Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
daantje71

Ongelezen bericht 20 okt 2019 23:07

Ik zit met een dilemma
En de reden dat ik misschien explantatie nodig heb, maar ik twijfel tussen stress en /of dat t komt door Mn borstprotheses
Ik ben 11 jaar geleden begonnen met siliconenprothese’s.
Sindsdien zijn alle klachten begonnen.... pijn in mijn vingerkootjes, vier jaar chronisch blaasontsteking nierbekontstekingen, Chronisch moe eczeem branderige droge ogen en bij het minste of geringste, was ik uitgeschakeld....Iedere keer werd het afgescheept als: je hebt een turbulent leven, verantwoordelijke baan etc..... Kortom ik werd niet gehoord. Niemand ziet hoe je thuis bent. Dus werd er burn-out geconstateerd
Nu vorig jaar November heb ik een prothese wissel gekregen ivm kapselvorming. Deze werd 3 jaar lang niet erkend. Natuurlijk begonnen de klachten te verergeren. Dus een nieuwe operatie met wissel... sinds December ‘18 haaruitval droge ogen en iedere dag is slopend.
Nu heb ik een zware tijd achter de rug en schuif het probleem continu af op mijn turbulente leven en stress

Nog geen maand na mijn operatie in november 2018, kwam het verhaal van allergan naar buiten.....
lekker 10 jaar in mijn lijf gehad. Dus heb nu mentor protheses. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar....

Mijn arts toendertijd uit België, had mij na acht jaar tussen neus en lippen gezegd, dat het wel eens de verkeerde konden zijn.
Maar waar ik ook vroeg niemand hielp me. Tevens deze arts zegt dat ze er prima uitzagen🤨

Afgelopen half jaar slik ik dexamfetamine want tuurlijk door Mn concentratiestoornis, zou t adhd kunnen zijn. Zonder functioneer ik niet. Logisch ik krijg hier een oppepper van om vervolgens uit het leven te storten. Te pas en te onpas ben ik ziek, moe of heb last van infecties ( candida)

Nu word ik over een paar weken, wederom geholpen voor nieuwe protheses. Want de pocket is te groot. De ene prothese wil niet zakken etc kapselvorming en pijn. Soms druk op Mn borst en Mn klieren in Mn keel zijn opgezet. Scan gehad maar het is wederom niets. Mensen denken dat t tussen Mn oren zit. En eruit halen, dat ik dan in put val....

Je begrijpt, dat ik gewoon met mijn handen in het haar zit en even niet meer weet wat te doen.....
Ik geef echt absoluut om mijn uiterlijk en ook al zouden de borsten klein worden. Dat liever dan deze ellende. Maar komt deze ellende vd stress of protheses!!!!!!
Maar stel ik wil ze eruit, waar kan ik t laten doen en zo dat het echt mooie borsten blijven en is er iets van vetweefsel wat ik kan gebruiken... nu heb ik daar weinig van, want ik blijf maar afvallen en het resultaat... hoe gaat t eruit zien.
Ben als de dood verminkt door t leven te moeten...misschien met jullie hulp dat ik eruit kom
Ik heb gewoon tips nodig.. welke arts wel/ niet etc etc
Mijn arts stelde voor ( plastisch chirurg) nu alles eruit en kijken hoe Mn lijf reageert en over een half jaar nieuwe erin ( andere protheses) of eruit laten
Maar kan iedere arts een explantatie doen of is dit weer een vak apart!!!!
Zijn er überhaupt goede protheses ( zoutwateroplossing) of is alles ronduit troep
Ik ga er zeker ook aan onderdoor als ik niets meer overhou of dat t er niet meer uitziet, daar ben ik heel eerlijk over, maar zo moe en al die klachten!!!!!!!!
Bedankt voor jullie hulp

