even voorstellen
-
miranda1976
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jan 2022 17:24
Hallo lotgenoten.
Ik ben miranda en ben 44 jaar, moeder van een zoon van 21 jaar. In 2013 heb ik ervoor gekozen om mijn borsten te laten vergroten. Hiervoor is gekozen voor de Mentor implantaten. Siltex Round High Profile Gel Breastimplants Cohesive 1. Heel trots was ik en eigenlijk nog steeds wel, maar de klachten nemen de overhand.
Mijn klachten zijn: ontzettend moe (geestelijk en lichamelijk), vervroegd in de overgang/ overgangsklachten, gewrichtpijnen, tintelende/slapende ledematen. spierpijnen, geheugenverlies, concentratiestoornis, jeuk aan mijn lijf. slaapstoornis ( veel wakker worden, vanaf plusminus 3.00 uur niet of nauwelijks meer slapen) veel plassen, pijn aan mn borsten, ribben en borstkast. luchtweg en darm problemen. lage weerstand dus veel ziek.
Het lastige is/was voor mij dat al mijn klachten ook te herleiden zijn naar erfelijkheid uit mijn familielijn.
Reuma zit in mijn familie, dus dacht altijd dat dat het was. Paar keer laten prikken, maar er komt niks uit. Mijn moeder zat met 43 jaar in de overgang, dus naar aanleiding van mijn klachten, ging ik ervan uit dat ik ook de sjaak was en er ook vroeg in zou zitten. Paar keer onderzocht, maar er komt niks uit. Verders ben ik niet zo van de dokter bezoekjes en blijf ik vaak te lang met klachten lopen. Nadat ik over mijn klachten sprak werd er aan mij gevraagd of ik borstimplantaten had en door die vraag is mijn balletje gaan rollen. Het zou toch niet waar zijn dat de klachten van de implantaten afkomen? Ik ben gaan lezen en me gaan verdiepen en tegelijkertijd schrok ik me rot. Nooit en dan ook nooit heb ik er ooit aan gedacht dat het daardoor zou kunnen komen. Ik ben er gewoon van ontdaan en voel me voor de gek gehouden, want het kon geen kwaad zeiden ze, mentor is een goed produkt en ze kunnen in principe levenslang blijven zitten zonder te gaan lekken. Het enige kleine risico wat ik liep was op kapselvorming en eventuele verplaatsing. Nu ik dit allemaal van jullie gelezen heb maakt het mij heel verdrietig en boos. Waarom heb ik, hebben wij, geen eerlijke voorlichting gehad? tjah stomme vraag, want ik weet het antwoord daar wel op. Wat ik ook weet nu is dat ze eruit moeten, want het zijn tikkende tijdbommen die mij ziek maken!
Aankomende dinsdag krijg ik een MRI en wat de uitslag daarvan ook is, de vervolg stappen gaan genomen worden. Ook wil ik gelijk mijn dank uitspreken aan diegene die deze site opgezet hebben, dit zal veel vrouwen helpen.
Ik ben miranda en ben 44 jaar, moeder van een zoon van 21 jaar. In 2013 heb ik ervoor gekozen om mijn borsten te laten vergroten. Hiervoor is gekozen voor de Mentor implantaten. Siltex Round High Profile Gel Breastimplants Cohesive 1. Heel trots was ik en eigenlijk nog steeds wel, maar de klachten nemen de overhand.
Mijn klachten zijn: ontzettend moe (geestelijk en lichamelijk), vervroegd in de overgang/ overgangsklachten, gewrichtpijnen, tintelende/slapende ledematen. spierpijnen, geheugenverlies, concentratiestoornis, jeuk aan mijn lijf. slaapstoornis ( veel wakker worden, vanaf plusminus 3.00 uur niet of nauwelijks meer slapen) veel plassen, pijn aan mn borsten, ribben en borstkast. luchtweg en darm problemen. lage weerstand dus veel ziek.
Het lastige is/was voor mij dat al mijn klachten ook te herleiden zijn naar erfelijkheid uit mijn familielijn.
