Hallo allemaal,
Ik stel me graag even voor..
Mijn naam is Willemieke en ben 39 jaar oud. In 2010 heb ik een borstvergroting gehad met het inmiddels beruchte merk Allergan.
N.a.v. de documentaire Moordtieten heb ik vorig jaar een haartest bij HairDiagnostix laten doen,ondanks ik geen klachten heb. Hier kwam geen verhoogde waardes uit. Afgelopen zomer kwam ik erachter dat ook de testen van HairDiagnostix niet betrouwbaar zijn. Dus in augustus jl. een echo laten maken, gelukkig zijn de protheses nog in tact.
Ik heb (nog) geen klachten, maar wil dit graag zo houden. Heb eigenlijk geen idee hoe nu verder..
Kom graag in contact met jullie.
Groetjes Willemieke
Even voorstellen
Hoi Willemieke, welkom!wbagerman schreef: โ21 nov 2022 19:51Hallo allemaal,
Ik stel me graag even voor..
Mijn naam is Willemieke en ben 39 jaar oud. In 2010 heb ik een borstvergroting gehad met het inmiddels beruchte merk Allergan.
N.a.v. de documentaire Moordtieten heb ik vorig jaar een haartest bij HairDiagnostix laten doen,ondanks ik geen klachten heb. Hier kwam geen verhoogde waardes uit. Afgelopen zomer kwam ik erachter dat ook de testen van HairDiagnostix niet betrouwbaar zijn. Dus in augustus jl. een echo laten maken, gelukkig zijn de protheses nog in tact.
Ik heb (nog) geen klachten, maar wil dit graag zo houden. Heb eigenlijk geen idee hoe nu verder..
Kom graag in contact met jullie.
Groetjes Willemieke
Goed dat je je hebt aangemeld en dat je zoekt naar informatie. Je kunt op deze pagina onze adviezen lezen en waar je vooral op moet letten.
Het is goed dat je dit nu al doet, mocht je in de toekomst wel klachten krijgen. De voorlichting die gegeven wordt, is echt heel slecht. Jij bent in 2010 vast ook niet gewezen op de risico's die er zijn. Tegenwoordig krijgen alle vrouwen de chirurgische bijsluiter mee. Als ik deze informatie in januari 2003 had gekregen, was ik heel hard de kliniek uit gerend
Maar iedere vrouw is anders en wij begrijpen de vrouwen die geen klachten hebben heel erg goed. Wat wij vooral moeilijk vinden, is de zeer slechte voorlichting door plastisch chirurgen. En dit gebeurt nog steeds. Vandaag ook weer via Whatsapp de ervaring van een dame doorgekregen over het nieuwe 'siliconenspreekuur'. Daarom gaan we er bij de NVPC op aandringen dat er een verplichte informatiefolder komt voor vrouwen zoals jij. En een folder voor vrouwen die wel klachten hebben en explantatie overwegen.
Ik hoop dat je iets wijzer wordt door het zoeken op onze site. En probeer natuurlijk niet in paniek te raken bij het lezen van bepaalde dingen. Jij hebt geen klachten, dus er is geen paniek nodig. Ook niet omdat je Allergan implantaten hebt. Je kunt op de site van Bureau Clara Wichmann lezen over de rechtszaak waar ook jij je bij kunt aanmelden.
Ik zou je wel aanraden om MRI te laten maken. Daarop is veel meer te zien dan op een echo. Helaas wordt dit niet vergoed als er geen klachten zijn.
Mocht je nog vragen hebben na het lezen van de informatie, stel die dan gerust.
Heel veel liefs en fijne avond,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Welkom Willemieke 
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/