Fijne Avond🙏
Susana

Ongelezen bericht 21 okt 2019 08:08

Daantje, welkom 💐!
Hier op de forum kun je alle informatie vinden over de vragen die je stelt, neem rustig de tijd om ze te lezen.
Mijn advies is: geen prothese meer! want het hoort niet in het lichaam en jouw lichaam geeft duidelijk aan dat met alle soorten symptomen en de kapsel dat de prothese is niet gewenst.
Ik had de mijn 12 jaar, ik had ook kapselvorming en deze was heel pijnlijk; plus brain fog, verergeren van allergieën, onzuivere huid, etc. Na mijn operatie zijn bijna alle symptomen weg.
Ik liet ook een lift doen, arts dacht ik zou een kleine B worden na de lift maar ben aangenaam verrast, het is een volle C geworden.
Hier kun je mijn verhaal lezen: viewtopic.php?f=63&t=2416
Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Moeke

Ongelezen bericht 21 okt 2019 19:21

Hi Daantje,

Lastig he die overwegingen. Mijn eerste gedachte is, heb je ook stressperiodes of zo'n drukke baan gehad voor je implantaten kreeg? Had je in die periodes dezelfde symptomen? Ik heb 30 jaar implantaten gehad dus wist op een gegeven moment ook niet of het nou door de omstandigheden was of door de siliconen. Ik moet alles bekijken in retrospectie.

Verder kan je wel blijven wisselen van implantaten maar je lichaam zal blijven reageren op siliconen. Of dit nu oude gescheurde of nieuwe hele gladde zijn, ze lekken allemaal en je immuunsysteem is ertegen in verweer. Kortom, zolang je siliconen in je lichaam hebt zullen de klachten aanhouden.
Ik denk dat je een heel goed advies hebt gekregen. Implantaten eruit en dan even helemaal niets. Kijken hoe je lichaam reageert, hoe je borsten zich vormen en over een half jaar beslissen of je bv lipofilling zou willen doen.

Afschuiven op de omstandigheden kennen de meeste vrouwen hier denk ik wel. (ofwel, leven onder een steen) Over een turbulent leven kan ik meepraten! Ik heb ook altijd gedacht dat het hieraan lag maar ben er nu volkomen van overtuigd dat het aan de implantaten lag. Niet de omstandigheden (alhoewel sommige keuzes misschien toch anders zouden zijn geweest) maar wel mijn eigen reacties op de omstandigheden. En al die klachten! Ik had het pas door toen ik hier op het forum kwam. Dezelfde dag dat ik naar een PC was geweest voor een wissel notabene. Hij noemde een paar ziektes die ik niet kende maar volgens hem ook niet had. Vervolgens thuis deze opgezocht en aldoende hier terecht gekomen. Die herkenning van klachten was enorm en nog dezelfde middag heb ik besloten dat ze eruit gingen, niets geen wissel. Ik had daarvoor nog nooit van explantatie gehoord!
De beste beslissing ooit geweest, ik voel me werkelijk al stukken beter, zie er beter uit en heb veel meer energie. Natuurlijk is het een stijgende lijn, soms twee stappen vooruit en één stap terug maar overall gaat het echt vooruit.

Heel veel sterkte met je overwegingen!
Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
daantje71

Ongelezen bericht 21 okt 2019 22:01

Goedenavond Moeke,

Dank je wel voor je info en de tijd di je wilt nemen ....
Het klopt dat ik een druk gek leven heb, maar de laatste tijd kom ik moeier Mn bed uit dan dat ik erin ga. Ik lig nu op d bank met kei-harde borsten. Rode blosjes op m’n wangen alsof ik koorts heb. Druk achter Mn tepels en alsof ik iets voel in mijn oksels.
Ben al bijna zover, dat ze er gewoon maar uit gehaald moeten worden, maar is lipofilling de enige oplossing. Ik weet dat die blocs ook niet geheel gezond zijn. En wat betreft de zoutwateroplossing????????
Kan iedere plastisch chirurg lipofilling toepassen ?????
T erge is, is dat ik me zorgen maak en hollend achteruit ga.....maar nogmaals soms weet ik niet meer wat normaal is en wat niet
Groetjes
D-borah