Reuma zit in mijn familie, dus dacht altijd dat dat het was. Paar keer laten prikken, maar er komt niks uit. Mijn moeder zat met 43 jaar in de overgang, dus naar aanleiding van mijn klachten, ging ik ervan uit dat ik ook de sjaak was en er ook vroeg in zou zitten. Paar keer onderzocht, maar er komt niks uit. Verders ben ik niet zo van de dokter bezoekjes en blijf ik vaak te lang met klachten lopen. Nadat ik over mijn klachten sprak werd er aan mij gevraagd of ik borstimplantaten had en door die vraag is mijn balletje gaan rollen. Het zou toch niet waar zijn dat de klachten van de implantaten afkomen? Ik ben gaan lezen en me gaan verdiepen en tegelijkertijd schrok ik me rot. Nooit en dan ook nooit heb ik er ooit aan gedacht dat het daardoor zou kunnen komen. Ik ben er gewoon van ontdaan en voel me voor de gek gehouden, want het kon geen kwaad zeiden ze, mentor is een goed produkt en ze kunnen in principe levenslang blijven zitten zonder te gaan lekken. Het enige kleine risico wat ik liep was op kapselvorming en eventuele verplaatsing. Nu ik dit allemaal van jullie gelezen heb maakt het mij heel verdrietig en boos. Waarom heb ik, hebben wij, geen eerlijke voorlichting gehad? tjah stomme vraag, want ik weet het antwoord daar wel op. Wat ik ook weet nu is dat ze eruit moeten, want het zijn tikkende tijdbommen die mij ziek maken!
Aankomende dinsdag krijg ik een MRI en wat de uitslag daarvan ook is, de vervolg stappen gaan genomen worden. Ook wil ik gelijk mijn dank uitspreken aan diegene die deze site opgezet hebben, dit zal veel vrouwen helpen.
Beste Miranda,
het is niet 100 % zeker wat de oorzaak van je klachten zijn. Je hebt amper 9 jaar een zeer goed implantaat en je bent 44 jaar. het kan wel de overgang zijn, zo voelde ik me ook voor de menopause. Ik denk soms dat nu de siliconen gerelateerde klachten zijn net zo erg overdreven zoals de covid.
Niet in panic raken omdat je lichaam kan tegen een stootje. Vraag wat extra onderzoek aan misschien een echo of MRI en dan rustig een explantatie te plannen.
Ik wens je veel wijsheid en veel sterkte. Het komt alles weer goed.
liefst Muszi
het is niet 100 % zeker wat de oorzaak van je klachten zijn. Je hebt amper 9 jaar een zeer goed implantaat en je bent 44 jaar. het kan wel de overgang zijn, zo voelde ik me ook voor de menopause. Ik denk soms dat nu de siliconen gerelateerde klachten zijn net zo erg overdreven zoals de covid.
Niet in panic raken omdat je lichaam kan tegen een stootje. Vraag wat extra onderzoek aan misschien een echo of MRI en dan rustig een explantatie te plannen.
Ik wens je veel wijsheid en veel sterkte. Het komt alles weer goed.
liefst Muszi
Hallo Miranda,
Ik herken mijzelf in jou verhaal. Vele klachten die jij noemt herken ik. Ik heb vanaf 2004 siliconenprotheses gehad.
Dit was omdat ik een kleine aa cup had. Na 4 jaar kreeg ik borstkanker links en in 2016 rechts. Beide borsten heb ik laten amputeren.
De reconstructie is met siliconenprotheses gedaan. Ik heb er eigenlijk nooit klachten van gehad qua gezondheid.
Ze waren prachtig en ik was er trots op. Toen ik 50 werd moest ik van mijn huisarts stoppen met de pil. Dat vond ik vreselijk
want ik had rond mijn 40ste overgangsklachten dus slikte ik de pil. Toen ik stopte met de pil begon de ellende qua gezondheid.
Ik heb vele ziekenhuizen en artsen bezocht. Ook heb ik hormoontherapie voor de overgang geprobeerd. Helaas geen baat bij.
Er was ook geen arts te vinden die mijn klachten aan de siliconenprotheses relateerde. Ik stond er alleen voor.
Gelukkig ben ik op deze site geraakt. Ik las er zoveel en ging heel langzaam aan het idee wennen dat mijn siliconenprotheses
eruit moesten. Ben ik daar ziek van? Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mij bevrijd voel dat die gifbommen eruit zijn.
Op 5 november is dat in het ziekenhuis gebeurd. Tot op de dag van vandaag heb ik nog net zoveel klachten. Ik hoopte stiekem
dat er wat klachten zouden verdwijnen. Ik hoop nog steeds dat dat gaat gebeuren maar ondanks dat ik dat niet weet
is het voor mijn gezondheid de beste keuze. Ik blijf hopen dat er verbetering komt. Ieder lichaam is anders.
