nieuw (Mitch)
Implantaten: McGahn 290cc
hallo,
Na veel gelezen te hebben, neem ik nu dan toch de stap om me voor te stellen (brr).
Ik heb 8 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, alles is toen goed verlopen. Gelukkig heb ik geen echte klachten waardoor ik denk dat er iets mis zou zijn, maar de implantaten zitten me echt niet lekker.
Het belangrijkste punt is denk ik wel dat ze nooit bij mij zijn gaan horen!
Ben me continue bewust van het feit dat er iets in zit zeg maar.
Inmiddels ben ik twee keer op consult geweest. Eerst bij de kliniek waar ik geholpen ben. Daar wilden ze me wel van de implantaten afhelpen, alleen hadden ze dat nog niet eerder gedaan. Dat zag ik dus niet zo zitten.
Begin april ben ik in het Slotervaart geweest voor een consult en nu heb ik begin juni een operatiedatum!
Ik kan bijna niet geloven dat ik de stap nu echt genomen heb en dat ik er straks lekker vanaf ben!
Ik hoop natuurlijk dat het eindresultaat mee zal vallen en dat ze geen ellende aantreffen binnenin.
Oh ja, ik heb McGhan 290cc.
hallo,
Na veel gelezen te hebben, neem ik nu dan toch de stap om me voor te stellen (brr).
Ik heb 8 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, alles is toen goed verlopen. Gelukkig heb ik geen echte klachten waardoor ik denk dat er iets mis zou zijn, maar de implantaten zitten me echt niet lekker.
Het belangrijkste punt is denk ik wel dat ze nooit bij mij zijn gaan horen!
Ben me continue bewust van het feit dat er iets in zit zeg maar.
Inmiddels ben ik twee keer op consult geweest. Eerst bij de kliniek waar ik geholpen ben. Daar wilden ze me wel van de implantaten afhelpen, alleen hadden ze dat nog niet eerder gedaan. Dat zag ik dus niet zo zitten.
Begin april ben ik in het Slotervaart geweest voor een consult en nu heb ik begin juni een operatiedatum!
Ik kan bijna niet geloven dat ik de stap nu echt genomen heb en dat ik er straks lekker vanaf ben!
Ik hoop natuurlijk dat het eindresultaat mee zal vallen en dat ze geen ellende aantreffen binnenin.
Oh ja, ik heb McGhan 290cc.
Hey leuk dat je hier ook bent gaan schrijven Mitch 
Hier mogen borstprotheses lekker afgekraakt worden zonder dat het je kwalijk genomen wordt hahah
Met welke cup ben je begonnen?
Ik had AA, kreeg een C kleine D en heb nu A geloof ik, maar ik moet het tzt nog opmeten.
Super dat je al een explantdatum hebt staan. Woohoo!!!
Hier mogen borstprotheses lekker afgekraakt worden zonder dat het je kwalijk genomen wordt hahah
Met welke cup ben je begonnen?
Ik had AA, kreeg een C kleine D en heb nu A geloof ik, maar ik moet het tzt nog opmeten.
Super dat je al een explantdatum hebt staan. Woohoo!!!
Laatst gewijzigd door Pia op 14 apr 2012 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Hé Mitch, welkom!
Nog een Slotervaart dame, hahahahahaha. Goed zeg!
Ben heel blij dat je dit gaat doen. Ongelofelijk!!!! Weer een kanjer erbij.
Laat ons maar weten wanneer je onder het mes gaat. En word je door dr. van Loenen of door dr. Kingma geopereerd?
Liefs, Luna
Nog een Slotervaart dame, hahahahahaha. Goed zeg!
Ben heel blij dat je dit gaat doen. Ongelofelijk!!!! Weer een kanjer erbij.
Laat ons maar weten wanneer je onder het mes gaat. En word je door dr. van Loenen of door dr. Kingma geopereerd?
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ja Pia, ik heb de stap toch maar genomen om te schrijven 
Ik had ongeveer 75 A/B, beide zaten niet helemaal goed zeg maar. Nu is het 75D. Ik ben heel benieuwd wat er overblijft, ook voor jou. Klinkt alsof je ietsje meer hebt straks? Ben je ook aangekomen de afgelopen jaren?
Dat is bij mij wel het geval en Dr.van Loenen schat dat er ongeveer een 75B overblijft (als dat kan,.. alstublieft, haha).
Ben heel blij dat ik een datum heb ja.
Hai Luna, dank je wel voor je reactie het is dus Dr.van Loenen geworden. Spannend hoor, maar ik zal echt blij zijn als is er straks vanaf ben!
Ik had ongeveer 75 A/B, beide zaten niet helemaal goed zeg maar. Nu is het 75D. Ik ben heel benieuwd wat er overblijft, ook voor jou. Klinkt alsof je ietsje meer hebt straks? Ben je ook aangekomen de afgelopen jaren?
Dat is bij mij wel het geval en Dr.van Loenen schat dat er ongeveer een 75B overblijft (als dat kan,.. alstublieft, haha).
Hai Luna, dank je wel voor je reactie het is dus Dr.van Loenen geworden. Spannend hoor, maar ik zal echt blij zijn als is er straks vanaf ben!