Ongelezen bericht 21 okt 2019 22:29

daantje71 schreef:
20 okt 2019 23:07
Ik zit met een dilemma
[...]
Je begrijpt, dat ik gewoon met mijn handen in het haar zit en even niet meer weet wat te doen.....
Ik geef echt absoluut om mijn uiterlijk en ook al zouden de borsten klein worden. Dat liever dan deze ellende. Maar komt deze ellende vd stress of protheses!!!!!!
Maar stel ik wil ze eruit, waar kan ik t laten doen en zo dat het echt mooie borsten blijven en is er iets van vetweefsel wat ik kan gebruiken... nu heb ik daar weinig van, want ik blijf maar afvallen en het resultaat... hoe gaat t eruit zien.
Ben als de dood verminkt door t leven te moeten...misschien met jullie hulp dat ik eruit kom
Ik heb gewoon tips nodig.. welke arts wel/ niet etc etc
Mijn arts stelde voor ( plastisch chirurg) nu alles eruit en kijken hoe Mn lijf reageert en over een half jaar nieuwe erin ( andere protheses) of eruit laten
Maar kan iedere arts een explantatie doen of is dit weer een vak apart!!!!
Zijn er überhaupt goede protheses ( zoutwateroplossing) of is alles ronduit troep
Ik ga er zeker ook aan onderdoor als ik niets meer overhou of dat t er niet meer uitziet, daar ben ik heel eerlijk over, maar zo moe en al die klachten!!!!!!!!
Bedankt voor jullie hulp

Fijne Avond🙏
Hoi Daantje, ik voeg me helemaal bij wat Susana en Moeke hebben geschreven. Je lichaam verzet zich tegen de implantaten dus ik zou zeggen: weg ermee. Iedereen is bang voor het resultaat; hoe zullen ze er uitzie en kan ik daarmee leven? Hoeveel cc heb je, hoe oud ben je. Allemaal zaken die kunnen meespelen bij het uiteindelijke resultaat. Vaak is het zo dat je borsten weer heel mooi terugveren, dit kost tijd. Weken, maanden. Je bent echt niet verminkt als je ze eruit laat halen. Tuurlijk, ze zullen niet meer rond en bol zijn, maar de vraag is of je dat nog wel wilt. Ons beeld van hoe borsten eruit zouden moeten zien is door het door de media opgedrongen schoonheidsideaal echt verpest. Ik was al in 2012 op het forum met een hele rits aan klachten en heb toen afgezien van explantatie.....Ik ben 5 augustus jl geopereerd, was doodsbang en ben nu uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat. Ik voel me beter, lichter, trots en eigen zacht borstweefsel voelt zo fijn ipv die harde nepballen op je ribben. Ik had het veel eerder moeten doen!

Ik kan je niet adviseren over lipofilling. Mij werd het afgeraden omdat ik te weinig vet heb en de arts de impact en hoge kosten van de ingreep en het minimale resultaat wat te behalen viel het de moeite niet waard vond. Maar dat hoeft niet van toepassing te zijn op jouw situatie, jij hebt misschien wel voldoende vet om te oogsten. Maar dan nog kan je besluiten het af te wachten en het later te doen.

Kijk en lees goed rond op het forum, lees de explantatie-ervaringen, bekijk foto's van na de explantatie om een beeld te vormen. Plan een paar consulten in bij arts die hier op het forum worden genoemd en laat je adviseren. Ik wens je veel wijsheid toe...niks zo geruststellend als een genomen besluit.
- Beauty is only skin deep -
daantje71

Ongelezen bericht 21 okt 2019 22:50

Ola D-borah
Dank je wel voor je bericht....kijk eerlijk, op borstenforum etc. plaatst iedereen zn mooie borsten en hier zie ik weinig materiaal. Maar ben op zo’n punt, dat ze er idd uitmoeten.
Bij t idee alleen word ik echt intens triest. Ik probeerde net een vriendin uit te leggen, dat Mn hoofd continue aanvoelt, alsof er druk op staat. Alsof er een soort ballon in Mn hoofd zit, die opgeblazen word en beetje leegloopt en dat de hele dag. Het is net of ik op een boot sta, Knetter word ik ervan.
Ik moet me er bij neerleggen, dat er geen andere optie is, maar om me daarbij neer te leggen lukt me nu nog niet. Zal een proces zijn
Nu nog een arts vinden die me mooie borsten gaat geven. Niet te gehavend🤨
D-borah

