Nieuw hier Slscg

Protheses vanwege cosmetische reden.
slscg

Ongelezen bericht 27 mei 2020 01:15

Hallo dames!

Ook ik ben nieuw hier en moet nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt.
Ik zit met gemengde gevoelens.
Ik heb 3 jaar geleden mijn vergroting laten doen. Het 1e jaar niet veel last gehad alleen me linker borst doet regelmatig pijn, spier en borst.
Verder heb ik vage spierklachten die ik kan handelen zeg maar.

Ik ben aan het wachten op de datum van explantatie.
Maar merk dat ik dagen heb dat ik we achter sta en andere dagen juist niet. Hebben jullie dit ook gehad ?
Ik ga zo veel cup maten terug vallen en denk dat ik stiekem banger ben van de reacties van mensen om me heen. Maar zo vaak pijn aan me borst kan ik niet mee leven het geeft me veel onzekerheid want dan denk ik soms dat ik iets ernstigs heb. Gaat de pijn weg ma explantatie ?

Kan iemand me geruststellen opbeuren ? πŸ˜ͺ😊
Zusss

Ongelezen bericht 27 mei 2020 05:45

slscg schreef: ↑
27 mei 2020 01:15
Hallo dames!

Ik heb 3 jaar geleden mijn vergroting laten doen. Het 1e jaar niet veel last gehad alleen me linker borst doet regelmatig pijn, spier en borst.

Maar merk dat ik dagen heb dat ik we achter sta en andere dagen juist niet. Hebben jullie dit ook gehad ?
Ik ga zo veel cup maten terug vallen en denk dat ik stiekem banger ben van de reacties van mensen om me heen. Maar zo vaak pijn aan me borst kan ik niet mee leven het geeft me veel onzekerheid want dan denk ik soms dat ik iets ernstigs heb. Gaat de pijn weg ma explantatie ?

Welkom slscg,

Het is goed dat je voor explantatie kiest, Ik heb 20 jaar implantaten gehad en de klachten zullen alleen maar toenemen als je ze nu ook al hebt.

Bij welke arts ga je explanteren? Binnenkort al, omdat je op een datum wacht?

Bij mij was de brandende pijn aan mijn borsten meteen weg, mijn ribben waren zelfs ontstoken ervan.
Mijn arts zei toen dat de pijn aan de borsten als eerste verdwijnt als de bron weg is, dat klopte gelukkig.

Ik was van tevoren ook bang voor reacties om mij heen ,ook omdat niemand het wist...gelukkig in mijn geval valt het door de lipo niet zo heel erg op.

Je kunt ook bh's met vullingen of iets kopen. Komt vast goed! πŸ’œ

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Essi

Ongelezen bericht 27 mei 2020 16:35

slscg schreef: ↑
27 mei 2020 01:15
Hallo dames!

Hoi welkom hier op het forum
Ik snap dat je nog moet wennen aan alles op het forum. Het is beter als je een eigen voorstel topic start. Je hebt nu namelijk op de topic van Mirel geschreven. Het vervelende is dat er dan weer andere dames op jou bericht gaan reageren en zo gaat het een onoverzichtelijk geheel worden. Ik ga even kijken of ik er iets aan kan doen voor je.
Lees onder tussen lekker verder op het forum zodra je je eigen topic hebt ga ik je verder vragen over je arts en operatie datum.
Je wisselende gevoel is heel normaal meid, dat hebben we allemaal mee gemaakt.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 mei 2020 17:44

πŸ¦‹Welkom!πŸ¦‹

Graag vraag ik je het Welkomsbericht te lezen viewtopic.php?t=2033
Dit is belanrijk zodat je ziet hoe het forum werkt en waar je de belangrijkste onderwerpen vind.
Vergeet niet je klachten te melden! Dank je!