Welkom op het forum Mitch! Het is niet eng om jezelf voor te stellen hoor
Wauw, goed dat je al een explantatiedatum hebt! Ben ook wel benieuwd welke cupmaat je hiervoor had dan? Bij mij was het naast mijn lichamelijk klachten eigenlijk ook zo dat ze me niet echt 'lekker zaten' op 1 of andere manier. Op mn zij liggen was irritant, ik moest 's nachts altijd een sportbh dragen omdat de siliconen anders 'dubbel gingen vouwen' ofzo. Tenminste, er kwam dan zo'n irritante plooi in.
Hou je ons op de hoogte over de datum? Spannend!
Groetjes Wendy
Hou je ons op de hoogte over de datum? Spannend!
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Dank je wel Wendy, het went al hoor.
Oh ja, de datum is 7 juni, nog even geduld dus.
Maat was 75 A/B.
Ik heb wel bijna altijd het gevoel dat je in je borsten krijgt als je ongesteld moet worden, heel irritant dus.
De onderkant is "doof" en als je de huid wat verder aanraakt is het te gevoelig, heel naar vind ik dat. Ik ben alleen bang dat dat gevoel wel zal blijven.
Ik zal echter al blij zijn als de boel nog intact is en ik geen rubber bal meer voel binnenin!
Oh ja, de datum is 7 juni, nog even geduld dus.
Maat was 75 A/B.
Ik heb wel bijna altijd het gevoel dat je in je borsten krijgt als je ongesteld moet worden, heel irritant dus.
De onderkant is "doof" en als je de huid wat verder aanraakt is het te gevoelig, heel naar vind ik dat. Ik ben alleen bang dat dat gevoel wel zal blijven.
Ik zal echter al blij zijn als de boel nog intact is en ik geen rubber bal meer voel binnenin!
Ik heb denk ik wel ietsje meer dan voor de operatie. En wat voelen ze lekker zacht!Mitch schreef:Ja Pia, ik heb de stap toch maar genomen om te schrijven
Ja ik ben ook zeker wel aangekomen. Het vet zit bij mij vooral op buik en billen. Helaas kom ik verhoudingsgewijs heeeeeel weinig aan op borsten, maar goed ben tevreden met een volle A. Iets wat ik al voor de explant riep.
Dr. van Loenen is heel cool, leuk dat zij je mag explanteren.
Siliconen zijn ondingen.
''Helaas kom ik verhoudingsgewijs heeeeeel weinig aan op borsten''
Je bent niet de enige mop. En ik ben juist dunner dan dat ik vroeger was, dus lekker dan! Maar ja, that's life!
Je gaat fenegriek gebruiken toch Pia? Daar zitten planthormonen in die de vrouwelijke oestrogenen nabootsen. Misschien heb je dan echt je zo gewilde fluffy effect.
@Mitch
Weer een dr. van Loenen patiënte. Hartstikke goed!
Je bent niet de enige mop. En ik ben juist dunner dan dat ik vroeger was, dus lekker dan! Maar ja, that's life!
Je gaat fenegriek gebruiken toch Pia? Daar zitten planthormonen in die de vrouwelijke oestrogenen nabootsen. Misschien heb je dan echt je zo gewilde fluffy effect.
@Mitch
Weer een dr. van Loenen patiënte. Hartstikke goed!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Zo jammer dat het altijd als laatste bij je borsten eraan komt en daar ook als eerste weer verdwijnt als je afvalt. Nou ja, ik ben toch blij als ze eruit zijn.
Ik word 's morgens toch altijd wakker met een pijnlijk gevoel en ga dan maar mijn bed uit, bah.
Het is zeker te hopen dat je borsten nu blijven zoals ze zijn Pia en dat ze nog mooier worden ook. Denk het wel toch? Als ik zo alle verhalen op internet en de foto's gezien heb die te vinden zijn.
Ik vind de echte borsten echt veel mooier!
Fenegriek had ik ook al gevonden, ga ik ook bestellen via de kruidenshop. Ik ben nogal van de natuurlijke producten (daarom slaan die implantaten ook nergens op..)
Ik word 's morgens toch altijd wakker met een pijnlijk gevoel en ga dan maar mijn bed uit, bah.
Het is zeker te hopen dat je borsten nu blijven zoals ze zijn Pia en dat ze nog mooier worden ook. Denk het wel toch? Als ik zo alle verhalen op internet en de foto's gezien heb die te vinden zijn.
Ik vind de echte borsten echt veel mooier!
Fenegriek had ik ook al gevonden, ga ik ook bestellen via de kruidenshop. Ik ben nogal van de natuurlijke producten (daarom slaan die implantaten ook nergens op..)
Ik begrijp je volkomen. Ik ben een echte geiten wollen sokken figuur. Ik ben een en al eco + vegan + antroposoof en dat is inderdaad zo krom!!! Waar was ik met mijn kop toen?Mitch schreef:Ik ben nogal van de natuurlijke producten (daarom slaan die implantaten ook nergens op..)
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hee, dat is leuk! Ik ook. Ik heb in mijn leven nog nooit vlees of vis gegeten, wel kaas en eieren. Verder zoveel mogelijk natuurlijke verzorgingsproducten etc.
Inderdaad een actie geweest die helemaal niet bij me past (daarom vind ik het ook genant). Ik denk ook steeds, waar was mijn verstand?
Inderdaad een actie geweest die helemaal niet bij me past (daarom vind ik het ook genant). Ik denk ook steeds, waar was mijn verstand?
8)
Hier vind je info voor alternatieven op de vis omega3:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/omeg ... k-t53.html
Lots of love,
Luna
Hier vind je info voor alternatieven op de vis omega3:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/omeg ... k-t53.html
Lots of love,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op