Explantatie en lipofilling dr. Niessen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Mave

Ongelezen bericht 23 dec 2020 16:52

Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb al zoveel aan alle verhalen en ervaringen gehad, dat ik wil proberen mijn ervaringen ook te gaan delen. Ik ben eigenlijk slecht in het onderhouden van zoiets, maar ik doe mijn best πŸ˜‰

Ik heb nu al 19 jaar McGhan 410 implantaten van 280 cc. Voor mij was dit toen echt een uitkomst. Ik had eigenlijk geen borstvorming, waardoor ik me altijd onzeker heb gevoeld. Dit was voor mij altijd zo’n issue en ik ben daar zo onzeker door geworden. Uiteindelijk had ik genoeg geld bij elkaar om mijn borsten te laten vergroten. Toen was ik er erg mee geholpen en ik voelde me voor het eerst echt vrouw. Wel ben ik er altijd onzeker over geweest en tot de dag van vandaag zijn er maar 4 mensen in mijn omgeving die het weten. Ik heb me er altijd voor geschaamd. Dat zorgt voor veel aanpassingen in je dagelijks leven. Zoals altijd maar opletten wat je aantrekt en de juiste bikini vinden waarbij je niet ziet dat het niet echt is. Maar ook met knuffelen ben ik voorzichtig, omdat een ander dan misschien harde ballen zouden kunnen voelen. Erg ongemakkelijk dus. En ook al was het voor mij toen de enige oplossing, heb ik het altijd als niet eigen ervaren. Altijd hard, koud, niet natuurlijk. Echte klachten heb ik er niet door ervaren. Alleen merk ik wel door alle verhalen hier op dit forum, dat ik toch veel gelijkenissen heb met de dingen die jullie opnoemen. Dus misschien heb ik er onbewust toch meer last van dan ik altijd dacht.

Ik ben al jaren bezig om me te verdiepen in lipofilling, omdat ik niet meer helemaal terug wil naar af. En toch zeker omdat andere mensen het niet weten. Dus het zou raar zijn als ik ineens weer plat zou zijn.

Dr Niessen leek me hiervoor de aangewezen persoon. Zo fijn dat er filmpjes over deze man te vinden zijn. Zo kreeg ik gelijk een goede indruk.

In oktober ben ik op consult geweest bij hem. Het was gelijk een heel goed gevoel. Ik werd gelijk helemaal op mijn gemak gesteld. Een hele aardige man ook. Daarna heb ik nog een hele tijd gesproken met Belinda. Ook heel fijn, ze stelde me echt gerust. Ik ging met een heel goed gevoel weer naar huis. Thuis heb ik ook gelijk besloten dat ik het ga doen. 23 januari sta ik op de lijst πŸ€—

In de tussentijd heb ik toch nog heel veel vragen gekregen. Die antwoorden heb ik van vrouwen hier op het forum gekregen. Zo lief dat de meiden die ik een mailtje heb gedaan ook terug hebben gemaild. Veel dank daarvoor 😊

Liefs Mave
Mar3kids

Ongelezen bericht 23 dec 2020 17:01

Mave schreef: ↑
23 dec 2020 16:52
Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb al zoveel aan alle verhalen en ervaringen gehad, dat ik wil proberen mijn ervaringen ook te gaan delen. Ik ben eigenlijk slecht in het onderhouden van zoiets, maar ik doe mijn best πŸ˜‰

Ik heb nu al 19 jaar McGhan 410 implantaten van 280 cc. Voor mij was dit toen echt een uitkomst. Ik had eigenlijk geen borstvorming, waardoor ik me altijd onzeker heb gevoeld. Dit was voor mij altijd zo’n issue en ik ben daar zo onzeker door geworden. Uiteindelijk had ik genoeg geld bij elkaar om mijn borsten te laten vergroten. Toen was ik er erg mee geholpen en ik voelde me voor het eerst echt vrouw. Wel ben ik er altijd onzeker over geweest en tot de dag van vandaag zijn er maar 4 mensen in mijn omgeving die het weten. Ik heb me er altijd voor geschaamd. Dat zorgt voor veel aanpassingen in je dagelijks leven. Zoals altijd maar opletten wat je aantrekt en de juiste bikini vinden waarbij je niet ziet dat het niet echt is. Maar ook met knuffelen ben ik voorzichtig, omdat een ander dan misschien harde ballen zouden kunnen voelen. Erg ongemakkelijk dus. En ook al was het voor mij toen de enige oplossing, heb ik het altijd als niet eigen ervaren. Altijd hard, koud, niet natuurlijk. Echte klachten heb ik er niet door ervaren. Alleen merk ik wel door alle verhalen hier op dit forum, dat ik toch veel gelijkenissen heb met de dingen die jullie opnoemen. Dus misschien heb ik er onbewust toch meer last van dan ik altijd dacht.