Veel sterkte en succes in jouw weg naar genezing!πŸ€

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Essi

Ongelezen bericht 27 mei 2020 21:09

Kijk Slscg,
Je eigen topic.
En de uitleg over het forum er ook nog bij.
Het is goed dat je je hier op het forum hebt aangemeld. De site is een schat aan informatie en op het forum steunen we elkaar zoveel mogelijk.
We zijn er op te kletsen, moed in te spreken of verdriet te delen.
Ik zei al dat we je gevoel kennen. Je angsten over de reacties uit je omgeving of het uit eindelijke resultaat... het zijn dingen waar we bijna allemaal tegen aan lopen.
Over het algemeen heeft de omgeving minder in de gaten dat je cup maat is veranderd, dan we zelf altijd denken. Dat je nu al klachten hebt en je borsten zo pijnlijk zijn, wil zeggen dat je voor je zelf en je genezing moet gaan kiezen. En dat doe je begrijp ik uit je bericht.
Je wacht op een datum schreef je in je voorstel bericht.
Mag ik vragen bij welke arts?
We houden een lijst bij met komende operaties. Zo kunnen we samen met de dames die aan de beurt zijn, aftellen naar hun operatie.
Als je een datum hebt, zet ik je er ook bij. Verder raad ik je aan om lekker te lezen hier en straks ook jou verhaal te delen.
Als je vragen hebt kun je ze stellen, we zijn hier met veel wijze vrouwen en er is altijd wel een iemand die een antwoord heeft.
Liefs essi
slscg

Ongelezen bericht 27 mei 2020 21:33

Heel erg lief van jullie! πŸ₯° Ik ga dit even allemaal uitvogelen 🀣
Sammie

Ongelezen bericht 28 mei 2020 07:46

Hi slscg
Een beetje bijgekomen van alle informatie hier? Veel is het. Maar wel allemaal belangrijk en interessant.
Ik herken de gemengde gevoelens van in het begin. En ik herken ook de angst voor reacties van anderen. Stom eigenlijk he, dat we reacties van andere mensen zo zwaar laten wegen. Of eigenlijk is het de gedachten aan hoe mensen zouden kunnen reageren. Want vaak hebben we vooral angst voor de mogelijke reacties en in het echt, als puntje bij paaltje komt, is het heel anders. Dan zijn alle dingen die we hebben bedacht over hoe mensen misschien zouden kunnen denken heel anders.

Ikzelf ben niet de meest zelfverzekerde persoon maar ik heb door wat dingen die ik meegemaakt heb, waaronder ook deze zware reis, door alles heb ik toch wel wat dingen geleerd en vind ik steeds vaker monder belangrijk wat andere van me denken en of vinden.
Het gebeurt nog wel hoor, tuurlijk, maar minder en ik ben er minder lang mee bezig.
Ik ben gewoon ik. En ik weet zeker dat ik ook kan wennen aan mijn kleine borsten. Dat ik wen aan hoe ik eruit zie en dat ik van mijzelf ga houden.
En hoe minder jij jezelf er druk om maakt hoe minder aandacht jij daar op legt hoe minder belangrijk het wordt. En al helemaal voor een ander.
Als je je goed voelt dan straal je dat uit. En dat is pas schoonheid. Dat is mooi.
Ik hoor na mijn explantatie alleen maar van mensen hoeveel ik weer straal. Mijn ogen glanzen. En niemand heeft ook maar een opmerking gemaakt over hoe klein of niet mijn borsten zijn.

Dus, maak je vooral nu niet druk om straks.
Je hebt een keus gemaakt. De beste die je nu kunt maken. Je gezondheid gaat voor. Je wilt van die gifbommen af.
Tuurlijk denk je na over hoe het zal worden.
We hebben niet voor niets toen voor vergroting gekozen. Maar nu, met alles wat je nu weet, kies je voor je gezondheid en die is belangrijk.
Nu heb je geleerd, gevoeld en ervaren.

Het is ook logisch dat je twijfel hebt in het begin. Ik had dat ook. Ik wilde het eigenlijk niet geloven dat iets wat me zo gelukkig heeft gemaakt me nu kapot maakt. En ook omdat het lastig te bewijzen is dat het 100 % zeker daarvan komt. Al je klachten.
Ik heb best lang gewacht vanaf dat ik dacht dat het door mijn siliconen kwam en toen ik deze site vond. En toen ik deze site vind was ik best wel ziek. En het werd alleen maar erger en meer.
Als je nu al klachten hebt dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk alleen maar erger worden en steeds meer.
Jij bent dat voor omdat je gelukkig nu al hier terecht bent gekomen en leest en geleerd hebt wat er aan de hand is.
Je kwam hier niet voor niets. Dus twijfel niet en vertrouw op je oordeel dat er iets aan de hand is met je lichaam. Je hebt goed geluisterd naar je lichaam en je gaat nu goed voor haar zorgen.

Je bent hier niet alleen. Je bent hier welkom en we helpen je waar we kunnen.

Liefs Sammie
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”