Ik hoop dat je hier op het forum overtuigd bent dat siliconenprotheses zo slecht zijn. Kijk alleen maar eens naar de foto’s.
Onbegrijpelijk dat dat in ons lichaam is geplaatst. Gelukkig kwamen mijn protheses er heel uit maar hebben natuurlijk
wel gezweet. Mij werd ook verteld dat ze veilig waren en levenslang konden blijven zitten. Echt vreselijk.
Ik wens je heel veel sterkte en hoor graag van je hoe je verder gaat.
Lieve groetjes Ilja
Ik herken mijzelf in jou verhaal. Vele klachten die jij noemt herken ik. Ik heb vanaf 2004 siliconenprotheses gehad.
Dit was omdat ik een kleine aa cup had. Na 4 jaar kreeg ik borstkanker links en in 2016 rechts. Beide borsten heb ik laten amputeren.
De reconstructie is met siliconenprotheses gedaan. Ik heb er eigenlijk nooit klachten van gehad qua gezondheid.
Ze waren prachtig en ik was er trots op. Toen ik 50 werd moest ik van mijn huisarts stoppen met de pil. Dat vond ik vreselijk
want ik had rond mijn 40ste overgangsklachten dus slikte ik de pil. Toen ik stopte met de pil begon de ellende qua gezondheid.
Ik heb vele ziekenhuizen en artsen bezocht. Ook heb ik hormoontherapie voor de overgang geprobeerd. Helaas geen baat bij.
Er was ook geen arts te vinden die mijn klachten aan de siliconenprotheses relateerde. Ik stond er alleen voor.
Gelukkig ben ik op deze site geraakt. Ik las er zoveel en ging heel langzaam aan het idee wennen dat mijn siliconenprotheses
eruit moesten. Ben ik daar ziek van? Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mij bevrijd voel dat die gifbommen eruit zijn.
Op 5 november is dat in het ziekenhuis gebeurd. Tot op de dag van vandaag heb ik nog net zoveel klachten. Ik hoopte stiekem
dat er wat klachten zouden verdwijnen. Ik hoop nog steeds dat dat gaat gebeuren maar ondanks dat ik dat niet weet
is het voor mijn gezondheid de beste keuze. Ik blijf hopen dat er verbetering komt. Ieder lichaam is anders.
Ik hoop dat je hier op het forum overtuigd bent dat siliconenprotheses zo slecht zijn. Kijk alleen maar eens naar de foto’s.
Onbegrijpelijk dat dat in ons lichaam is geplaatst. Gelukkig kwamen mijn protheses er heel uit maar hebben natuurlijk
wel gezweet. Mij werd ook verteld dat ze veilig waren en levenslang konden blijven zitten. Echt vreselijk.
Ik wens je heel veel sterkte en hoor graag van je hoe je verder gaat.
Lieve groetjes Ilja
-
miranda1976
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jan 2022 17:24
Hoi Muszi,muszika schreef: ↑19 jan 2022 21:09Beste Miranda,
het is niet 100 % zeker wat de oorzaak van je klachten zijn. Je hebt amper 9 jaar een zeer goed implantaat en je bent 44 jaar. het kan wel de overgang zijn, zo voelde ik me ook voor de menopause. Ik denk soms dat nu de siliconen gerelateerde klachten zijn net zo erg overdreven zoals de covid.
Niet in panic raken omdat je lichaam kan tegen een stootje. Vraag wat extra onderzoek aan misschien een echo of MRI en dan rustig een explantatie te plannen.
Ik wens je veel wijsheid en veel sterkte. Het komt alles weer goed.
liefst Muszi
Bedankt voor je antwoord. Ik ben nu wederom bij de huisarts geweest om bloed te prikken en dinsdag een MRI. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje moeite had om je bericht te lezen op de manier hoe jij het bedoelt. Ik ga er dan ook vanuit dat wat je schrijft uit je hart komt. Hoe het op mij overkomt/kwam is dat ik eigenlijk niet zo veel te zeuren want ik heb hele goede implantaten die er nog maar kort in zitten. Bij mij blijft ook zeker de optie open dat alles valt en staat met de overgang, die bijwerkingen overlappen elkaar ook enorm. Had jij tijdens de overgang ook last van pijn aan je ribbenkast/borstkast, onder de oksel. felle steken en net of er rondom mijn borsten (vooral rechts) continue ijsblokjes op gedrukt worden (koudvuur? ik wacht ook zeker weer de onderzoeken af, maar 1 ding is duidelijk ik voel me niet goed.
liefs Miranda
-
miranda1976
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jan 2022 17:24
Hoi Ilja,Ilja schreef: ↑19 jan 2022 21:50Hallo Miranda,
Ik herken mijzelf in jou verhaal. Vele klachten die jij noemt herken ik. Ik heb vanaf 2004 siliconenprotheses gehad.
