Borstvergroting en pijn al 3 jaar!

Protheses vanwege cosmetische reden.
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 26 feb 2020 10:04

Goedemorgen dames, ik zit hier net op het forum en zal me even voorstellen, ik ben Cynthia 27 jaar en moeder van 2 kindjes en kom uit Tilburg. En ben aan het uitzoeken of de pijn die ik heb door mijn borstvergroting kom..😓 ik zal mijn verhaal zo duidelijk mogelijk proberen te vertellen! 4 jaar geleden overweeg ik een borstvergroting te laten doen ik was zo onzeker over me zelf durfde niet na het zwembad durfde me niet uit te kleden bij mijn vriend dus flink gespaard en ja hoor ik kon een operatie plannen super blij want ging me eindelijk wat vrouwelijker voelen dit was mijn wens! Maar half jaar na de borstvergroting werd ik zwanger van mijn kleine prinsesje het was niet gepland want je mocht zo snel niet zwanger worden kliniek opgebeld en ze zeiden geen probleem je sport bh veel dragen dus ook gedaan na mijn zwangerschap paar maandjes kreeg ik last van mijn linkse schouder en borstspier en had ik eens een hele blauwe bloeduitstorting op mijn linkse borstkas ik dacht mijn dochtertje haar hoofd gestoten maar kon het me niet herinneren de blauwe plek ging weg maar de pijn aan me borst en schouders werden erger na de dokter niets aan de hand zei die overbelast met dochter dragen dus ik na de fysio spierspanning bij schouder en laten behandelen maar niets werkte ik terug na de kliniek Diana gabriels en die zei je borstspier komt tegen je protheses aan door de zwangerschap je moet opnieuw geopereerd worden dus een operatie ingepland en ben gelijk een maatje groter gegaan mentor protheses had ik van te voren ook maar toen gladden na de operatie werd pijn aan me schouder nog erger en de linkse schouder kwam daar bij en kreeg last van mijn borstbeen en rechtse borst de pijn aan linkse borst was weg. Ik weer Diana opgebeld je bent net geopereerd zei ze is normaal! Nou oké weken verder was het nog steeds overleven want bij elke beweging deed me borstbeen pijn en rechtse borst en schouders weer van fysio na fysio dokter ziekenhuis echo’s foto’s niks gevonden ik ging stressen want de pijn was nog niet weg die was zelfs erger geworden toen kreeg ik met kerst in eens krampen in je vingers en tenen en zenuwen pijn in beiden handen en last van me heup de krampen in me vingers zei de dokter is stres je stres te veel nou oké! En de pijn in me heup en onderrug kwam door de spiraal die ik net Had laten zetten zeiden ze nou weer oké en toch maar bij neerleggen. Maar de pijn in me schouders bleef het was niet uit de houden met kind van nog geen 1 jaar na osteopaat masseren masseren triggerpoints behandelen pijn ging nog niet weg is en nog steeds last van me handen kon niet eens meer stofzuigen.. ik na de dokter ik zei heb ik geen reuma artritis nee heb je niet weer na huis paar weken weer terug en zat daar letterlijk te huilen van de pijn hij bloed onderzoeken gedaan voor reuma artritis en andere dingen dag later alle onderzoeken waren goed! Poeh een opluchting maar waar komt de pijn dan vandaan.😓 Uiterlijk had ik pijn aan schouders handen polsen heupen en onderrug ik hopeloos contact opgezocht met dokter Linda visser ze raden me aan protheses te nemen hydrogel monobloc nou zo gezegd zo gedaan ik afspraak gemaakt. En ze zei het is wel heel snel om te zeggen dat je Assia heb dat kan niet doe hydrogel protheses nou een operatie ingepland en na 2 weken weer geopereerd maar dan hydrogel protheses na de operatie ging het even goed maar kwamen de klachten toch weer terug ik zwaar hopeloos zat ik in een hoekje te huilen zoveel geld kwijt zoveel operaties en nog steeds pijn! Iedereen zei geef het tijd je stres te veel het zit tussen je oren.. in de zomer kreeg ik in een last van mijn enkels en ze werden beiden dik ik werd al 2 x wakker met een dikke lip dat heb ik tot nu toe niet meer gehad gelukkig.. weer van fysio na fysio werkte een beetje maar niet voldoenden. Ik Google en kwam uit op fybromalgie ik na de dokter kan het geen fybromalgie zijn.. ja dat kan best dat je daar aan moet gaan denken Cynthia, want we hebben al zoveel onderzoeken gedaan en komt niks uit en met fybromalgie heb je ook pijn door heel je lichaam.. in verdrietig na huis en volgende dag na de fysio en verteld die vertelde me weer dat ik vage klachten heb maar dat geen fybromalgie is pffff maar oké tot op de dag vandaag heb ik nog steeds last van me schouders polsen enkele onderug boven armen en handen en enigste Wat ze kunnen vinden is spierspanning met vochtig weer heb ik veel meer pijn maar heb ook sommigen dagen dat de pijn weg is en dan in een bom terug komt ik ben hopeloos.. ook had ik haar tot me kont en ging pas geleden na de kapper en was gewoon letterlijk afgebroken of het om haaruitval gaat weet ik niet want zit nooit veel in me borstel maar heb wel allemaal kleine haartjes op me hoofd dus waarschijnlijk wel Haaruitval heb nu me haren helemaal af moeten laten knippen tot me schouders of het hier mee te maken heeft weet ik niet. ik heb van te voren nooit last van me lichaam gehad nog nooit pijn.. herkennen dames dit die zoveel pijn aan gewrichten en spieren hebben? Ik heb een consult gehad bij dokter niessen voor verwijderen en een vullen met eigen vet maar ben zo bang dat dit niet aan me borsten ligt en ik straks weer zoveel geld over de balk gooit. Ik hoop dat dames mij herkennen ik dit verhaald en die genezen zijn na het verwijderen.. sorry voor mijn langer verhaal 😘 Liefst, Cynthia
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 feb 2020 10:25

