help..ze moeten en ik wil ze eruit.. (Katja)
-
katja
Implantaten : Eurosiliconen.
kwam bij dr. Luc Damen uit België terecht via andere op gesprek geweest, 2 dgn later werd ik al geholpen .eerst contant betaald .en toen onder het mes ,450 cc aan beide kanten ,maar ik had al snel door ,ik heb 2 verschillende maten .eerst dat kon niet zo zei hij dat .maar ik bleef toch aandringen op eerlijkheid ,en hoorde toen ,rechterborst onder de spier 450cc ,en linkerborst 350cc op de spier ,dus ik had wel degelijk gelijk ,dat het niet klopte .maar zoals hij zei ,dat ging niet anders ....binnen 9mnd rechterkant ingecapseld .hij heeft toen plaatselijke verdoving toe gepast ,,om de silicoon eruit tehalen , het was een vreselijke pijn .maar ik moest me maar niet aanstellen ..wat is mijn resultaat nu .linkersilicoon zit altijd scheef .ik moet hem zelf terug op de plaats duwen .en nooit de zelfde borsten qua verhouding .draai uit zich zelf van boven naar beneden ..heb ze nu 9 jaar .en al langer last ervan ,ze moeten er echt uit ,ik heb verschillende klachten ,en dit met een silicoon zoals ze zeggen en schrijven levenslange garantie ,de eurosilicoon .......wie heeft ervaring met deze prutser..???
wat moet ik doen ,waar moet ik zijn , en bij wie .kan me iemand informatie geven . ik heb de eurosiliconen ....bvd... ben een stressbundel.
kwam bij dr. Luc Damen uit België terecht via andere op gesprek geweest, 2 dgn later werd ik al geholpen .eerst contant betaald .en toen onder het mes ,450 cc aan beide kanten ,maar ik had al snel door ,ik heb 2 verschillende maten .eerst dat kon niet zo zei hij dat .maar ik bleef toch aandringen op eerlijkheid ,en hoorde toen ,rechterborst onder de spier 450cc ,en linkerborst 350cc op de spier ,dus ik had wel degelijk gelijk ,dat het niet klopte .maar zoals hij zei ,dat ging niet anders ....binnen 9mnd rechterkant ingecapseld .hij heeft toen plaatselijke verdoving toe gepast ,,om de silicoon eruit tehalen , het was een vreselijke pijn .maar ik moest me maar niet aanstellen ..wat is mijn resultaat nu .linkersilicoon zit altijd scheef .ik moet hem zelf terug op de plaats duwen .en nooit de zelfde borsten qua verhouding .draai uit zich zelf van boven naar beneden ..heb ze nu 9 jaar .en al langer last ervan ,ze moeten er echt uit ,ik heb verschillende klachten ,en dit met een silicoon zoals ze zeggen en schrijven levenslange garantie ,de eurosilicoon .......wie heeft ervaring met deze prutser..???
wat moet ik doen ,waar moet ik zijn , en bij wie .kan me iemand informatie geven . ik heb de eurosiliconen ....bvd... ben een stressbundel.
-
lisa
Hai Katja, op de site staat heel veel informatie en ook ervaringen van andere vrouwen. Lees het eens rustig door, neem de tijd. En je krijgt vast reactie van de meiden die de site up to date houden. Houd moed!
Welkom Katja,
Ga 's op explantatieconsult.
Bekijk de explantatierubriek en in dit topic vind je chirurgen ->
http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t236.html
Bel voor een afspraak en ga op consult.
succes en sterkte meis!
Ga 's op explantatieconsult.
Bekijk de explantatierubriek en in dit topic vind je chirurgen ->
http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t236.html
Bel voor een afspraak en ga op consult.
succes en sterkte meis!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Lieve Katja,
Wat vind ik het erg om deze woorden van wanhoop te lezen.
Wat baal ik er van dat ik je niet eerder heb kunnen schrijven. Liefst stond ik dag en nacht klaar om meteen te reageren. Maar dat kan niet.
Lieve schat, probeer rustig te blijven!! Er kan je heus niets gebeuren. Echt niet.