Dit was omdat ik een kleine aa cup had. Na 4 jaar kreeg ik borstkanker links en in 2016 rechts. Beide borsten heb ik laten amputeren.
De reconstructie is met siliconenprotheses gedaan. Ik heb er eigenlijk nooit klachten van gehad qua gezondheid.
Ze waren prachtig en ik was er trots op. Toen ik 50 werd moest ik van mijn huisarts stoppen met de pil. Dat vond ik vreselijk
want ik had rond mijn 40ste overgangsklachten dus slikte ik de pil. Toen ik stopte met de pil begon de ellende qua gezondheid.
Ik heb vele ziekenhuizen en artsen bezocht. Ook heb ik hormoontherapie voor de overgang geprobeerd. Helaas geen baat bij.
Er was ook geen arts te vinden die mijn klachten aan de siliconenprotheses relateerde. Ik stond er alleen voor.
Gelukkig ben ik op deze site geraakt. Ik las er zoveel en ging heel langzaam aan het idee wennen dat mijn siliconenprotheses
eruit moesten. Ben ik daar ziek van? Ik weet het niet. Ik weet wel dat ik mij bevrijd voel dat die gifbommen eruit zijn.
Op 5 november is dat in het ziekenhuis gebeurd. Tot op de dag van vandaag heb ik nog net zoveel klachten. Ik hoopte stiekem
dat er wat klachten zouden verdwijnen. Ik hoop nog steeds dat dat gaat gebeuren maar ondanks dat ik dat niet weet
is het voor mijn gezondheid de beste keuze. Ik blijf hopen dat er verbetering komt. Ieder lichaam is anders.
Ik hoop dat je hier op het forum overtuigd bent dat siliconenprotheses zo slecht zijn. Kijk alleen maar eens naar de foto’s.
Onbegrijpelijk dat dat in ons lichaam is geplaatst. Gelukkig kwamen mijn protheses er heel uit maar hebben natuurlijk
wel gezweet. Mij werd ook verteld dat ze veilig waren en levenslang konden blijven zitten. Echt vreselijk.
Ik wens je heel veel sterkte en hoor graag van je hoe je verder gaat.
Lieve groetjes Ilja
bedankt voor je antwoord. Wat een verhaal ook! Voor jou ook een emotionele rollercoaster. Ik vind het heel moeilijk allemaal. Ik hoop gewoon dat er nu ergens "iets" uit een uitslag komt. Iets meer antwoorden. Ik hou jou op de hoogte wat mijn verdere stappen zijn.
liefs Miranda
Lieve Miranda, welkom!❤
Helaas kan ik je berichtje nu niet lezen, maar stuur je alvast veel sterkte en liefs

Helaas kan ik je berichtje nu niet lezen, maar stuur je alvast veel sterkte en liefs
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Lieve Miranda, goed dat je luistert naar je intuitie en die rommel laat verwijderen. Temeer door jouw genetische aanleg voor auto-immuuniteit (reuma enz).
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2035
Overigens kunnen overgangsklachten (mocht je die hebben) ook verergeren door siliconen borstimplantaten, omdat siliconen borstimplantaten hormoonverstoorders zijn.
Wens je alle liefs en sterkte❤
En hoop dat je snel een afspaak hebt om de verwijdering te bespreken.
Slaap lekker en tot morgen

https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2035
Overigens kunnen overgangsklachten (mocht je die hebben) ook verergeren door siliconen borstimplantaten, omdat siliconen borstimplantaten hormoonverstoorders zijn.
