Even voorstellen Paula

Protheses vanwege cosmetische reden.
Pamasy

30 okt 2025 11:34

Hallo,
Ik ben Paula en heb de afgelopen jaren waarschijnlijk op een andere planeet gezeten..
Toen ik 40 was heb ik een borstvergroting laten doen. Ik ben 1m80 en was al de opmerkingen over mijn platte voorkant beu en na 4 kinderen gebaard en gevoed te hebben, vond ik het dat de tijd rijp was om ervoor te gaan. Ik ben nu 63 en ik was al een tijd aan het denken dat ze er misschien maar eens uit moesten, alleen wist ik niet goed ‘ en wat dan?’

Indertijd vond ik dat ze iets te groot uitvielen met 2x 255g, maar de pc zei dat je went aan een bepaalde grootte en dat er veel vrouwen daarna nog voor een maatje meer kwamen. Nu na de overgang ben ik een paar kilo’s zwaarder en zijn mijn borsten ook weer een maatje groter. (Kwam van 75A(AA) naar 75C en draag nu 80D.

Toevallig zie ik afgelopen week iemand op Instagram zeggen dat ze haar implantaten gaat laten verwijderen omdat er gezondheidsrisico’s aan haar merk prothesen vastzitten, wat me vervolgens naar dit forum leidde. Nu dacht ik dat ik Mentor had, maar heb het kaartje teruggevonden en blijk de beruchte McGhan 410MF te hebben. Daar ben ik wel heel erg van geschrokken..
Ik woon in België en heb nu volgende week een afspraak bij de pc die de vergroting heeft gedaan.

Ik moet wel zeggen dat ik nooit klachten heb gehad, alleen dat ik de laatste tijd het gevoel heb dat ze erg ‘aanwezig’ zijn. Het lastige is dat ik me gewoon toch opeens erg ongerust voel. En dat ik nu zeker weet dat ik ze eruit wil.

Dank alvast voor iedereen die foto’s voor en na geplaatst hebben, dat geeft toch al een beeld van wat ik zou kunnen verwachten, esthetisch gezien.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”