Als je heel snel aan de beurt wilt komen voor explantatie dan moet je je verzekering opbellen en kijken in welk ziekenhuis/welke kliniek je het snelste geholpen kunt worden. Zeg dan duidelijk dat je heel veel lichamelijke klachten hebt en dat je je protheses zo snel mogelijk wilt laten verwijderen. En dat je graag wilt dat de verzekering voor je uitzoekt waar dat het snelste kan. En dan ook zo dicht mogelijk bij jou in de buurt. De verzekering is verplicht jou hierin te helpen. Daar betaal je premie voor.
Lees dan wel deze pagina goed door en ga heel goed voorbereid op consult. Wees heel erg duidelijk in wat jij wilt. Dit is echt heel erg belangrijk!! Laat je niets wijsmaken!!
Als je iets niet lukt, mag je mij een privé bericht sturen hoor. Ook kun je Monique MKS mailen ( meldpuntklachtensiliconen@hotmail.nl ). Het is belangrijk dat zij even kennis maakt en dat je haar je de vragenlijst opstuurt. Zij bundelt alle klachten van vrouwen en stuurt dit door naar de inspectie.
Lieve, lieve Katja, probeer wel rustig te blijven. Alles gaat goed komen hoor. Ik was ook heel erg in de war net als jij. En ik stond er helemaal alleen voor. En toch is alles goed gekomen uiteindelijk. En met jou komt het ook goed. We zijn er voor je hoor. Je mag altijd iedereen een berichtje sturen.
Bel morgen je verzekering op en kijk waar je zo snel mogelijk aan de beurt kunt komen. Of bel anders een van de chirurgen uit deze lijst op.
Heel veel, heel veel sterkte lieve Katja. Het komt goed meisje.
Liefs en megaknuffels van mij voor jou,
Luna
Wat vind ik het erg om deze woorden van wanhoop te lezen.
Wat baal ik er van dat ik je niet eerder heb kunnen schrijven. Liefst stond ik dag en nacht klaar om meteen te reageren. Maar dat kan niet.
Lieve schat, probeer rustig te blijven!! Er kan je heus niets gebeuren. Echt niet.
Als je heel snel aan de beurt wilt komen voor explantatie dan moet je je verzekering opbellen en kijken in welk ziekenhuis/welke kliniek je het snelste geholpen kunt worden. Zeg dan duidelijk dat je heel veel lichamelijke klachten hebt en dat je je protheses zo snel mogelijk wilt laten verwijderen. En dat je graag wilt dat de verzekering voor je uitzoekt waar dat het snelste kan. En dan ook zo dicht mogelijk bij jou in de buurt. De verzekering is verplicht jou hierin te helpen. Daar betaal je premie voor.
Lees dan wel deze pagina goed door en ga heel goed voorbereid op consult. Wees heel erg duidelijk in wat jij wilt. Dit is echt heel erg belangrijk!! Laat je niets wijsmaken!!
Als je iets niet lukt, mag je mij een privé bericht sturen hoor. Ook kun je Monique MKS mailen ( meldpuntklachtensiliconen@hotmail.nl ). Het is belangrijk dat zij even kennis maakt en dat je haar je de vragenlijst opstuurt. Zij bundelt alle klachten van vrouwen en stuurt dit door naar de inspectie.
Lieve, lieve Katja, probeer wel rustig te blijven. Alles gaat goed komen hoor. Ik was ook heel erg in de war net als jij. En ik stond er helemaal alleen voor. En toch is alles goed gekomen uiteindelijk. En met jou komt het ook goed. We zijn er voor je hoor. Je mag altijd iedereen een berichtje sturen.
Bel morgen je verzekering op en kijk waar je zo snel mogelijk aan de beurt kunt komen. Of bel anders een van de chirurgen uit deze lijst op.
Heel veel, heel veel sterkte lieve Katja. Het komt goed meisje.
Liefs en megaknuffels van mij voor jou,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Lieve Katja,
Blijf rustig! Waarom ben je zo in paniek?
Relax, het komt goed!
Als je de tijd hebt...en het wilt vertellen horen we graag wanneer je je borstvergroting gedaan hebt, of je nu klachten hebt en waarom je explantatie overweegt?
Luna heeft je al veel info gegeven, lees het goed door en als je vragen hebt, mail of stel ze gerust!
Sterkte!