Ongelezen bericht 21 okt 2019 23:07

daantje71 schreef:
21 okt 2019 22:50
Ola D-borah
Dank je wel voor je bericht....kijk eerlijk, op borstenforum etc. plaatst iedereen zn mooie borsten en hier zie ik weinig materiaal. Maar ben op zo’n punt, dat ze er idd uitmoeten.
Bij t idee alleen word ik echt intens triest. Ik probeerde net een vriendin uit te leggen, dat Mn hoofd continue aanvoelt, alsof er druk op staat. Alsof er een soort ballon in Mn hoofd zit, die opgeblazen word en beetje leegloopt en dat de hele dag. Het is net of ik op een boot sta, Knetter word ik ervan.
Ik moet me er bij neerleggen, dat er geen andere optie is, maar om me daarbij neer te leggen lukt me nu nog niet. Zal een proces zijn
Nu nog een arts vinden die me mooie borsten gaat geven. Niet te gehavend🤨
Op het borstenforum zul je volgens mij weinig mensen treffen die pro explantatie zijn denk ik zo? De tendens is daar om het resultaat van een vergroting te showen volgens mij. Hier showen we onze post implantaten boobies ;-) Je vindt hier ook genoeg foto's hoor, met name in het afgeschermde deel.
Het is ook heel triest ergens; je hebt hier ooit voor gekozen met een bepaalde reden en nu dreigt dat in gevaar te komen. Je bent ze immers zo gewend al die jaren. Maar aan de andere kant voel je je zo rot, dat op een boot staan herken ik zo, ik heb zelfs 2 mi's laten maken van mijn hoofd omdat ik dacht dat ik een hersentumor had, jij ook?

Ik kan je vertellen dat ik heel verdrietig was de eerste dagen, eerste week na de explantatie. Het zag er zo zielig uit, zo plat. Nu 2,5 maand later weet ik niet eens meer hoe het was mét implantaten en hoe het aanvoelde. Nu ben ik ineens trots op mijn borstjes, wat ze te verduren hebben gehad en hoe ze uit de strijd zijn gekomen na 24 jaar. Het is ook een proces waar je doorheen gaat; ik heb er 7 jaar over gedaan om zo ver te komen. Ik hoop dat jij minder lang nodig hebt en ook het gevoel van verlichting en opluchting mag ervaren als je besluit te explanteren.
Laatst gewijzigd door D-borah op 23 okt 2019 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Moeke

Ongelezen bericht 22 okt 2019 08:34

Siliconen zijn samengesteld uit zo'n 108 stoffen waarvan er al 9 ronduit giftig zijn(zo'n doodskopje). Er zitten zware metalen in.
Als je googled naar zware metalen in je lichaam dan kom je op dezelfde symptomen uit die hier veel genoemd worden. (Brainfog bvb) Dit was voor mij echt zo'n eye opener.

Eigenlijk ga je door een soort rouw proces, het is afscheid nemen van een lichaamsdeel bijna. Je zelfbeeld veranderd ook. Misschien heb je veel zelfvertrouwen juist door de implantaten. Eigenlijk moeten we nu verwerken wat toen we de implantaten namen niet lukte.
Maar weet je, ik ben me altijd erg bewust geweest van de implantaten en heb me altijd bekeken en nep gevoeld. Als ik het vergelijk hoe ik nu rondloop met amper een A cup dan is dat een wereld van verschil. Veel meer zelfvertrouwen nu! Dit had ik zelf niet aan zien komen voor explantatie. Het is zó fijn om zachte borsten te hebben, je armen alle kanten op te kunnen bewegen zonder dat de implantaten verschuiven. Geen zorgen meer om harde borsten en dat akelige branderige gevoel. Veel beter slapen ook daardoor! En wat een rust vooral om jezelf weer te herkennen en te kunnen zijn.
Zelfvertrouwen komt niet van een stel nep borsten, het komt van een kracht van binnenuit en trots zijn op jezelf en wie je bent. Ook, of juist dankzij, kleine borsten. Klinkt gek maar ik ben er gewoon trots op om weer plat maar mezelf te zijn. En het antwoord voor de lipofilling komt echt wel! Ik vind het een hele elegante oplossing maar het voorkomt ook bijna om dit hele proces van acceptatie door te gaan.
Ik denk dat je het beste stap voor stap kunt doen. Nu eerst richten op de explantatie en daarna lipofilling overwegen.