Ik ben al jaren bezig om me te verdiepen in lipofilling, omdat ik niet meer helemaal terug wil naar af. En toch zeker omdat andere mensen het niet weten. Dus het zou raar zijn als ik ineens weer plat zou zijn.

Dr Niessen leek me hiervoor de aangewezen persoon. Zo fijn dat er filmpjes over deze man te vinden zijn. Zo kreeg ik gelijk een goede indruk.

In oktober ben ik op consult geweest bij hem. Het was gelijk een heel goed gevoel. Ik werd gelijk helemaal op mijn gemak gesteld. Een hele aardige man ook. Daarna heb ik nog een hele tijd gesproken met Belinda. Ook heel fijn, ze stelde me echt gerust. Ik ging met een heel goed gevoel weer naar huis. Thuis heb ik ook gelijk besloten dat ik het ga doen. 23 januari sta ik op de lijst πŸ€—

In de tussentijd heb ik toch nog heel veel vragen gekregen. Die antwoorden heb ik van vrouwen hier op het forum gekregen. Zo lief dat de meiden die ik een mailtje heb gedaan ook terug hebben gemaild. Veel dank daarvoor 😊

Liefs Mave
Dapper besluit genomen en je knapt vast op als ze eruit zijn!
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij hem, lees allemaal lovende verhalen dus dat komt goed.
Succes met de laatste weken wachten en als je vragen hebt stel ze gerust.
Ik ben net geopereerd en lipofilling gehad.
X
Essi

Ongelezen bericht 24 dec 2020 01:21

Welkom mauve,
Kijk, lees en vraag. Op het forum is alles te vinden.
Ik zet je op de lijst met komende operatie's. De lijst van 2021
Liefs essi
Mave

Ongelezen bericht 24 dec 2020 09:15

Essi schreef: ↑
24 dec 2020 01:21
Welkom mauve,
Kijk, lees en vraag. Op het forum is alles te vinden.
Ik zet je op de lijst met komende operatie's. De lijst van 2021
Liefs essi
Dank je wel. Fijn om mee te lezen met alle verhalen.
Mave

Ongelezen bericht 24 dec 2020 09:20

Ik heb zojuist de aflevering van Radar bekeken van 28 september. Wat een confrontatie zeg. En zoals ik eerder ook al aangaf heb ik nooit eerder gemerkt dat ik klachten had door de implantaten, maar nu denk ik dat ik ze al jaren heb. Ik heb wekelijks hoofdpijn, soms een hartslag waar ik van schrik (ook in ruststand), hele vermoeide benen (soms doen ze echt pijn) en ik ben heel vergeetachtig. Ik denk echt dat ik het juiste doe door ze eruit te halen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 dec 2020 13:11

Lieve Mave, welkom!πŸ¦‹

Ik had je via de mail natuurlijk al welkom geheten.
Fijn dat je wat aan het forum hebt en de vrouwen jou hebben geschreven via pb.

Ja Radar, mindblowing als je de waarheid ontdekt.
Helaas worden ook wij al heeeel lang gezien als hysterische vrouwen die ervan overtuigd zijn dat siliconen schadelijk zijn maar dat dat niet zo is omdat de overheid en artsen zeggen dat het niet zo is oftewel we zijn ook 'complotdenkers'...

Sorry dat ik jou bericht gebruik om dit te zeggen, maar hoop echt dat vrouwen kunnen waarderen en begrijpen waarom. En jij ook. Het loopt nu heel erg hoog op allemaal. Vooral omdat het de feestdagen zijn. En ik weet dat er mensen opgesloten zitten die niet opgesloten zouden hoeven zitten😒

De overheid is absoluut niet fair! Dat weet SVS al sinds 92!
Maar ze blijven volhouden dat siliconen niet schadelijk zijn.
Zoals ze nog zoveel meer onwaarheden blijven verkondigen.

Gelukkkig beginnen veel mensen wat de silconenkwestie aangaat steeds meer in te zien dat er wel degelijk iets gaande is, maar helaas geldt dat niet voor andere dingen...

Nou lieverd, ik wens je heel veel succes met alles wat je te doen staat. Lees je goed in zodat je de juiste keuzes kunt maken die bij je passen, ok?

