Ik ben Mar+lies en word as zaterdag geopereerd door dr. Kappel

Protheses vanwege cosmetische reden.
Mar+lies

Ongelezen bericht 17 nov 2020 15:55

Hoi ik ben Mar+Lies. Vandaag stel ik me aan jullie voor, nadat ik al heel veel gelezen heb van wat andere vrouwen geschreven hebben. In 1991 heb ik gekozen voor borstimplantaten. Ben lang tevreden geweest dat ik van geen borst naar een b-cup ben gegaan. Drie zwangerschappen gehad en lang borstvoeding gegeven. Ik heb het altijd zo veel mogelijk voor mezelf gehouden maar achterin mijn hoofd hoorde ik een klein stemmetje dat niet gerust was met de situatie. In 2017 in contact gekomen met de groene zuster die voorlichting geeft over borstgezondheid ook voor vrouwen met implantaten. In die tijd durfde ik geen informatie op deze site te zoeken. Via de huisarts vroeg ik om een doorverwijzing naar een pc met als doel om te controleren hoe het was gesteld met de implantaten. De pc vond het er goed uit zien en adviseerde me pas terug te komen als ik klachten had. Met mijn kop in het zand ging het een tijdje goed totdat ik bij belasting van de borstspier verdikking kreeg in mijn oksel en steken onder mijn borst. Bij de groene zuster advies gevraagd of zij een geschiktere pc wist. Zo kwam ik bij dr Kappel die mij as zaterdag gaat opereren. Ik voel me zelfverzekerd maar vind het heel spannend. Zal blij zijn als alles achter de rug is. Wil alle vrouwen bedanken die hier geschreven hebben want daardoor kon ik in mijn eigen situatie alles beter op een rij zetten. Ik ga voor explantatie dus zal moeten wennen hoe ik er uit zal gaan zien. Maar mijn gezondheid gaat voor. Groetjes Mar+Lies
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 nov 2020 16:34

Lieve Mar+lies, Welkom!🌻
Goed dat je al snel onder het mes gaat!!!👍
Blij dat je wordt verlost van de implantaten en blij dat dr. Kappel jou opereert. Zeer goede keuze hoor!👍
Fijn dat je bij De Groene Zuster kwam. We werken al een tijdje met hen samen. Mooie, lieve, gedreven vrouwen zijn het!👍
Essi zal je op de lijst zetten zodat we samen met jou aftellen naar zaterdag. Spannend!

Alles komt goed hoor!🙏🦋

Heel veel liefs, Luna😘💕💕💕

Ps. Goed dat je het Welkomsbericht hebt gelezen😉
Zoals je ziet heb ik even een eigen topic voor je gemaakt
Had je ook je klachten gemeld?
Mar3kids

Ongelezen bericht 18 nov 2020 13:37

Hoi

Spannend hoor!
Ik wacht nog op een oproep van dokter Kappel. Hoe lang duurde het bij jou van afspraak tot datum operatie?
X
Mir

Ongelezen bericht 19 nov 2020 09:25

Wat goed Mar+lies, succes zaterdag!

Je hebt al heel wat stappen gezet! Net als Mar3kids ben ik benieuwd hoeveel tijd er tussen je afspraak en datum van operatie zat. Ik heb bijna een maand geleden contact opgenomen met dr. Kappel en kan pas half januari terecht voor een consult. Ik vraag me dus af hoe lang ik eventueel zou moeten wachten tot een operatie.

Lieve groet, Mir
Mar+lies

Ongelezen bericht 19 nov 2020 12:59

Bij mij zit er vijf en een halve week tussen het eerste consult en de operatie. Ik heb het idee dat de tv uitzending van Radar van eind september veel vrouwen bewust heeft gemaakt van de risico’s die we lopen. Zelf merk ik mijn ongeduld sinds ik de besloten heb om ze te laten verwijderen. Ik wens jullie veel sterkte
Juudt

Ongelezen bericht 19 nov 2020 13:19

Mar+lies, heeel veeel sterkte voor zaterdag! Heerlijk dat je er van verlost wordt!!
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt
Natural me again

Ongelezen bericht 19 nov 2020 16:23

Ja een soort bevrijdingsdag is het! :D Heel veel succes zaterdag en een heel goed en voorspoedig herstel gewenst!!
Mar3kids

Ongelezen bericht 19 nov 2020 17:04

Mar+lies schreef:
19 nov 2020 12:59
Bij mij zit er vijf en een halve week tussen het eerste consult en de operatie. Ik heb het idee dat de tv uitzending van Radar van eind september veel vrouwen bewust heeft gemaakt van de risico’s die we lopen. Zelf merk ik mijn ongeduld sinds ik de besloten heb om ze te laten verwijderen. Ik wens jullie veel sterkte
Fijn hoor zo snel! Ik vrees dat ik net in de drukte zit😪.
Wacht met smart af.
Heel veel succes zaterdag!
Donny

Ongelezen bericht 20 nov 2020 20:48

Heel veel sterkte morgen!
Komt goed allemaal, voor je het weet is het voorbij!

Liefs donny
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 nov 2020 09:24

Ik denk aan je Marlies!❤❤❤
Mar3kids

Ongelezen bericht 22 nov 2020 19:42

Hoi

Hoe gaat het met je????
X
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”