Ik ben Spin

Protheses vanwege cosmetische reden.
Spin

Ongelezen bericht 08 nov 2012 15:41

Hii allemaal..

Ik ben Spin en ben verleden week vrijdag (2 nov '12) geopereerd om mijn borst implantaten te laten verwijderen :lol:

Goed dat er dit forum is :D
Wendy

Ongelezen bericht 08 nov 2012 16:31

Wauw wat goed Spin!!! Had je ook lichamelijke klachten? Door wie ben je geopereerd en hoe gaat het nu met je? Ik ben in januari geexplanteerd en ik voel me stukken beter dan daarvoor. Sterkte met je herstel !!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Spin

Ongelezen bericht 08 nov 2012 17:51

Hi Wendy..

Jawel ik had een zeurderige ,, trekkerige gevoel aan de linker die verkapseld was maar dat voelde ik zelf ook eigenlijk al :lol:

Nu .. bijna een week na de operatie heb ik het gevoel of er een paar stenen inzitten.. zijn nog heel gevoelig.. beurs enz

Aankomende dinsdag mag ik weer op consult komen bij dr Blecourt ;)
Spin

Ongelezen bericht 08 nov 2012 17:53

Uhmm en waarom heb jij ze eigenlijk laten verwijderen? Had je klachten?

Als ik het nu geweten had .. had ik het nooit vroeger laten doen maar ja toen was ik 27 jr en de voorkant was de achterkant.. was zo plat als een
dubbeltje toen,, nu heb ik in ieder geval meer over dan ik toen had ;)
Wendy

Ongelezen bericht 08 nov 2012 20:22

Ik had 11 jaar siliconen maar had afgelopen 3 jaar o.a. veel last van vermoeidheidsklachten, geen energie, pijnlijke gewrichten en ledematen. Toen ik bij het meldpunt terecht kwam herkende ik alle klachten bij mezelf. Ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt en hopelijk herstel ik nog van alle klachten. En ook al zou dat niet zo zijn, dan ben ik nog blij dat ik verlost ben van die dingen! Ik sta heel anders in het leven momenteel, uiterlijk is niet meer zo belangrijk....gezondheid daarentegen wel!
Hopelijk ga je je gauw weer wat beter voelen, er is natuurlijk ook aardig wat gerommeld in je borsten dus kan best even pijnlijk blijven. :roll: Gebruik je nog pijnstilling? Sterkte en benieuwd wat de dokter zegt volgende week.
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Spin

Ongelezen bericht 08 nov 2012 21:18

Hmmm pijnlijke gewrichten dat zegt me wel wat.. misschien is dat wel een klacht van mij dan :lol: maar stond er eigenlijk nooit zo bij stil dat het wel eens daarvan zou kunnen zijn...

Nou dat heb ik ook wel nu dat anders in het leven staan.. de arts vroeg toen al gelijk van,, wil je ook nieuwe? Nee ... daar had ik geen behoefte aan,, ach vroeger ja dan wilde je wel,, heb zelf betaald (gedeelte) ach nu heb ik daar ook totaal geen behoefte aan hoor maarrrr nu ik het zo zie ben ik nog redelijk uit de strijd gekomen hahahahaha heb best nog wel wat van mezelf,,

Ik gebruik niet echt veel pijnstillers ,, waarschijnlijk als ik zo naar bed ga neem ik een paracetamol met coff voor het slapen ;)
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 nov 2012 08:14

AfbeeldingSpin!
Wat goed van je dat je dat hebt laten doen!!
En fijn dat je je hier hebt aangemeld.
Zou je dit even willen lezen?
Alvast bedankt!

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Spin

Ongelezen bericht 10 nov 2012 09:26

Thanks Luna..

Had het al gelezen allemaal.. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”