Heel veel liefs, Luna

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Mave

Ongelezen bericht 28 dec 2020 09:00

Luna MKS schreef: ↑
27 dec 2020 13:11
Lieve Mave, welkom!πŸ¦‹

Ik had je via de mail natuurlijk al welkom geheten.
Fijn dat je wat aan het forum hebt en de vrouwen jou hebben geschreven via pb.

Ja Radar, mindblowing als je de waarheid ontdekt.
Helaas worden ook wij al heeeel lang gezien als hysterische vrouwen die ervan overtuigd zijn dat siliconen schadelijk zijn maar dat dat niet zo is omdat de overheid en artsen zeggen dat het niet zo is oftewel we zijn ook 'complotdenkers'...

Sorry dat ik jou bericht gebruik om dit te zeggen, maar hoop echt dat vrouwen kunnen waarderen en begrijpen waarom. En jij ook. Het loopt nu heel erg hoog op allemaal. Vooral omdat het de feestdagen zijn. En ik weet dat er mensen opgesloten zitten die niet opgesloten zouden hoeven zitten😒

De overheid is absoluut niet fair! Dat weet SVS al sinds 92!
Maar ze blijven volhouden dat siliconen niet schadelijk zijn.
Zoals ze nog zoveel meer onwaarheden blijven verkondigen.

Gelukkkig beginnen veel mensen wat de silconenkwestie aangaat steeds meer in te zien dat er wel degelijk iets gaande is, maar helaas geldt dat niet voor andere dingen...

Nou lieverd, ik wens je heel veel succes met alles wat je te doen staat. Lees je goed in zodat je de juiste keuzes kunt maken die bij je passen, ok?

Heel veel liefs, Luna

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Ja ik schrok er ook van. Alle vrouwen zouden deze uitzending terug moeten kijken. Ook vrouwen die er aan denken om siliconen te nemen. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de 23e. En als ik alle foto’s zie van de vrouwen die mij voor zijn gegaan wordt ik alleen maar nog blijer.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 dec 2020 11:43

Wat fijn! :D
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Mave

Ongelezen bericht 17 jan 2021 15:48

Nog een klein weekje tot ik ook mag. Ik ben me er al helemaal op aan het voorbereiden. Zoals de nodige vitamines nemen en bewust eten. Alleen eet ik niet glutenvrij, wat eigenlijk wel wordt gevraagd. Heeft een van jullie misschien voor mij een antwoord of ik dit nog wel moet gaan doen, of heeft het niet zoveel zin om dat te doen? Hoe is jullie ervaring hierin?
Zusss

Ongelezen bericht 17 jan 2021 17:51

17 jan 2021 15:48
Nog een klein weekje tot ik ook mag. Ik ben me er al helemaal op aan het voorbereiden. Zoals de nodige vitamines nemen en bewust eten. Alleen eet ik niet glutenvrij, wat eigenlijk wel wordt gevraagd. Heeft een van jullie misschien voor mij een antwoord of ik dit nog wel moet gaan doen, of heeft het niet zoveel zin om dat te doen? Hoe is jullie ervaring hierin?
Glutenvrij eten hoeft echt niet hoor voor explantatie en lipo, heb ik ook niet gedaan.
Wel de voorgeschreven vitamines uit 'plan Niessen' heb ik genomen.
Zegt de arts dat?

Succes alvast πŸ™πŸ»πŸ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Mave

Ongelezen bericht 17 jan 2021 18:15

Zusss schreef: ↑
17 jan 2021 17:51
Glutenvrij eten hoeft echt niet hoor voor explantatie en lipo, heb ik ook niet gedaan.
Zegt de arts dat?

Hoi Zusss

Dan eet ik lekker mijn brood verder! Nee dat staat in dat plan. De vitamines neem ik ook.
Dank je wel alvast. Gek dat ik zo’n zin heb in een operatie πŸ˜‚
Zusss

Ongelezen bericht 17 jan 2021 18:17

17 jan 2021 18:15
Zusss schreef: ↑
17 jan 2021 17:51
Zegt de arts dat?

Hoi Zusss

Dan eet ik lekker mijn brood verder! Nee dat staat in dat plan. De vitamines neem ik ook.
Dank je wel alvast. Gek dat ik zo’n zin heb in een operatie πŸ˜‚
Hihi ja, maar dat snap ik wel.πŸ˜‰πŸ˜‰
Op naar een gezondere jij!!!
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 jan 2021 15:42

Lieve meiden, heb het topic verplaatst naar het voorstel deel.

Liefs!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”