Grts Wendy
Blijf rustig! Waarom ben je zo in paniek?
Als je de tijd hebt...en het wilt vertellen horen we graag wanneer je je borstvergroting gedaan hebt, of je nu klachten hebt en waarom je explantatie overweegt?
Luna heeft je al veel info gegeven, lees het goed door en als je vragen hebt, mail of stel ze gerust!
Sterkte!
Grts Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hoi Katja,
Hoop dat je wat rustiger bent nu.
Ik heb je ene berichtje erbij gedaan hierboven, zodat anderen wat meer over je kunnen lezen. Ik heb het berichtje ook bij het topic 'Ervaringen met artsen' gedaan. Zo kunnen anderen die dezelfde ervaring met deze arts hadden, het lezen. Of vrouwen die nog bij hem langs moeten ook en dan zijn ze gewaarschuwd.
Bellen met je verzekering, hè? Of de pc's uit ons lijstje. Actie ondernemen! Buig alle spanning om en gebruik het om dingen voor elkaar te krijgen!
Veel liefs, Luna
Hoop dat je wat rustiger bent nu.
Ik heb je ene berichtje erbij gedaan hierboven, zodat anderen wat meer over je kunnen lezen. Ik heb het berichtje ook bij het topic 'Ervaringen met artsen' gedaan. Zo kunnen anderen die dezelfde ervaring met deze arts hadden, het lezen. Of vrouwen die nog bij hem langs moeten ook en dan zijn ze gewaarschuwd.
Bellen met je verzekering, hè? Of de pc's uit ons lijstje. Actie ondernemen! Buig alle spanning om en gebruik het om dingen voor elkaar te krijgen!
Veel liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 jul 2012 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
katja
allemaal heel hartelijk bedankt ,voor jullie reactie ,ik ga natuurlijk actie onder nemen ,wat ik hier lees ,steunt me enorm .ik ben al niet meer zo gestrest.ik heb me ook voor genomen het rustig aan tepakken ....moet er nu even een weekendje tussen uit .dus ik zal zo snel mogelijk weer reageren ..BEDANKT ALLEMAAL..
Ben heel blij dat je weer wat rustiger bent. Geniet van je uitje!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Beste Katja,katja schreef:kwam bij hem terecht via andere op gesprek geweest, 2 dgn later werd ik al geholpen .eerst contant betaald .en toen onder het mes ,450 cc aan beide kanten ,maar ik had al snel door ,ik heb 2 verschillende maten .eerst dat kon niet zo zei hij dat .maar ik bleef toch aandringen op eerlijkheid ,en hoorde toen ,rechterborst onder de spier 450cc ,en linkerborst 350cc op de spier ,dus ik had wel degelijk gelijk ,dat het niet klopte .maar zoals hij zei ,dat ging niet anders ....binnen 9mnd rechterkant ingecapseld .hij heeft toen plaatselijke verdoving toe gepast ,,om de silicoon eruit tehalen , het was een vreselijke pijn .maar ik moest me maar niet aanstellen ..wat is mijn resultaat nu .linkersilicoon zit altijd scheef .ik moet hem zelf terug op de plaats duwen .en nooit de zelfde borsten qua verhouding .draai uit zich zelf van boven naar beneden ..heb ze nu 9 jaar .en al langer last ervan ,ze moeten er echt uit ,ik heb verschillende klachten ,en dit met een silicoon zoals ze zeggen en schrijven levenslange garantie ,de eurosilicoon .......wie heeft ervaring met deze prutser..???
Jk wilde je verhaal lezen, maar er mist een stuk.
groet,
Joke
Dat was alles wat ze schreef. Ze was een beetje paniekerig toen, dus vandaar.
Ik heb de naam van de arts er maar even bij gedaan. Dr. Luc Damen uit België.
Ik heb de naam van de arts er maar even bij gedaan. Dr. Luc Damen uit België.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Katja, heb je al actie ondernomen? Snel handelen is belangrijk, want er zijn altijd wachtlijsten. Vooral nu.
Laat ons maar weten als je datums hebt enzo.
Heb je nog vragen stel ze gerust.
Heel veel liefs,
Luna
Laat ons maar weten als je datums hebt enzo.
Heb je nog vragen stel ze gerust.
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op