Hoi dames
Ik ben marinde
Ben 36 jaar
En heb 2 kinderen
En heb in 2012 een borstvergroting laten doen bij contour kliniek
Heb allergan 410 ff 335 cc per borst
Ik heb dit forum gevonden omdat ik veel slechte dingen lees over de natrelle allergan prothese
Heb in april dit jaar een echo laten maken van de borsten
En alles zag er piekobello uit
Borsten zijn ook onderzocht geen kapselvorming en moet ook zeggen dat ik geen klachten heb
Maar nu lees ik jullie verhalen en zit toch echt te bedenken wat ik moet doen
Ik vind ze wel mooi Maar heb toch echt spijt dat ik er ooit aan ben begonnen , ik zie het niet zitten om weer een x onder het mes te moeten .
Dus wat zouden jullie mij als tips kunnen geven Ik heb geen klachten, stel ik zou ze laten verwijderen ziet het er dan ongeveer uit Als voor de operatie?
Zou graag wat resultaat willen zien
Ben blij dat ik hier me verhaal kan doen
Gr marinde
Voorstellen
Marinde, welkom hier 
Ik heb de mijne 12 jaar gehad en ze waren ook geheel maar ze had flink zitten zweten, dus er waren zeker silicone deeltjes (zweet) los gekomen, dat gebeurt met alle protheses en bij alle BV komt een kapselvorming, want het is een natuurlijke reactie van het lichaam op vreemde voorwerpen. Dankzij de kapselvorming, kunnen ze ook op zijn plek blijven, dat gebeurt vrij snel na BV. Het is wel zo dat bij de ene wordt de kapsel dik en bij de andere blijft dun.
Ik had zelf een flinke kapsel vorming, mijn borsten waren als harde tennisballen en ik had veel pijn op mijn borsten, plus mijn immuunsysteem flink in de waar, als resultaat verergering van allergieën.
Ik vond ook niet fijn onder de mes te gaan, dus besloot ook tegelijk tijd een lift te laten doen, zodat ik vrede kon hebben mijn borsten.
Je bent de enige die kan deze beslissing nemen, het zijn en blijven vreemde voorwerpen voor het lichaam en die zal altijd alles er aan doen om die weg te krijgen. Je zult ooit ze moeten er uit halen, het is beter als je jong en gezond bent ipv wachten tot je echt klachten ontwikkelt.
Ik wens je heel veel succes met jouw beslissing
Ik heb de mijne 12 jaar gehad en ze waren ook geheel maar ze had flink zitten zweten, dus er waren zeker silicone deeltjes (zweet) los gekomen, dat gebeurt met alle protheses en bij alle BV komt een kapselvorming, want het is een natuurlijke reactie van het lichaam op vreemde voorwerpen. Dankzij de kapselvorming, kunnen ze ook op zijn plek blijven, dat gebeurt vrij snel na BV. Het is wel zo dat bij de ene wordt de kapsel dik en bij de andere blijft dun.
Ik had zelf een flinke kapsel vorming, mijn borsten waren als harde tennisballen en ik had veel pijn op mijn borsten, plus mijn immuunsysteem flink in de waar, als resultaat verergering van allergieën.
Ik vond ook niet fijn onder de mes te gaan, dus besloot ook tegelijk tijd een lift te laten doen, zodat ik vrede kon hebben mijn borsten.
Je bent de enige die kan deze beslissing nemen, het zijn en blijven vreemde voorwerpen voor het lichaam en die zal altijd alles er aan doen om die weg te krijgen. Je zult ooit ze moeten er uit halen, het is beter als je jong en gezond bent ipv wachten tot je echt klachten ontwikkelt.
Ik wens je heel veel succes met jouw beslissing
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Welkom Marinde,
Alleen jij kan de keuze maken. Als ik voor mezelf spreek, ben ik ooit echt blij geweest met mijn borstvergroting. Maar, als ik toen wist wat ik nu weet had ik het nooit maar dan ook nooit gedaan.
Succes met het nemen van je beslissingen.
Liefs essi
Alleen jij kan de keuze maken. Als ik voor mezelf spreek, ben ik ooit echt blij geweest met mijn borstvergroting. Maar, als ik toen wist wat ik nu weet had ik het nooit maar dan ook nooit gedaan.
Succes met het nemen van je beslissingen.
Liefs essi