Je immuunsysteem reageert op de siliconen. Ook de implantaten met zoutoplossing hebben een siliconen envelop. Deze nemen is dus geen oplossing omdat je lichaam zich zal blijven verzetten tegen de siliconen en je klachten niet over zullen gaan.

Er zijn veel goede artsen te vinden voor explantatie. Vraag wel om zoveel mogelijk verwijderen van het kapsel. Ik heb zelf ook drains gehad wat ik een erg prettig idee vond omdat daarmee restanten siliconen ook nog weg konden spoelen. Niet elke chirurg denkt hier hetzelfde over. Dit zou je dus nog mee kunnen nemen in je oriëntatie.

Zo fijn dit forum 😍

Liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Essi

Ongelezen bericht 22 okt 2019 21:34

Daantje71,
Welkom hier.
Meid, lees en kijk rond op het forum.
Overtuig jezelf... wij weten door alle verhalen hier hoe het zit en jij zult zien dat al jou klachten precies hier in het rijtje thuis horen.
Kijk bij het afgeschermde deel naar de foto's. De mijne staan er ook op en ik ben zeker niet verminkt na mijn explantatie 😉
Succes
Liefs essi
daantje71

Ongelezen bericht 23 okt 2019 00:41

Hi D-borah

Ohhhhhh ik herken t zo, ik heb al zo vaak gedacht, dat ik een hersentumor heb. Het beangstigd me. Gelukkig denk ik dan later weer even helder, maar soms gonst t door je hoofd. Maar goed, dan heb ik opgezette klieren in mijn keel en hup naar de dokter. Scan gemaakt, maar de arts zegt dat er niets aan de hand is. Alleen een soort van trosvormig van kliertjes. Kan geen kwaad. Vandaag continue pijn achter Mn tepels.....
Kortom niet ok
Ik bedoel het niet bot, maar op de Amerikaanse en Engelse sites, zie ik sommige borsten en dan schieten de tranen me echt in mijn ogen. Bedoelde het niet beledigend.
Ik zal ongetwijfeld gaan wennen aan nieuwe borsten, maar groter past gewoon beter bij mijn lijf. En ook dat zit inderdaad in mijn hoofd. Mijn arts een toffe vent, die stelt voor eerst eruit en misschien over een half jaar nieuwe, maR in mij. Hoofd is eruit is eruit of er moet een goed alternatief zijn😂
Ik vind t sneu voor je D-borah, dat je er zolang over hebt gedaan tot je beslissing en ik kan je wel zeggen, dat ik dat niet van plan ben......
wil nog alles uit mijn leven halen....ik ga lekker slapen...truste en onwijs bedankt oor je update
Morgen lees ik je bericht nog eens, om te kijken of ik alles heb beantwoord...voor nu truste
daantje71

