Hallo
Ik ben dus heel veel aan het onderzoeken etc.
Ik heb in 2016 mijn bv ondergaan in amstelveen afgesproken 380cc anatomisch van mentor, na de operatie vertelde de pc mij dat hij veel heeft moeten proppen in mijn rechterborst. Wellicht was de prothese te groot. Eigenlijk sindsdien altijd wel klachten en pijn gehad rechts.
Ik heb de operatie verslag tijd geleden aangevraagd.
Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat ik helemaal geen anatomische protheses heb gehad zoals afgesproken maar ronde protheses.
Dit was niet de afspraak.
Ik ben eigenlijk ook kwaad nu. Want ik kom er nu ook allemaal pas achter wellicht is dit ook veel te groot geweest voor mij en te belastend voor mijn lichaam.
Anatomisch hadden we afgesproken, heb dus 6 jaar lang met ronde protheses rondgelopen.
Kan ik hier wat mee
Gr miranda
Belangrijk wat nu te doen?
Helaas ben je niet de enige...Miranda29 schreef: ↑26 jan 2023 00:52Hallo
Ik ben dus heel veel aan het onderzoeken etc.
Ik heb in 2016 mijn bv ondergaan in amstelveen afgesproken 380cc anatomisch van mentor, na de operatie vertelde de pc mij dat hij veel heeft moeten proppen in mijn rechterborst. Wellicht was de prothese te groot. Eigenlijk sindsdien altijd wel klachten en pijn gehad rechts.
Ik heb de operatie verslag tijd geleden aangevraagd.
Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat ik helemaal geen anatomische protheses heb gehad zoals afgesproken maar ronde protheses.
Dit was niet de afspraak.
Ik ben eigenlijk ook kwaad nu. Want ik kom er nu ook allemaal pas achter wellicht is dit ook veel te groot geweest voor mij en te belastend voor mijn lichaam.
Anatomisch hadden we afgesproken, heb dus 6 jaar lang met ronde protheses rondgelopen.
Kan ik hier wat mee
Gr miranda
We horen heel erg vaak dat vrouwen andere implantaten kregen dan was afgesproken of waar ze voor betaalden. Vele vrouwen kregen zelfs PIP en niet het merk waar ze voor betaalden. Bizar dat artsen dit gedaan hebben en velen zijn er gewoon mee weggekomen.
Ik denk niet dat je veel kunt beginnen, want dan zou je moeten kunnen bewijzen dat jullie iets anders hadden afgesproken. Wat wel kan is bij het Landelijk Meldpunt Zorg melden wat er is gebeurd. En dat is wel heel erg belangrijk.
Verder kun je hier lezen wat de stappen zijn als je wel bewijzen hebt:
viewtopic.php?f=142&t=2998
Probleem is wel dat dit al in 2016 is gebeurd..
Succes lieverd en sterkte!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"