Voorstellen klachten na Reanimatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Tinker

Ongelezen bericht 01 mei 2022 10:38

Hoi allemaal,
Ik ga proberen het kort te houden.
Voor mijn zwangerschap had ik een mooie stevige 75 B cup.
Tijdens de borstvoeding 75 E 75 F cup
Na de borstvoeding 75 C cup rek van de huid van boven was wel er wat uit en flink wat striae, maar verder zat alles nog redelijk op z'n plek totaal niet ontevreden.
Maar nadat mijn borstvoedingsperiode voorbij was ontdekte ik een deuk onder in mijn borst.
Daardoor zat mijn bh nooit goed ( steeds een rol onder je bh uit) en was het steeds herhaaldelijk borst omhoog bh omlaag trekken.
Heb dit een poos de tijd gegeven tot ik ermee naar mijn huisarts ben geweest.( die ik inmiddels nu nier meer heb)
Deze adviseerde toen een bv omdat dit de boel zou opvullen,totaal niet verder onderzoek gehad. :roll:
Totdat ik in 2015 bij de wellnesskliniek kwam bij dokter Verdonck en deze zoiets had van doe eerst maar eens borstonderzoek.
Hier kwam uit dat ik een aantal " goedaardige " fibromen heb zitten en dat verklaarde die deuk.
Protheses 330cc van Mentor konden achter de spier geplaatst worden voor een natuurlijk mogelijk resultaat.
Operatie alles prima verlopen. Super chirurg geen aanmerkingen op.
Voor de Fibromen bleef ik onder controle.
Verder nooit geen klachten top borsten.
Totdat ik in 2017 gereanimeerd moest worden door eerst mijn man en daarna brandweer en ambulanceverpleegkundige.
Na die periode begon ik klachten te krijgen met mn rechterborst.
Waar eerst die deuk zat zat nu een knobbel.
Eerst dachten ze aan een borstontsteking meerdere AB kuur verder en dit leek te aan te slaan.
Maar kwam na periode weer terug.
Echo en foto's gemaakt niets te zien.
En zo ben ik meedere keren terug geweest in het zh ervoor, omdat mijn borst inmiddels 2 cupmaten groter is en ik geen enkele bh meer kan dragen.
Uiteindelijk dokter Verdonck opgebeld deze schrok en schreef een MRI uit met verdenking op ALCL
Toen begon de ellende want hier in NL namen ze zijn verwijzing niet aan omdat deze door een Belgische arts is uitgeschreven dus voer deze daar maar uit :shock:
Mijn huisarts heeft zich in allelei bochten gewrongen om het toch voor elkaar te krijgen gewoon hier in Zeeland in het zh geholpen te kunnen worden.
Nou MRI gehad uitslag protheses zijn intact er is niets te zien de rest bespreekt u maar met u chirurg in België :shock:
Heb intussentijd in Nov 2019 een heftige operatie ondergaan (onderbeen amputatie) dus heb toen de zoektocht naar hulp voor m'n borst op een laag pitje gezet.
Maar ben dit jaar februari bij silicone spreekuur geweest in het VUMC en daarkwam uit je borst is zo ontstoken/ geïrriteerd kapselvorming noem maar op.
Verwijzing gekregen voor explantatie.
Maar nu komt het... nu moet ik dus zelf een zh bellen voor die explantatie en verwijderen van die fribanomen want ze vertelde mij dat een kliniek meestal dit niet doet omdat dit dan gecompliceerder ligt met deze medische achtergrond.

Als ik dan nu ziekenhuizen bel krijg ik te horen nee u hoort nier op de afdeling plastische oncologie
Maar waar ik wel heen moet weten ze niet?
Of ik krijg te horen waarom gaat u niet terug in de kliniek waar ze geplaatst zijn?
Nou deze doen dat niet en m'n chirurg werkt er niet meer.
En zo blijf ik nu van kastje van de muur..
En ik heb elke dag zoveel pijn en m'n huid scheurt en rekt alleen maar verder heb ik het idee ( huid glanst schilfers en jeukt is warm en enorm hard)
Wacht nu op terugbellen van het Franciscus gasthuis in Rotterdam daar heeft mijn huisarts de verwijzing naar gestuurd van het VUMC.
Maar ook daar zij de telefoniste waarom doet het VUMC dat niet dan? Waarom gaat u niet bij u eigen kliniek blabla
Ik krijg er zo'n stress van allemaal. :cry:

Nu vroeg ik me af dokter Frank Niessen zou hij wel misschien me kunnen helpen ook wat betreft fibromen kapsel en uiteraard m'n protheses verwijderen.?
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2022 11:07

Hoi lieve Tinker,

Jeetje, wat een verhaal weer zeg! En die ha die gewoon een bv adviseerde. Het moet niet gekker worden!🤨

Dit is echt heel bizar allemaal. Beseffen ze wel wat ze gedaan hebben door jou de hulp af te wijzen als er verdenking is op ALCL? En is er uberhaupt een punctie uitgevoerd? Een MRI sluit geen ALCL uit!

Ik zou niet verder zoeken maar naar het UMC in Maastricht gaan bij van der Hulst of collega's mammacentrum. Probeer met hem in contact te komen. Je kunt eventueel een korte mail sturen. En anders vraag je je ha om te bellen. Laat hem uitleggen dat je steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Overigens werkt Rita Kappel tegenwoordig met 2 oncologische chirurgen die dit ook zouden kunnen doen denk ik. Ik zou daarom maandag even naar de kliniek bellen en je verhaal vertellen. Als ze niet opneemt, dan inspreken.
Maar ik kan haar ook vragen of ze iets voor je kunnen betekenen. Ik zal haar zo wel even appen voor je.

Wat onzettend erg dat je onderbeen geamputeerd is😢 Wat was daar de reden van als ik vragen mag? En waarom moest je gereanimeerd worden? Heb je suikerziekte en hart- en vaatproblemen?

Ik laat je snel weten of Rita Kappel iets voor je kan betekenen. Heel veel sterkte en al mijn liefs❤🌈🙏💕🥰🌷💋
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2022 11:20

Bedenk me nu wel dat een operatie bij een kliniek lastig wordt als je hart- en vaatpatiënt bent. De anesthesist van Rita Kappel zal jou niet goedkeuren voor de operatie.
Ik zal kijken waar haar collega's nog meer werken.

Tot zo!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2022 11:50

Dr. Irene Grossmann is universitair docent en onderzoeker verbonden aan de universiteit in Delft. Volgens mij werkt ze verder alleen bij het Dr. Kappel Instituut.

Dr. Jaap de Vries zou je wel kunnen proberen.
https://www.treant.nl/over-treant/speci ... vries-jaap

En anders toch bij het mammacentrum in Maastricht. Daar zijn hele goede chirurgen👍
https://oncologie.mumc.nl/kankersoorten ... orstkanker

Ik vind het zo raar dat ze jou met jouw achtergrond naar een kliniek verwijzen. Als je hart- en vaatpatiënt bent (dat vermoed ik), dan mag je alleen in een ziekenhuis geopereerd worden. Overleg dit ook met je ha. Die zou dit moeten weten.

:!: Overigens kun je de verzekeraar bellen en deze zoektocht naar een geschikte plek, aan hen overlaten. Zij zijn verplicht jou hier in bij te staan.

Succes lieverd!🙏🍀🌈
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 07 mei 2022 16:17

Lieve Tinker, ben je al iets verder in je zoektocht?

Succes en sterkte🍀🙏💕😘
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”