Voorstellen, explantatie gepland op 22 feb

Protheses vanwege cosmetische reden.
LynnFree

Ongelezen bericht 30 jan 2020 19:32

In 2001 heb ik, in kliniek Klein Rosendael, McGhan Style 410mm 280gr door Dr. Leo van der Weij laten plaatsen. Dit heb ik na gedegen onderzoek besloten omdat het allemaal veilig was. De protheses zouden levenslang meegaan. Nu ben ik 19 jaar verder en heb heel veel klachten....

Deze klachten kunnen echter ook van mijn scoliose komen. De scoliose is dmv een frame rechtgezet in mijn pubertijd en geeft ook nog steeds klachten. Na het zien van de uitzendingen van Radar ben ik me gaan inlezen. Ik herken veel klachten maar weet dus niet zeker waar ik ze aan kan toeschrijven.

In december ben ik naar Dr. Leo van der Weij geweest. Ik wou informatie en weten hoe hij al deze informatie ziet. Twee weken geleden ben ik bij Dr. Kappel in Zwolle geweest en heb direct besloten om toch maar voor een explantatie te gaan.

Ik zal op dit forum gaan zoeken want ik heb natuurlijk allerlei vragen en angst voor hoe het na de explantatie zal gaan. Ze adviseerde mij om geen wissel te doen met haar watergevulde protheses en ook eerst 6 maanden herstel voordat ik voor lipofilling zou kunnen gaan.

Hopelijk vind ik hier antwoorden en steun. Wat fijn dat dit forum er is.
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! πŸ€
Essi

Ongelezen bericht 30 jan 2020 19:35

Welkom hier op het forum.
Wat fijn dat je meteen al een datum hebt.
Ik zet je op de lijst hoor!
Heel veel liefs essi
Zusss

Ongelezen bericht 30 jan 2020 20:07

Hoi,

Welkom! Ik ben hier ook nog niet zo lang en heb mijn protheses iets langer en ga de 25e voor explantatie en lipo. De klachten zijn niet meer te doen.
Heb ook wel stress, zie er erg tegenop en ook de angst idd...
Wens je heel veel succesπŸ€πŸ€
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
LynnFree

Ongelezen bericht 30 jan 2020 20:45

Bedankt Essi,

Welke lijst bedoel je?

Bedankt Zusss,

De 25e. Jij kunt dus wel direct lipo laten doen. Dat lijkt me wel fijn want ik heb geen idee hoe ik het allemaal moet gaan verbloemen na de explantatie.

Ik wens jou ook heel veel succes.
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten! πŸ€
Zusss

Ongelezen bericht 30 jan 2020 21:20

Ja, ik ga voor de combi. Niet elke PC doet dit volgens mij in 1 ingreep maar ik vind het zelf wel heel fijn.
Had je dat toch ook liever gewild? Snap dat het lastig wordt ,dat heb ik ook maar ik droeg nooit push up bh's na de BV en straks ga ik dat wel weer doen dan hoop ik het ook te minimaliseren voor de buitenwereld πŸ˜‰
D-borah

Ongelezen bericht 30 jan 2020 21:45

Welkom hier op het forum! Essi zet je op de lijst met komende operaties, zo zien de leden wie er allemaal bevrijd gaan worden en kunnen we elkaar succes wensen en een hart onder de riem steken etc -> Lijst komende operaties 2020

Kijk het eerst rustig aan na je operatie voordat je verdere ingrepen gaat doen is mijn advies. Vaak is lipofilling niet eens nodig hoor :-) Na de ingreep zal het eerst schrikken zijn waarschijnlijk, omdat je ronde borsten bent gewend en dat is ineens weg. Maar je lichaam heeft een sterk helend vermogen en het knapt in een paar maanden echt op en is het resultaat niet meer te vergelijken met de eerste dag na de operatie! Je protheses zijn niet heel groot zo te lezen, het kan zomaar zijn dat je iet veel hoeft te verbloemen straks, zeker niet met een vulling in je bh. Ik had 260 cc en niemand is eigenlijk iets opgevallen na de operatie. Wel is er gezegd dat ik er sportiever uitzie haha en ik gebruik geen pads meer. Succes met alles!
- Beauty is only skin deep -
Essi

Ongelezen bericht 01 feb 2020 06:33

LynnVri schreef: ↑
30 jan 2020 20:45
Bedankt Essi,

Welke lijst bedoel je?