Wens je alle liefs en sterkte❤
Slaap lekker en tot morgen
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hi Miranda,
Altijd je gevoel volgen (maar niet in paniek raken). Je kan naar een internist, dr. Beekman (vrouwelijke arts) en dr. Nannayakara (van de siliconenpoli) voor onderzoek, MRI en advies. Ze weten er veel van. Andere internisten weten vaak veel minder van dit specifieke verhaal.
9 jaar siliconen is toch 9 jaar te lang in mijn optiek, ongeacht het merk! Ze schijnen altijd te zweten ook al lekt het niet.
Veel sterkte toegewenst!
Liefs, Becky
Altijd je gevoel volgen (maar niet in paniek raken). Je kan naar een internist, dr. Beekman (vrouwelijke arts) en dr. Nannayakara (van de siliconenpoli) voor onderzoek, MRI en advies. Ze weten er veel van. Andere internisten weten vaak veel minder van dit specifieke verhaal.
9 jaar siliconen is toch 9 jaar te lang in mijn optiek, ongeacht het merk! Ze schijnen altijd te zweten ook al lekt het niet.
Veel sterkte toegewenst!
Liefs, Becky
hallo Miranda,
Het spijt me en ik vind echt heel erg dat je moeite met mijn reactie had, ik had geen intenties om je onzeker te maken over je klachten en implantaten. Maar ik wou je zeker ook niet angstiger te maken. Ik begrijp nu ook beter dat je echt vreemde klachten van je borsten hebt en deze echt niet wegens je hormonen komen maar wegens de implantaten. Je vroeg of ik ook zo iets tijdens de pre menopause had, nee ik had zo iets niet. Dus je maakt terecht zorgen en ik hoop echt uit mijn hart dat je snel een explantatie krijgt en je ook snel beter wordt.
Nog een keer sorry voor misverstand.
Een pr. weekend
liefst Muszi
Het spijt me en ik vind echt heel erg dat je moeite met mijn reactie had, ik had geen intenties om je onzeker te maken over je klachten en implantaten. Maar ik wou je zeker ook niet angstiger te maken. Ik begrijp nu ook beter dat je echt vreemde klachten van je borsten hebt en deze echt niet wegens je hormonen komen maar wegens de implantaten. Je vroeg of ik ook zo iets tijdens de pre menopause had, nee ik had zo iets niet. Dus je maakt terecht zorgen en ik hoop echt uit mijn hart dat je snel een explantatie krijgt en je ook snel beter wordt.
Nog een keer sorry voor misverstand.
Een pr. weekend
liefst Muszi
-
miranda1976
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jan 2022 17:24
Hoi Luna.
Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik heel erg. Ik heb zoveel geleerd de laatste weken, echt ongelooflijk.
Ik ben boos, ik ben verdrietig, ik ben in de war en ik ben opgelucht, alleen al omdat ik het nu weet, ik ben me er bewust van, het balletje rolt.
super Bedankt voor de link
We gaan het meemaken of uiteindelijk de klachten verminderen of weggaan en zo niet..... ik kan in ieder geval niet zieker worden.
liefs Miranda
Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik heel erg. Ik heb zoveel geleerd de laatste weken, echt ongelooflijk.
Ik ben boos, ik ben verdrietig, ik ben in de war en ik ben opgelucht, alleen al omdat ik het nu weet, ik ben me er bewust van, het balletje rolt.
super Bedankt voor de link
We gaan het meemaken of uiteindelijk de klachten verminderen of weggaan en zo niet..... ik kan in ieder geval niet zieker worden.
liefs Miranda
Luna MKS schreef: ↑20 jan 2022 21:40Lieve Miranda, goed dat je luistert naar je intuitie en die rommel laat verwijderen. Temeer door jouw genetische aanleg voor auto-immuuniteit (reuma enz).
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2035
Overigens kunnen overgangsklachten (mocht je die hebben) ook verergeren door siliconen borstimplantaten, omdat siliconen borstimplantaten hormoonverstoorders zijn.
Wens je alle liefs en sterkte❤En hoop dat je snel een afspaak hebt om de verwijdering te bespreken.
Slaap lekker en tot morgen![]()
-
miranda1976
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jan 2022 17:24
Hoi Becky,
Bedankt voor je reactie,
Hihihi ik raak niet zo snel in paniek gelukkig, maar ik kan wel moeilijk stoppen met erover te lezen. Er gaat namelijk een duistere wereld voor mij open. Ik weet niet waar ik ben geweest en waar ik met mijn hoofd zat tijdens het pip en alergan schandaal. Zeer waarschijnlijk ergens diep met mijn kop in het zand, want ik weet er nog maar erg weinig van blijkt. Diep met mijn kop in het zand, want echt geen moment stil gestaan bij het feit dat de klachten ook door mijn protheses konden komen.
