Ik ben Rabia heb op me 17e silicone laten zetten omdat ik ook een jongens lichaam had heb nu een a cup ben nu 24 en heb ze een jaar geleden laten vervangen omdat ik voor een druppel vorm had gekozen en die draaide telkens en dat zag er niet uit.
Heb nu ongeveer sinds 5 jaar in eens onverklaarbare pijn in me onderrug heb morfine gehad maar dat hielp niet nu krijg nu iedere 3 maanden pijnbestrijding.
Heb de laatst tijd echt overal pijn me polsen dan in eens weer in me duim of in andere vingers en knieeen
en al mijn boten kraken als ik beweeg.
En ik heb ook snel ontsteking door vieze handen ergens aan te komen en wondjes ontsteken in eens geïrriteerde oksels van scheren had ik allemaal vroeger nooit, ik ben dagelijks moe en suf ben er niet echt bivergeet vaak dingen
heb het sinds een jaar benauwd krijg savond bijna geen ;lucht meer echt raar allemaal want ik was vroeger nooit ziek dacht dat ik een of andere ziekte had maar ze kunnen niks vinden heb geen 1 keer er aan gedacht dat het aan de silicone kon liggen
kijk aub eerst op deze site voordat je je laat opereren https://www.mks.meldpuntklachtensiliconen.com
ik moet ze zo snel mogelijk laten verwijderen en dan zit ik met een slap vel.
Ik dacht altijd als je het maar in Nederland laat doen en dat er genoeg onderzoek was gedaan en dat het bewezen was dat het niet schadelijk voor ons is Vertrouwde Nederland anders laat Nederland het niet toe... nou er is geen onderzoek gedaan het onderzoek is nu bezig ik
ben 1 van de proefkonijnen
ik ben Rabia
- Monique MKS
Hoi Rabia,
Welkom op ons forum. Wat goed dat je overweegt om ze te laten verwijderen.
Hier kun je veel ervaringen van anderen vinden over explantatie.
Het lijkt erop dat je ontstekings-gevoelig bent geworden.
Het lichaam weert je siliconen af en daardoor krijg je ontstekingsverschijnselen.
Hierdoor raakt je lichaam langzaam uitgeput en kun je allerlei kwalen/ziekten ontwikkelen.
Dus hoogste tijd voor actie. Vrouwen zijn vaak bang voor het lege-theezakjes-effect en toch valt hen het resultaat achteraf vaak mee.
Veel succes en houd ons maar op de hoogte.
hartelijke groetjes,
Monique MKS
Welkom op ons forum. Wat goed dat je overweegt om ze te laten verwijderen.
Hier kun je veel ervaringen van anderen vinden over explantatie.
Het lijkt erop dat je ontstekings-gevoelig bent geworden.
Het lichaam weert je siliconen af en daardoor krijg je ontstekingsverschijnselen.
Hierdoor raakt je lichaam langzaam uitgeput en kun je allerlei kwalen/ziekten ontwikkelen.
Dus hoogste tijd voor actie. Vrouwen zijn vaak bang voor het lege-theezakjes-effect en toch valt hen het resultaat achteraf vaak mee.
Veel succes en houd ons maar op de hoogte.
hartelijke groetjes,
Monique MKS
Jeetje meid... Wanneer ga je voor de explantatie? Ik roep de hele tijd dat ik geen klachten heb maar schrok een beetje toen ik jouw klachten las. Ik heb sinds een jaar meerdere malen per dag dat mijn ruggengraat kraakt. Zou dat door de implantaten komen? Nou meid, ik hoop dat je snel geholpen word en dat je daarna snel van je pijn af bent!
Liefs
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Lieve Rabia,
Wat een ellende weer. Ben heel blij dat je hebt besloten ze te verwijderen.
Weet je al door wie en wanneer? Hoop voor je dat het snel zal gebeuren.
Wie weet knap je heel erg op!! Dat kan hoor.
Je hebt vast en zeker al alle info van MoniqueMKS gekregen die je nodig hebt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Heel veel liefs en sterkte,
Luna
Heb je wel eens aan lipofilling gedacht? Wie weet kun je daar iets meer straks.
Wat een ellende weer. Ben heel blij dat je hebt besloten ze te verwijderen.
Weet je al door wie en wanneer? Hoop voor je dat het snel zal gebeuren.
Wie weet knap je heel erg op!! Dat kan hoor.
Je hebt vast en zeker al alle info van MoniqueMKS gekregen die je nodig hebt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Heel veel liefs en sterkte,
Luna
Heb je wel eens aan lipofilling gedacht? Wie weet kun je daar iets meer straks.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hey rabia, wat akelig wat je meemaakt.
Hoeveel cc heb je?
Slap vel? Denk het niet hoor meid, je bent nog jong.
Ik ben veeeel ouder en bijna 3 weken geleden zijn ze eruit gehaald en heb geen slap vel hoor.
Hoeveel cc heb je?
Slap vel? Denk het niet hoor meid, je bent nog jong.
Ik ben veeeel ouder en bijna 3 weken geleden zijn ze eruit gehaald en heb geen slap vel hoor.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...