Ik ben eve

Protheses vanwege cosmetische reden.
Eve

Ongelezen bericht 27 feb 2020 10:34

Hallo
Ik ben eve ,56 jaar en heb 30 jaar geleden een borstvergroting gehad .Informatie van toen was niet iedereen krijg last van kapsel als je dat goed masseert elke dag kan je dat voorkomen . Nou dus niet .
Mijn borsten zijn ook een paar keer gekraakt , je hoorde het kapsel dan echt breken moet bekennen voelde even beter maar daarna hetzelfde probleem . Ik leerde er mee leven ( tja wat denk je als vrouw ..ik heb borsten ) kraken wou ik niet meer maar masseerde elke dag trouw.
Ken mijn borsten als geen ander ....tot verleden jaar .
Ik viel met vakantie op de badrand ...rechterkant en geloof me de klap was behoorlijk. Ik kon niet masseren ,alles dik ,blauw etc .rond de kerst voelde ik wat ,wat ik nog nooit gevoeld had ...alarmbellen
Dokter ,borstkliniek ...en ja ik wist het zeker prothese is beschadigd ,gescheurd ...harde stukken heel apart om te voelen
Nu op de lijst ze gaan eruit ,eerst twijfelde ik nog zal ik nieuwe nemen maar na het lezen als gast op de site ..zeg ik nee.
Ik wil het niet al ben ik bang .onzeker ,operatie , hoe zien ze eruit na zoveel jaar etc dus ik pieker ...wachtend op oproep en diep in mijn hart zeg ik liever vandaag dan morgen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 feb 2020 12:10

Lieve Eve, welkom!๐ŸŒป

Wat erg dat het kapsel steeds weer werd gekraakt!๐Ÿ˜ณOngelooflijk slecht met grote kans op scheuren.
Ik ben blij dat je kiest voor explantatie ipv wissel. Heel verstandige keuze, je wilt ook niet meer gedoe naarmate je ouder wordt. Het is gewoon troep๐Ÿ˜ 

Heel veel sterkte, ik weet dat het niet makkelijk is...

๐Ÿ˜˜๐Ÿ’•๐Ÿ’•

Luna

Zou je alsjeblieft ook nog even dit topic willen lezen en een melding doen? viewtopic.php?t=2033
Dank je!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Essi

Ongelezen bericht 27 feb 2020 21:36

Welkom eve,
Pfff 30 jaar is een lange tijd.
Ik snap dat je zie liever eerder dan later kwijt wilt.
Ik wens je heel veel succes.
Liefs essi
Zusss

Ongelezen bericht 28 feb 2020 08:18

Welkom Eve

Wat naar van dat kraken en hoe het nu is...
Heb je al een idee waar je je explantatie wilt doen?
Veel sterkte met alles ๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar โ˜ฏ๏ธ
Op naar een gezond(er) lichaam โš–
Eve

Ongelezen bericht 28 feb 2020 09:14

Hallo
Afspraak heb ik eigenlijk gelijk gemaakt. Moet 13 maart naar Preoperatieve screening
Ik zat al eigenlijk snel in de molen het gebeurt in het ziekenhuis die ze ook heeft geplaatst andere arts.IK dacht kan gaan zoeken en overwegen maar liever zo snel mogelijk.
Mijn verzekering gaf na twee dagen al toestemming dat het goedgekeurd is dus dat gaf weinig problemen gelukkig .
Ik wacht af en laat het over me heen komen al zie ik er behoorlijk tegen op misschien omdat je ouder wordt.

Dank voor jullie reacties liefs eve
.
Sammie

Ongelezen bericht 28 feb 2020 09:29

Het is ook niet niks. Er tegen op zien is heel normaal. Gelukkig weten we waar we het voor doen, een gezonder lijf.
Veel sterkte en liefs, hoop dat je snel mag opknappen.
Sammie
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€