explanteren na borstlift

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ana

Ongelezen bericht 06 mar 2020 16:44

in 2013 heb ik bij Park kliniek, dr. Nio een borstlift laten doen waarbij ook silicone implantaten werden geplaatst (om symmetrie te vermijden). Het resultaat was mooi, 75 DD, maar het voelde helemaal niet goed. Bij het liggen en sporten had ik een vreemd stekend, dof gevoel voornamelijk in mijn rechter borst. Als ik lag het voelde net alsof ik stenen op mijn ribben had zitten: heel hard, koud en zwaar. Ik kreeg vaker en vaker steken, niet echt pijn maar een zeurend, ongemakkelijk gevoel.
Ben terug naar de Park Kliniek gegaan. Ik kreeg van dr Nio te horen dat de ongemakken op den duur zouden gaan verdwijnen. Zo was het helaas niet. Ik kreeg snel daarna een reeks vreemde klachten: ik was altijd moe, had concentratie stoornissen, er zijn problemen met de schildklier ontstaan, pijnlijke gewrichten, huilbuien.
Ik loop al 7 jaar hiermee. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een consult ivm explantatie bij dr. Wu in Park kliniek. Ik vind het eng omdat ik niet veel borstweefsel heb en veel huid (mijn implantate zijn 300cc) Heeft iemand ervaring met deze arts en met explantatie na een borst lift?
Susana

Ongelezen bericht 06 mar 2020 18:24

Welkom hier Anna ⚘
Ik had ook veel stekende en zelf brandende pijn. Mijn borsten werden zo hard als een tennisbal. Ik heb ze gehad vanaf 2008 tot 2019. Toen in 2008 was in combinatie met een lift en tijdens de explantatie heb ik opnieuw een lift laten doen. Het is allemaal goed gekomen. PC zei dat ik een kleine B zou houden maar ik heb nu een normaal C. Ze zijn toch gegroeid met de jaren.
Ik ken die arts niet.
Trouwens alle klachten zijn vanaf de explantatie helemaal weg. Ik had ook brainfog.
Ik wens je veel succes en sterkte tijdens jouw proces 🍀💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Chica

Ongelezen bericht 06 mar 2020 19:36

Hola.Ik heb 2 wissels gehad door dr.Whu.Dit was in 2000 en 2003.Hij heeft toen,blijkt nu na de explantatie 4 weken geleden,toen niet alle kapsels verwijderd.Vandaar een 2 de wissel in 2003 want had veel klachten aan mijn rechter borst.Verder vond ik het wel een fijne man die echt na mij luisterde en mijn klachten serieus nam.Ik denk dat het beste is in een gesprek met hem duidelijk aan te geven hoe je je voelt en wat je wilt.

Groetjes Chica.
Morgen weer een dag!
Myrthe

Ongelezen bericht 06 mar 2020 21:36

Hallo Ana,

İk heb geen ervaring met deze arts of met een lift.
Wat ik wel kan zeggen, dat ik voor de explantatie echt horror beelden in mijn hoofd had over flubberend vel
İk heb geen borstweefsel, en had implantaten van 325 CC
Dit maakte dat ik maat 80C had.
En ik vind het verbazingwekkend hoe strak het vel boven mijn borsten is.
Dit is flink opgerekt geweest, maar daar zie ik niets meer van.
İk ben 48 jaar, en heb niet meer het meest elastische huid.
İk denk dat je uiteindelijk ruim de tijd moet nemen, om het allemaal te laten bezinken.
Komt vast goed!
19 december 2007 Monobloc Silicone geplaatst
27 februari 2020 explantatie ivm klachten
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”