Eerste stap gezet!!!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Renny70

Ongelezen bericht 24 sep 2021 17:27

Ik heb vandaag de eerste stap gezet. Ik heb mijn huisarts gebeld om te vragen welke chirurgen geschikt zijn voor een explantatie icm lipofilling, want eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer.

Zij kwam met dr A van Turnhout en Boerhaave kliniek, verder had ze geen echte ervaringen van mede-patienten op dit gebied. Ik wil meerdere intake gesprekken voordat ik een beslissing neem door wie ik het laat doen. Want dan pas krijg ik er een gevoel bij. Dus ik heb wat rondgebeld en heb een afspraak met dr Aganloo - Boerhaave gemaakt op 4 oktober as. Maar die naam kom ik nergens tegen. Dr Van Selms - Jan van Goyen is erg druk en daar kan ik pas 22 nov terecht. Toen heb ik even bij Bergman gekeken en ik zag een bekend gezicht! Ik weet het bijna zeker, maar dr Bert van Drunen heeft destijds in 1996 mij geopereerd voor een borstvergroting! Dus daar heb ik ook een afspraak bij gemaakt.

Iemand ervaring met Dr Bert van Drunen of dr Aganloo (Boerhaave)? Van Selms kwam ik hier al veel tegen in positieve zin, maar ben benieuwd naar de andere chirurgen. Ik weet dat ik zeer tevreden was over Bert van Drunen en hij heeft heel veel ervaring kan ik wel zeggen. Maar misschien dat anderen daar ook ervaring mee hebben.

Ben benieuwd! En ben ook steeds zekerder van mijn zaak, dwz de angst neemt af en ik ga ervoor!
4 maart 2022 explantatie en lipofilling bij dr vd Kar in de Jan van Goyenkliniek
Angela1990

Ongelezen bericht 24 sep 2021 19:38

Renny70 schreef:
24 sep 2021 17:27
Ik heb vandaag de eerste stap gezet. Ik heb mijn huisarts gebeld om te vragen welke chirurgen geschikt zijn voor een explantatie icm lipofilling, want eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer.

Zij kwam met dr A van Turnhout en Boerhaave kliniek, verder had ze geen echte ervaringen van mede-patienten op dit gebied. Ik wil meerdere intake gesprekken voordat ik een beslissing neem door wie ik het laat doen. Want dan pas krijg ik er een gevoel bij. Dus ik heb wat rondgebeld en heb een afspraak met dr Aganloo - Boerhaave gemaakt op 4 oktober as. Maar die naam kom ik nergens tegen. Dr Van Selms - Jan van Goyen is erg druk en daar kan ik pas 22 nov terecht. Toen heb ik even bij Bergman gekeken en ik zag een bekend gezicht! Ik weet het bijna zeker, maar dr Bert van Drunen heeft destijds in 1996 mij geopereerd voor een borstvergroting! Dus daar heb ik ook een afspraak bij gemaakt.

Iemand ervaring met Dr Bert van Drunen of dr Aganloo (Boerhaave)? Van Selms kwam ik hier al veel tegen in positieve zin, maar ben benieuwd naar de andere chirurgen. Ik weet dat ik zeer tevreden was over Bert van Drunen en hij heeft heel veel ervaring kan ik wel zeggen. Maar misschien dat anderen daar ook ervaring mee hebben.

Ben benieuwd! En ben ook steeds zekerder van mijn zaak, dwz de angst neemt af en ik ga ervoor!
Hoi renny

Goed van je zeg!!, voelt goed om er nu echt iets mee te doen hé...?zo blijft het niet steeds door je hoofd dwalen..
Ik wil het liefst zo snel mogelijk verlost zijn van mijn implantaten. En voorkeur ging ook uit na dr selms. Maar wat je zegt pas 22 november..
Dit duurt mij te lang. Alle artsen weten toch wat ze doen.?. dr selms kan ook z'n dag niet hebben. Tja dat weet je immers nooit. En een paar gesprekken vantevoren zodat je er een goed gevoel bij heb is natuurlijk ook heel belangrijk.