Lieve Cynthia, welkom 🦋

Triest weer dit verhaal, zoals de meeste....😢
En wat mij vooral nog steeds boos maakt, is de ontwetendheid van huisartsen en fysiotherapeuten enz. Ze zouden nu toch echt wel beter moeten weten na 7 jaar VU onderzoek!! En 3 jaar RIVM onderzoek.

Blij dat je het Meldpunt hebt ontdekt en je implantaten laat verwijderen. Als je eenmaal klachten hebt, dan is de monobloc ook niet geschikt. En daarbij zijn jouw spieren gewoon zo ernstig beschadigd dat je hierdoor meteen klachten kreeg. Waarschijnlijk zijn er zenuwen geraakt en dit breid zich dan verder uit. De rest van de wijd verspreide klachten komen van je immuunsysteem die aan het vechten is.

Krijg je de operatie vergoed? Ik zou dit wel proberen.

Lees nog even dit bericht over de indeling en werking van het forum viewtopic.php?t=2033
Daar staan belangrijke topics die je even moet lezen. Ook even een melding doen aljeblieft.

Heel veel sterkte lieverd!!!🙏

😘💕 Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
CynthiaWienoNina

Ongelezen bericht 26 feb 2020 11:30

Lieve Luna, Dankjewel voor je berichtje 💋 nee ik heb eigenlijk niet gekeken of ik het voorgoed krijg omdat dr niessen zei dat da toch niet word goed gekeurd omdat mijn borsten gewoon soepel aanvoelen en niets mis mee is.. xx
Scorpio

Ongelezen bericht 26 feb 2020 20:55

CynthiaWienoNina schreef:
26 feb 2020 11:30
Lieve Luna, Dankjewel voor je berichtje 💋 nee ik heb eigenlijk niet gekeken of ik het voorgoed krijg omdat dr niessen zei dat da toch niet word goed gekeurd omdat mijn borsten gewoon soepel aanvoelen en niets mis mee is.. xx
Heeft hij dat gezegd? Ondanks al jouw klachten🤨 dat klopt toch niet. Hij zou beter moeten weten. Ik heb minder klachten en ook soepele borsten, maar ben toch gewoon het gaan proberen vd vergoeding. Ik zou het eerst niet doen, maar dacht na bericht v Luna...niet geschoten is altijd mis. HA heeft me naar internist verwezen. Zij heeft t protocol gevolgd en brief geschreven en Ik heb Niessen gevraagd om het verzoek in te dienen. Dat heeft hij gedaan. Ik verwacht niks, maar ga na afwijzing sowieso in bezwaar.

Ik heb ook jaren van vage klachten achter de rug. Elke keer zoek je een andere oorzaak, masr ze vinden niets concreets. Wat kun je je dan onbegrepen en verdrietig voelen he. Wat een ellende heb je achter de rug zeg. Steeds een wissel. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt en twijfelt aan alle artsen.

Succes met je zoektocht. Probeer voor de ve vergoeding te gaan en bezoek nog wat artsen. 💕
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Essi

Ongelezen bericht 26 feb 2020 21:10

Welkom op het forum,
Wat een rot situatie waar je inzit zeg.
Je klachten klinken hier niet vaag hoor. Duidelijk iets wat door de implantaten komt.
Mag ik vragen wat je omvang nu is en hoe groot de implantaten?
Je zegt dat je het niet weer veel geld over de balk wilt gooien.
Heb je lipofilling echt nodig? Niessen geeft dit advies namelijk aan iedereen en daar hangt natuurlijk wel een prijs kaartje aan. Misschien ben je oke met alleen de explantatie, ik weet het natuurlijk niet.
Ik wens je veel succes met het pad wat je gaat volgen.
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”