Ongelezen bericht 23 okt 2019 00:42

Goedenavond Moeke
Ik heb t berichtje even geplakt en gekopieerd van Luna, want ben te moe iedere dag om te typen....
sorry dat ik even niet heb gereageerd. Ik was op reis voor Mn werk om vervolgens in mijn vrije tijd uit t leven te storten. Ik zou deze week geopereerd worden, maar heb niets ondernomen...weet ook gewoon door Mn moeheid niet hoe aan te pakken. Daarbij komt dat ik sinds een tijd ook een soort last heb van reuma...althans zo voelt t. Mn vingers zijn ongelooflijk opgezet en pijnlijk in de ochtend. En sinds een paar dagen heb ik de hele dag pijn in Mn vingerkootjes. Elke dag bloedneuzen en ik lig alleen maar op de bank.
Maar goed, ik had Mn pc verteld van het één en ander. Hij zegt me te willen helpen, maar aan de andere kant, heb ik t gevoel, dat hij me op een afstand houd. Het erin plaatsen van siliconen dan staan ze vooraan, maar verwijderen, is serieus lastig. Ik ga m bellen, want ik wil ze eruit. Misschien zijn angst, dat hij niet weet hoe????
Kan iedere arts dit en omdat ik vorig jaar een wissel heb gehad, waar moet hij op letten. Wat moet eruit ( als het kan, zou ik graag lipofilling willen naast, dat Mn gezondheid op 1 staat)
Ik heb de verzekering gesproken en die stonden achter mijn besluit en zeiden zelfs alles te willen vergoeden?
Ik ga snel achteruit en moet stappen ondernemen. Ik ben als de dood, dat ik binnenkort niet meer kan werken, omdat ik Mn handen nodig heb. Heb verdorie de dans ontsprongen, omdat ik DESdochter ben en nu dit.....heel fijn die miljarden concerns. De mens kan ze gewoon niets schelen.😡🤬🤯
Laatst gewijzigd door daantje71 op 04 nov 2019 00:29, 1 keer totaal gewijzigd.
D-borah

Ongelezen bericht 23 okt 2019 12:43

daantje71 schreef:
23 okt 2019 00:41
Hi D-borah

Ohhhhhh ik herken t zo, ik heb al zo vaak gedacht, dat ik een hersentumor heb. Het beangstigd me. Gelukkig denk ik dan later weer even helder, maar soms gonst t door je hoofd. Maar goed, dan heb ik opgezette klieren in mijn keel en hup naar de dokter. Scan gemaakt, maar de arts zegt dat er niets aan de hand is. Alleen een soort van trosvormig van kliertjes. Kan geen kwaad. Vandaag continue pijn achter Mn tepels.....
Kortom niet ok
Ik bedoel het niet bot, maar op de Amerikaanse en Engelse sites, zie ik sommige borsten en dan schieten de tranen me echt in mijn ogen. Bedoelde het niet beledigend.
Ik zal ongetwijfeld gaan wennen aan nieuwe borsten, maar groter past gewoon beter bij mijn lijf. En ook dat zit inderdaad in mijn hoofd. Mijn arts een toffe vent, die stelt voor eerst eruit en misschien over een half jaar nieuwe, maR in mij. Hoofd is eruit is eruit of er moet een goed alternatief zijn😂
Ik vind t sneu voor je D-borah, dat je er zolang over hebt gedaan tot je beslissing en ik kan je wel zeggen, dat ik dat niet van plan ben......
wil nog alles uit mijn leven halen....ik ga lekker slapen...truste en onwijs bedankt oor je update
Morgen lees ik je bericht nog eens, om te kijken of ik alles heb beantwoord...voor nu truste
Niet ok inderdaad. Het leven is echt te kort om te blijven hangen in zorgen, pijn en angst....
Ik begrijp wat je bedoelt hoor, sommige borsten zien er ook echt heel mooi uit. Die van mij waren in het begin ook heel mooi, prachtig, ik liep er trots mee te pronken als een pauw. Naarmate de jaren verstreken werd ik er echter steeds ongelukkiger door. Pijnlijk, te hard, te groot (zwaartekracht speelde ook mee), veel lichamelijke klachten die niet verklaard konden worden, veel angsten. Ik was een schim van mezelf, zo moeten leven is vreselijk. En nu? Dik 2 maanden verder voel ik me supergoed. Ik loop er lichter en zelfverzekerder bij dan ik ooit ben geweest met mijn bescheiden cupje, in een berg nieuwe jurkjes die ik heb gekocht omdat ik me niet meer schaam voor die neppe ballen. En als je het forum leest zie je dat meer vrouwen hetzelfde ervaren. Het zit ook echt in je hoofd, het is de kracht van gedachtes.

