Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
ripeeters5

Ongelezen bericht 13 nov 2020 17:27

Hi, ik heb sinds 2013 zeer waarschijnlijk mentor implantaten. Kliniek levert mijn dossier nog aan. Ik heb sinds 2017 op en aan depressies, extreem vermoeid, burnout met alle klachten. Labiel, heftige emoties etc. Privé speelde er ook veel. Sinds februari 2018 onder behandeling van een internist /endocrinoloog vanwege de ziekte van Graves. Auto immuunziekte.
Afgelopen woensdag een echo gehad van de borsten en de oksel lymfeklieren. Niks te vinden.
Inmiddels door de endocrinoloog doorgestuurd naar een immunoloog. Sta op de wachtlijst. Nu lees ik hier dat explantatie ook mogelijk vergoed wordt alleen al op basis van de auto immuunziekte en waarschijnlijk ook vanwege de mentor protheses. Ik heb vandaag per e-mail navraag gedaan bij mijn verzekering. Pno zorg. Wat mij betreft mogen ze eruit!
Fijn al deze informatie hier.
Groetjes Rilana
Zusss

Ongelezen bericht 14 nov 2020 11:55

Welkom Rilana,

Goed dat je voor explantatie wilt gaan!
Zelf heb ik 20jr implantaten gehad en ben van veel klachten af en hoop nog meer op te knappen. Hoop ik voor jou ook🙏🏻
Op basis van je klachten, systematische klachten kun je zeker vergoeding krijgen. Mij ook gelukt. Ben niet bij een internist geweest.
Mocht je verzekeraar het afwijzen..schrijf al je klachten en ASIA aandoeningen chronologisch op en vertel wat je eraan gedaan hebt om te herstellen en dat het dus niet hielp...dat explantatie de enige manier is om te herstellen.
Zo heb ik het gedaan, tezamen met een brief van het forum. Mocht het nodig zijn😉 alvast tips.

Heel veel succes hè , heb je al een idee waar je wilt explanteren?

🤗
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
ripeeters5

Ongelezen bericht 14 nov 2020 13:10

Hi,

Dank je wel voor je reactie.
Ik neem maandag contact op met mijn endocrinoloog. Ik las hier gisteren dat zij dat ook kan doen.
Ik wil bij Dr. Niessen.
Ik zal nog even een lijstje maken met de systemische klachten (aparte benaming?)

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 nov 2020 10:41

Lieve Rilana, Welkom!🌻

Goed dat je van alles in gang zet!👍
Lees je goed in, er staat veel info op het forum.

Had je je klachten al gemeld?
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1689

Herl veel liefs, Luna☀️🦋💋
ripeeters5

Ongelezen bericht 26 nov 2020 11:24

Hi,

Ik lees hier overal klachten als pijn, gewrichtsklachten, haaruitval, reuma achting, hart, longen,huid.
Ik heb dat allemaal niet. Ik heb graves auto immuunziekten en sindsdien (4 jaar) iets wat gediagnosticeerd is met een burnout. Doodmoe, 5 min op en zzzzzzz, te veel gedaan labiel, cognitieve klachten, niks kunnen hebben, prikkels etc. Er heeft ook verbetering in gezeten.
Nu geloof ik dat prothesen niet ok zijn maar niemand hier lijkt met mijn klachten overeenkomsten te laten zien.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”