Bedankt voor de namen van de artsen. Daar heb ik wat aan.
We gaan het meemaken...
Liefs Miranda
Bedankt voor je reactie,
Hihihi ik raak niet zo snel in paniek gelukkig, maar ik kan wel moeilijk stoppen met erover te lezen. Er gaat namelijk een duistere wereld voor mij open. Ik weet niet waar ik ben geweest en waar ik met mijn hoofd zat tijdens het pip en alergan schandaal. Zeer waarschijnlijk ergens diep met mijn kop in het zand, want ik weet er nog maar erg weinig van blijkt. Diep met mijn kop in het zand, want echt geen moment stil gestaan bij het feit dat de klachten ook door mijn protheses konden komen.
Bedankt voor de namen van de artsen. Daar heb ik wat aan.
We gaan het meemaken...
Liefs Miranda
Becky schreef: ↑21 jan 2022 07:46Hi Miranda,
Altijd je gevoel volgen (maar niet in paniek raken). Je kan naar een internist, dr. Beekman (vrouwelijke arts) en dr. Nannayakara (van de siliconenpoli) voor onderzoek, MRI en advies. Ze weten er veel van. Andere internisten weten vaak veel minder van dit specifieke verhaal.
9 jaar siliconen is toch 9 jaar te lang in mijn optiek, ongeacht het merk! Ze schijnen altijd te zweten ook al lekt het niet.
Veel sterkte toegewenst!
Liefs, Becky
Lieve Miranda, je bent niet de enigste die het niet besefte, dus neem het jezelf niet kwalijk. De fout ligt bij artsen en niet bij jou.miranda1976 schreef: ↑22 jan 2022 17:31Hoi Becky,
Bedankt voor je reactie,
Hihihi ik raak niet zo snel in paniek gelukkig, maar ik kan wel moeilijk stoppen met erover te lezen. Er gaat namelijk een duistere wereld voor mij open. Ik weet niet waar ik ben geweest en waar ik met mijn hoofd zat tijdens het pip en alergan schandaal. Zeer waarschijnlijk ergens diep met mijn kop in het zand, want ik weet er nog maar erg weinig van blijkt. Diep met mijn kop in het zand, want echt geen moment stil gestaan bij het feit dat de klachten ook door mijn protheses konden komen.
Bedankt voor de namen van de artsen. Daar heb ik wat aan.
We gaan het meemaken...
Liefs Miranda
Becky schreef: ↑21 jan 2022 07:46Hi Miranda,
Altijd je gevoel volgen (maar niet in paniek raken). Je kan naar een internist, dr. Beekman (vrouwelijke arts) en dr. Nannayakara (van de siliconenpoli) voor onderzoek, MRI en advies. Ze weten er veel van. Andere internisten weten vaak veel minder van dit specifieke verhaal.
9 jaar siliconen is toch 9 jaar te lang in mijn optiek, ongeacht het merk! Ze schijnen altijd te zweten ook al lekt het niet.
Veel sterkte toegewenst!