Dus mijn 1e Afspraak staat bij drs van de meer.
30 sept kon ik bij haar terrecht.
Ben benieuwd!!
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer🙏🍀
Renny70

Ongelezen bericht 24 sep 2021 19:59

Hee Angela,

Jee das snel!! Wat goed! Dr van der Meer is ook van Jan van Goyen kliniek?
Ik kon daar inderdaad ook eerder terecht en dat kan ik nog steeds regelen, maar ik heb mijn oude chirurg gevonden dus ik hoogstwaarschijnlijk laat ik het hem ze er ook uit halen. Daar kan ik 8 november terecht. Dat maandje maakt mij ook niet uit. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je klachten hebt, je ze er zsm uit wil laten halen.

En ja ik ben inderdaad geruster nu ik een stap genomen heb. Ik weet alleen niet hoe ik me zal voelen een dag voor de operatie… dan zal ik wel een wrak zijn. Had ik ook met mijn navelbreuk operatie. Een grote stress kip. Ach, dat heb ik ook overleefd.

Hou me op de hoogte van je afspraak as 30 sept!!

Fijn weekend!!
4 maart 2022 explantatie en lipofilling bij dr vd Kar in de Jan van Goyenkliniek
Angela1990

Ongelezen bericht 24 sep 2021 21:03

Ja een vrouwelijke chirurg.
Komt goed we laten het allemaal maar over ons heenkomen.. de eerste stappen zijn gezet weet zeker dat ik me veel gezonder zal voelen als ze eruit zijn.
Houden elkaar op de hoogte !
Jij ook een fijn weekend!♡
6 en half jaar mentor dual plane 375cc door F. Van straten
22 dec 2021 verlost bij het Jan van goyen door Drs van der meer🙏🍀
Renny70

Ongelezen bericht 23 nov 2021 06:57

Hi Angela!

Hoe gaat het? Ben je al bij de internist geweest?

Ik heb mijn keuze ook gemaakt en kies voor JvG, dr vd Kar. Is ook een vrouwelijke chirurg. Voelde me gelijk op m’n gemak. Ik ben ook al bij de internist geweest en die heeft geconstateerd dat mijn klachten horen bij het ASIA syndroom. Dus waarschijnlijk krijg ik het vergoed door de verzekering. De planning is ergens eind februari voor de explantatie met lipofilling.

Groetjes
Renny
Essi

Ongelezen bericht 23 nov 2021 10:37

Renny70 schreef:
23 nov 2021 06:57
Hi Angela!

Ik heb mijn keuze ook gemaakt en kies voor JvG, dr vd Kar. Is ook een vrouwelijke chirurg. Voelde me gelijk op m’n gemak. Ik ben ook al bij de internist geweest en die heeft geconstateerd dat mijn klachten horen bij het ASIA syndroom. Dus waarschijnlijk krijg ik het vergoed door de verzekering. De planning is ergens eind februari voor de explantatie met lipofilling.

Groetjes
Renny
Fijn dat je een goede klik hebt met dr vd Kar.
Zodra je een definitieve operatie datum hebt mag je dat melden op de lijst met komende operaties. Dat zal voor jou dan de lijst van 2022 worden.
Als je het al voor het eind van het jaar weet, mag je het ook op de lijst van 2021 melden, dan zorg ik dat je datum op de juiste plek zal worden genoteerd.
Succes
Liefs essi
Renny70

Ongelezen bericht 23 nov 2021 11:42

Essi schreef:
23 nov 2021 10:37
Renny70 schreef:
23 nov 2021 06:57
Hi Angela!

Groetjes
Renny
Fijn dat je een goede klik hebt met dr vd Kar.
Zodra je een definitieve operatie datum hebt mag je dat melden op de lijst met komende operaties. Dat zal voor jou dan de lijst van 2022 worden.
Als je het al voor het eind van het jaar weet, mag je het ook op de lijst van 2021 melden, dan zorg ik dat je datum op de juiste plek zal worden genoteerd.
Succes
Liefs essi
Hoi Essi,

Dank je wel! En ik hou jullie op de hoogte!

Liefs en groet,
Renny
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”