En de reden dat ik misschien explantatie nodig heb, maar ik twijfel tussen stress en /of dat t komt door Mn borstprotheses
Ik ben 11 jaar geleden begonnen met siliconenprothese’s.
Sindsdien zijn alle klachten begonnen.... pijn in mijn vingerkootjes, vier jaar chronisch blaasontsteking nierbekontstekingen, Chronisch moe eczeem branderige droge ogen en bij het minste of geringste, was ik uitgeschakeld....Iedere keer werd het afgescheept als: je hebt een turbulent leven, verantwoordelijke baan etc..... Kortom ik werd niet gehoord. Niemand ziet hoe je thuis bent. Dus werd er burn-out geconstateerd
Nu vorig jaar November heb ik een prothese wissel gekregen ivm kapselvorming. Deze werd 3 jaar lang niet erkend. Natuurlijk begonnen de klachten te verergeren. Dus een nieuwe operatie met wissel... sinds December ‘18 haaruitval droge ogen en iedere dag is slopend.
Nu heb ik een zware tijd achter de rug en schuif het probleem continu af op mijn turbulente leven en stress
Nog geen maand na mijn operatie in november 2018, kwam het verhaal van allergan naar buiten.....
lekker 10 jaar in mijn lijf gehad. Dus heb nu mentor protheses. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar....
Mijn arts toendertijd uit België, had mij na acht jaar tussen neus en lippen gezegd, dat het wel eens de verkeerde konden zijn.
Maar waar ik ook vroeg niemand hielp me. Tevens deze arts zegt dat ze er prima uitzagen🤨
Afgelopen half jaar slik ik dexamfetamine want tuurlijk door Mn concentratiestoornis, zou t adhd kunnen zijn. Zonder functioneer ik niet. Logisch ik krijg hier een oppepper van om vervolgens uit het leven te storten. Te pas en te onpas ben ik ziek, moe of heb last van infecties ( candida)
Nu word ik over een paar weken, wederom geholpen voor nieuwe protheses. Want de pocket is te groot. De ene prothese wil niet zakken etc kapselvorming en pijn. Soms druk op Mn borst en Mn klieren in Mn keel zijn opgezet. Scan gehad maar het is wederom niets. Mensen denken dat t tussen Mn oren zit. En eruit halen, dat ik dan in put val....
Je begrijpt, dat ik gewoon met mijn handen in het haar zit en even niet meer weet wat te doen.....
Ik geef echt absoluut om mijn uiterlijk en ook al zouden de borsten klein worden. Dat liever dan deze ellende. Maar komt deze ellende vd stress of protheses!!!!!!
Maar stel ik wil ze eruit, waar kan ik t laten doen en zo dat het echt mooie borsten blijven en is er iets van vetweefsel wat ik kan gebruiken... nu heb ik daar weinig van, want ik blijf maar afvallen en het resultaat... hoe gaat t eruit zien.
Ben als de dood verminkt door t leven te moeten...misschien met jullie hulp dat ik eruit kom
Ik heb gewoon tips nodig.. welke arts wel/ niet etc etc
Mijn arts stelde voor ( plastisch chirurg) nu alles eruit en kijken hoe Mn lijf reageert en over een half jaar nieuwe erin ( andere protheses) of eruit laten
Maar kan iedere arts een explantatie doen of is dit weer een vak apart!!!!
Zijn er überhaupt goede protheses ( zoutwateroplossing) of is alles ronduit troep
Ik ga er zeker ook aan onderdoor als ik niets meer overhou of dat t er niet meer uitziet, daar ben ik heel eerlijk over, maar zo moe en al die klachten!!!!!!!!
Bedankt voor jullie hulp
Fijne Avond