Tuurlijk, de eerste aanblik was even schrikken, maar het trekt allemaal bij. Ik gebruikte de allerslechtste resultaten op RealSelf als graadmeter en was ervan overtuigd dat ik rimpelige pruimpjes zou overhouden. Je vindt mijn en vele andere foto's in het afgeschermde deel. Niks waarvoor ik bang was is uitgekomen, bij jou zal het uiteindelijk ook zo zijn.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 okt 2019 13:28

Lieve meid, ik heb jouw verhaal gelezen, de reacties niet, want ik moet echt beperkt lezen.
Ik wilde jou laten weten dat al jouw klachten wijzen op ASIA. Niks stress of adhd!!! Ja, je hebt fysieke stress! Je lichaam is constant in gevecht tegen de implantaten en dat geeft stress. Jouw hersenen maken geen onderscheid tussen fysieke stress en stress met een psychische oorzaak.
Je immunsysteem is duidelijk kompleet ontregeld. En als je de implantaten houdt, ga je nog ernstiger ziek worden. En klachten kunnen hierdoor blijvend worden. Sommige vrouwen bereiken een point of no return. Laat het bij jou aub niet zo ver komen!
Ik zou ze zsm laten verwijderen en er zijn altijd oplossingen voor het uiterlijk van je borsten. Komt echt goed hoor!
In dit topic word je wegwijs gemaakt op het forum: viewtopic.php?t=2033
Zou je aub jouw klachten willen melden?
viewtopic.php?t=1689

Heel veel sterkte!!!

😘🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
daantje71

Ongelezen bericht 04 nov 2019 00:26

Hè Luna sorry dat ik even niet heb gereageerd. Ik was op reis voor Mn werk om vervolgens in mijn vrije tijd uit t leven te storten. Ik zou deze week geopereerd worden, maar heb niets ondernomen...weet ook gewoon door Mn moeheid niet hoe aan te pakken. Daarbij komt dat ik sinds een tijd ook een soort last heb van reuma...althans zo voelt t. Mn vingers zijn ongelooflijk opgezet en pijnlijk in de ochtend. En sinds een paar dagen heb ik de hele dag pijn in Mn vingerkootjes. Elke dag bloedneuzen en ik lig alleen maar op de bank.
Maar goed, ik had Mn pc verteld van het één en ander. Hij zegt me te willen helpen, maar aan de andere kant, heb ik t gevoel, dat hij me op een afstand houd. Het erin plaatsen van siliconen dan staan ze vooraan, maar verwijderen, is serieus lastig. Ik ga m bellen, want ik wil ze eruit. Misschien zijn angst, dat hij niet weet hoe????
Kan iedere arts dit en omdat ik vorig jaar een wissel heb gehad, waar moet hij op letten. Wat moet eruit ( als het kan, zou ik graag lipofilling willen naast, dat Mn gezondheid op 1 staat)
Ik heb de verzekering gesproken en die stonden achter mijn besluit en zeiden zelfs alles te willen vergoeden?
Ik ga snel achteruit en moet stappen ondernemen. Ik ben als de dood, dat ik binnenkort niet meer kan werken, omdat ik Mn handen nodig heb. Heb verdorie de dans ontsprongen, omdat ik DESdochter ben en nu dit.....heel fijn die miljarden concerns. De mens kan ze gewoon niets schelen.😡🤬🤯
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 nov 2019 10:33

Lieve Daantje, alle artsen leren om implantaten en kapsel te verwijderen omdat dit ook moet bij een wissel. Wel is het zo dat velen een dun kapsel laten zitten, want het is ook moeilijker te verwijderen. Om je lichaam een grotere kans te geven is het belangrijk zoveel mogelijk kapsel te laten verwijderen. Voor zover dit veilig is en niet veel schade geeft.
Hier lees je meer over explantatie en vragen die je aan de pc kunt stellen: viewtopic.php?t=182
Ik wens je heel veel sterkte!!!
Wacht er inderdaad niet te lang mee ok?

Liefs, Luna💕

Alles komt goed hoor!!!!👍
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”