Bedankt Zusss,

De 25e. Jij kunt dus wel direct lipo laten doen. Dat lijkt me wel fijn want ik heb geen idee hoe ik het allemaal moet gaan verbloemen na de explantatie.

De lijst met komende operaties!
Dan weten we wie wanneer aan de beurt is om zo elkaar even een steuntje in de rug te geven. Vlak voor je operatie.
Liefs essi
Sabine

Ongelezen bericht 01 feb 2020 10:22

LynnVri schreef: ↑
30 jan 2020 20:45
Bedankt Essi,

Welke lijst bedoel je?

Bedankt Zusss,

Dr. Niessen doet dit wel tegelijk, lipo. Heel kundig ook, als ik alle dames hier mag geloven, en dr Selms ook. Wellicht toch een idee om daar een consult te plannen?
β€’ Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten β€’
β€’ Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 β€’
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Chika

Ongelezen bericht 01 feb 2020 12:46

Best Lynnvri, dapper dat je gelijk besloten hebt voor explantatie te gaan!!!
Ik hoop voor je dat je klachten daarna al snel minder worden. 🌺.🌺
Heel veel sterkte alvast!
Susana

Ongelezen bericht 01 feb 2020 13:39

Lynnvri, welkom hier 🌹
Wat voor cup had je voor de protheses? want meestal na zoveel jaren is de borstweefsel gegroeid, misschien heb je niet eens lipofilling. Ze zeiden tegen mijn dat ik zou een kleine B houden, nou ik heb een volle C, en na de explantatie, groeiden ze een beetje nog.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
LynnFree

Ongelezen bericht 04 feb 2020 17:03

Bedankt voor de reacties. Ik had ergens notificaties aangezet en dacht dat ik reacties via de mail zou zien maar dat is niet het geval. Vandaar dat ik nog niet eerder heb gereageerd.

Ik had inderdaad wel een combi willen doen maar dat werd me afgeraden. Ik moet eerst 6 maanden herstellen en daarna beslissen wat ik wil.

@D-borah; De protheses zijn misschien niet zo groot maar dat is wel alles wat ik heb. We zullen zien.

@Sabine; Ik heb de operatie al gepland en ga niet verder zoeken. Zoals ik hier lees is Dr. Kappel ook erg kundig en betrouwbaar.

@Susana; Voor de protheses had ik cup A. Nu een grote B/Kleine C. Ik ben in de afgelopen 19 jaar wel aangekomen dus hopelijk blijft er iets meer over.

@Chika; dank je.
Zusss

Ongelezen bericht 04 feb 2020 19:54

Heel veel succes alvast!πŸ’œ
Hopelijk knappen we er allebei van op.
LynnFree

Ongelezen bericht 04 feb 2020 20:11

Zusss schreef: ↑
04 feb 2020 19:54
Heel veel succes alvast!πŸ’œ
Hopelijk knappen we er allebei van op.
Daar vertrouw ik op Zusss. Ik ben hier nog niet echt thuis dus moet nog zoeken hoe alles werkt en waar ik de info kan vinden. Jij hebt dus ook veel klachten. Ik zal naar jouw verhaal zoeken.
Zusss

Ongelezen bericht 04 feb 2020 20:25

Ja, ik heb helaas ook veel klachten...eigenlijk alles wat in het ASIA beeld past...
Hopelijk wordt het allemaal beter voor jou, voor mij, voor iedereen hierπŸ’œπŸ’œ
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 feb 2020 10:40

Lieve Lynn, welkom!🌻

Fijn dat je bijna wordt verlost!πŸ˜€

En zou je aub dit bericht willen lezen? viewtopic.php?t=2033
Het is belangrijk dat je de werking van het forum kent. En ook een melding bij de overheid doet.

Dank je!

Heel veel succes en sterkte!πŸ€

Lieve groetjes,

LunaπŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”