Hi iedereen,
In juli is bij mij aangetoond dat ik een gescheurd borstimplantaat heb, met siliconen in mijn oksel en lymfeklieren.
Hiervoor was al 2 jr. bezig met allerlei onderzoeken om er achter te komen wat nou de oorzaak was van de vele klachten die ik ondervond.
Ik heb enorm veel klachten variërend van brainfog, ernstige gewrichtspijn, vermoeidheid, spierzwakte, ernstige longklachten, ga zo maar door. Ik voelde me vooral heel oud.
Ik was fanatiek sporter, en deed aan krachttraining.
Anderhalf jaar geleden kreeg ik na trainingen last van koortsaanvallen, buitensporig heftige spierpijnen en algehele malaise.
Ik was van een bruisende adhd-er veranderd in een oude vrouw die altijd een beetje kromliep vanwege rugklachten.
Toen de diagnose gesteld werd, viel alles als een puzzel in elkaar.
Ik wilde zo snel mogelijk van de implantaten af, maar dat was nog niet zo makkelijk. Mijn arts vond het allemaal niet zo ernstig en bleef maar aangeven dat er geen causaal verband aangetoond was tussen mijn vele klachten en het gescheurde implantaat.
Ik ben toen gaan zoeken naar een andere arts die mijn klachten wél erkent. Uitgekomen bij dr. Kappel, waar ik in eerste instantie heel blij mee was. Na het consult ondervond ik echter problemen in de communicatie. Zaken die tijdens het consult waren besproken, bleken in latere mailconversaties weer niet te kloppen, of compleet anders te zijn. Ik raakte onzeker door deze voorvallen en besloot, ondanks de steeds ernstig wordende klachten, uit wanhoop toch maar terug te keren naar mijn eerdere arts.
Overigens wil ik benadrukken dat ik nog steeds vind dat dr. Kappel super goed werk doet en ik twijfel zeker niet aan haar kwaliteiten als explantatie-arts, echter was de communicatie tussen ons zo verslechterd dat ik me niet goed voelde bij een operatie.
Omdat ik echt zsm geholpen wilde worden ben ik weer teruggegaan naar de arts in mijn eigen ziekenhuis.
Er was plek binnen een maand en heb daarop direct de kosten overgemaakt voor de borstlift die zij aansluitend tijdens de operatie zou uitvoeren.
We zijn inmiddels weer drie maanden verder en helaas nog steeds niet geopereerd. Elke keer wegens Corona.
Mijn klachten worden erger en ik voel me zo niet erkend.
Ik heb op dit moment een aandoening aan mijn handen die ervoor zorgt dat ik mijn handen nauwelijks nog kan gebruiken en bij nagels bijna van mijn vingers vallen. Blokkades in mijn zenuwen waardoor ik slecht loop, en mijn hersens werken slecht.
Vanmorgen heb ik te horen gekregen dat de operatie die volgende week gepland staat niet door gaat vanwege te veel zieke medewerkers op de afdeling, misschien over een maand.
Ik heb echt heel veel moeite met het feit dat het zo lastig is om simpelweg de erkenning te krijgen voor mijn klachten.
Ik sta op dit moment op het punt om maar random klinieken te benaderen en wie het eerst een plekje heeft, daar m’n pijlen maar op te richten.
Na dit veel te lange verhaal wil ik ook zeggen dat ik ontzettend blij ben met dit forum. Zoveel verhalen, zoveel info. Chapeau aan de oprichters!
Liefs,
Linda
Voorstellen
Lieve Linda, welkom hier 
Wat naar allemaal!!
Ik hoop dat je zo snel mogelijk geholpen wordt.
Blijf met ons delen, dat helpt enorm
Wat naar allemaal!!
Blijf met ons delen, dat helpt enorm
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Wat een verhaal weer zeg!
De arts die tegen jou heeft gezegd dat het allemaal wel mee valt, terwijl je met een gescheurde implantaat loopt en zo veel klachten hebt
Ik kan niet anders zeggen dan dat je echt op ziek moet naar een arts waar je snel terecht kan.
Ik wens je heel veel succes.
Liefs essi
De arts die tegen jou heeft gezegd dat het allemaal wel mee valt, terwijl je met een gescheurde implantaat loopt en zo veel klachten hebt
Ik kan niet anders zeggen dan dat je echt op ziek moet naar een arts waar je snel terecht kan.
Ik wens je heel veel succes.
Liefs essi
Lieve Linda,
Ik snap heel goed dat het soms niet meer goed voelt bij een arts, omdat er teveel is gebeurd en dat je dan liever de operatie niet door wil zetten.
Dus je hoeft je ook niet bezwaard te voelen dat je hier wat schrijft. Ik ben blij dat je je hart bij ons lucht, want als dat hier niet kan, waar dan wel?
Om sneller aan de beurt te komen, raad ik je aan om morgen direct met je verzekeraar te bellen en door hen te laten uitzoeken waar je het snelst aan de beurt bent voor een consult en operatie. Beloof me dat je dit zult doen, oké? Morgen is het alweer vrijdag, dus dat is wel balen. Maar de verzekeraar hoort dit wel z.s.m. op te pakken.
Hopelijk heb je halverwege volgende week een bericht waar je naar toe zou kunnen.
Ik wens je heel heel veel succes en vooral heel veel sterkte! Weet dat we aan je denken, alles komt goed hoor!
Nu lekker uitrusten en morgen bellen. Dikke kus!❤❤❤
Ik snap heel goed dat het soms niet meer goed voelt bij een arts, omdat er teveel is gebeurd en dat je dan liever de operatie niet door wil zetten.
Dus je hoeft je ook niet bezwaard te voelen dat je hier wat schrijft. Ik ben blij dat je je hart bij ons lucht, want als dat hier niet kan, waar dan wel?
Om sneller aan de beurt te komen, raad ik je aan om morgen direct met je verzekeraar te bellen en door hen te laten uitzoeken waar je het snelst aan de beurt bent voor een consult en operatie. Beloof me dat je dit zult doen, oké? Morgen is het alweer vrijdag, dus dat is wel balen. Maar de verzekeraar hoort dit wel z.s.m. op te pakken.
Hopelijk heb je halverwege volgende week een bericht waar je naar toe zou kunnen.
Ik wens je heel heel veel succes en vooral heel veel sterkte! Weet dat we aan je denken, alles komt goed hoor!
Nu lekker uitrusten en morgen bellen. Dikke kus!❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"