Hi, ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest bij de plastisch chirurg. Ik heb nu 15 jaar implantaten en ze moeten eruit. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik het niet vergoed en is wel een brief gestuurd naar de zorgverzekering maar ik heb weinig kans op vergoeding. De chirurg vertelde me dat ik een borstlift nodig hebt en dat de totale kosten komen op 5800 euro. Ik ben er ziek vanz afscheid nemen van mijn borsten en zoveel geld nog moeten betalen. Wat adviseren jullie? Ziekenhuis of kliniek?
Alle tips zijn welkom!
Voorsteltopic Bianca
Hoi Bianca,
Ik heb maar even een eigen topic voor je gemaakt.
Ben je al bij een internist geweest? Je hebt bij systemische klachten die je dagelijkse leven ernstig beperken, gewoon recht op vergoeding. Dus ik zou hier wel werk van maken als je klachten hebt. De informatie die je nodig hebt, lees je hier: viewtopic.php?t=1952
Mocht je geen klachten hebben, dan wordt er alleen vergoed bij scheur of kapsel baker 4. Ik zou dus altijd aangeven dat er klachten zijn en naar een internist gaan.
Ik mail je even, dus kijk ook in je spam ok?
Ik wens je alle sterkte en succes!
<3 <3 <3
Ik heb maar even een eigen topic voor je gemaakt.
Ben je al bij een internist geweest? Je hebt bij systemische klachten die je dagelijkse leven ernstig beperken, gewoon recht op vergoeding. Dus ik zou hier wel werk van maken als je klachten hebt. De informatie die je nodig hebt, lees je hier: viewtopic.php?t=1952
Mocht je geen klachten hebben, dan wordt er alleen vergoed bij scheur of kapsel baker 4. Ik zou dus altijd aangeven dat er klachten zijn en naar een internist gaan.
Ik mail je even, dus kijk ook in je spam ok?
Ik wens je alle sterkte en succes!
<3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan