrie
Gosh

Ongelezen bericht 10 feb 2012 20:05

Het is nogal wat,iets anders krijgen dan je had gewild en dan achteraf horen dat de arts niet was wie je dacht dat hij was. En dan hebben we het niet eens gehad over de anesthesie en hygiene.

Welkom op het forum en ik hoop dat voor jou ook snel weer de zon gaat schijnen..

liefs
Ria
Astrid

Ongelezen bericht 10 feb 2012 21:14

bedankt voor de reacties!!
Ja ik hoop echt dat wanneer ze eruit zijn dat al de klachten verdwijnen, de vraag is alleen hoe lang het gaat duren, hoop voor iedere vrouw die dit ook moet doorstaan dat het ook goed komt, en niet voor de rest van dr leven ziek is..
moet ook wel zeggen dat ik het erg fijn vind om hier steun uit te halen, en te lezen dat ik niet de enige ben..
We komen dr wel!!
Pia

Ongelezen bericht 10 feb 2012 23:10

Hi Astrid, welkom hier
ben jaloers dat jij al een explantatiedatum hebt :)
Veel succes!
Astrid

Ongelezen bericht 11 feb 2012 11:40

hey,
thanx..

ik denk dat ik de "mazzel" heb dat ik de PIP heb, want het is natuurlijk in het nieuws geweest en moet vergoed worden, ik ging 9jan voor het eerst op gesprek bij de pc, en kon eigenlijk maandag de 6febr al geopereerd worden (is niet door kunnen gaan omdat ik verhoging had en stront verkouden) en nu dus de 16de. Dus is vrij rap gegaan.

Ben nu bezig met vitamine pillen slikken en veel fruit te eten, hoop niet dat ik de 16de weer voor niks kom, en gewoon onder het mes kan want ik wil het nu ook wel achter de rug hebben, bij elk pijntje, bij elke klacht word ik gek.. het moet eruit!!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”