Liefs, Becky
Trots op jou!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hallo dames,
Ook ik heb op mijn 35ste implantaten van Allergan laten plaatsen. 19 jaar geleden! Ook nu heb ik sinds twee jaar al klachten: s’nachts wakker worden en dan lijkt het alsof mijn borsten branden. Overdag last van mijn gewrichten, ik kan smorgens niet eens normaal lopen, dus moet ik eerst op gang komen… mijn heup begint ook al. Ik wandel veel met mijn honden, dus dat blijf ik ook doen… mijn schouder lijkt alsof er altijd kiespijn in zit. Ik ben vorige week bij Bergman kliniek geweest en je voelt gewoon dat de arts niet geloofd of meer niet wil geloven dat implantaten slecht voor je zijn. Hij zei ook letterlijk: tuurlijk kan je siliconen in je lichaam krijgen, maar dat zit ook in tandpasta?! Ik ben eerst weer naar huis gegaan en ik zou ze laten vervangen… maar een paar dagen later begon ik te twijfelen… nu ben ik zover, eruit ermee! Wel ben ik bang hoe het er daarna uitziet! Dus ik zit ook over lippofilling na te denken… ik neem me de tijd en misschien ga ik zelfs naar een ander kliniek! Ik blijf jullie volgen.. ik zelf ben 54 jaar en heb 5 kinderen, ondanks die zwangerschappen heb ik nog een strak lijf, dus ik hoop ook dat mijn borsten er bij passen nadien… ook voor de operatie ben ik niet bang, ook niet zenuwachtig of zo… ik weet dat het gewoon moet gebeuren en ik dat gewoon moet ondergaan.., ik maak me pas zorgen als er echt iets mis is… hopelijk komt dat goed… groetjes Dien
Ook ik heb op mijn 35ste implantaten van Allergan laten plaatsen. 19 jaar geleden! Ook nu heb ik sinds twee jaar al klachten: s’nachts wakker worden en dan lijkt het alsof mijn borsten branden. Overdag last van mijn gewrichten, ik kan smorgens niet eens normaal lopen, dus moet ik eerst op gang komen… mijn heup begint ook al. Ik wandel veel met mijn honden, dus dat blijf ik ook doen… mijn schouder lijkt alsof er altijd kiespijn in zit. Ik ben vorige week bij Bergman kliniek geweest en je voelt gewoon dat de arts niet geloofd of meer niet wil geloven dat implantaten slecht voor je zijn. Hij zei ook letterlijk: tuurlijk kan je siliconen in je lichaam krijgen, maar dat zit ook in tandpasta?! Ik ben eerst weer naar huis gegaan en ik zou ze laten vervangen… maar een paar dagen later begon ik te twijfelen… nu ben ik zover, eruit ermee! Wel ben ik bang hoe het er daarna uitziet! Dus ik zit ook over lippofilling na te denken… ik neem me de tijd en misschien ga ik zelfs naar een ander kliniek! Ik blijf jullie volgen.. ik zelf ben 54 jaar en heb 5 kinderen, ondanks die zwangerschappen heb ik nog een strak lijf, dus ik hoop ook dat mijn borsten er bij passen nadien… ook voor de operatie ben ik niet bang, ook niet zenuwachtig of zo… ik weet dat het gewoon moet gebeuren en ik dat gewoon moet ondergaan.., ik maak me pas zorgen als er echt iets mis is… hopelijk komt dat goed… groetjes Dien
Zo praten de meeste artsen. Werkelijk bizar!
Wijs ze maar op de in de VS verplichte informatie van de FDA:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=4122
@ Miranda, was tegen jou vergeten te zeggen dat siliconen bij veel vrouwen zorgen voor een vervroegde overgang.
Prof. Cohen Tervaert heeft dit ook bevestigd.
Fijne zondag!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
-
miranda1976
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 19 jan 2022 17:24
Hoi Muszika,
Ach, geen probleem hoor verder. Iets wat geschreven wordt kan sowieso verkeerd gelezen worden, maar wilde wel even benoemen hoe het over kan komen. Het is goed zo. Ik zit op het moment in de molen, dus we gaan mee maken wat er uit komt. Daarin tegen begrijp ik je punt mbt corona heel goed hoor. Ik denk dat ik hetzelfde als jij over denkt.
liefs Miranda
Ach, geen probleem hoor verder. Iets wat geschreven wordt kan sowieso verkeerd gelezen worden, maar wilde wel even benoemen hoe het over kan komen. Het is goed zo. Ik zit op het moment in de molen, dus we gaan mee maken wat er uit komt. Daarin tegen begrijp ik je punt mbt corona heel goed hoor. Ik denk dat ik hetzelfde als jij over denkt.
liefs Miranda
muszika schreef: ↑21 jan 2022 09:34hallo Miranda,
Het spijt me en ik vind echt heel erg dat je moeite met mijn reactie had, ik had geen intenties om je onzeker te maken over je klachten en implantaten. Maar ik wou je zeker ook niet angstiger te maken. Ik begrijp nu ook beter dat je echt vreemde klachten van je borsten hebt en deze echt niet wegens je hormonen komen maar wegens de implantaten. Je vroeg of ik ook zo iets tijdens de pre menopause had, nee ik had zo iets niet. Dus je maakt terecht zorgen en ik hoop echt uit mijn hart dat je snel een explantatie krijgt en je ook snel beter wordt.
Nog een keer sorry voor misverstand.
Een pr. weekend
liefst Muszi