Opnieuw voorstellen ... Nieuwe situatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 04 apr 2019 23:42

Hoi allemaal, in 2012 heb ik me hier al voorgesteld viewtopic.php?t=499
maar zal me even opnieuw voorstellen!
Ik heb door dr. Loenen in het slotervaart destijds na overleg toch nieuwe protheses laten plaatsen en dat was de slechtste beslissing ooit....
Meer ook omdat ze vond dat dat de beste optie was voor mijn borsten issue.

Mijn lichaam is mijn nieuwe protheses zat, na 3 jaar kreeg ik zoveel klachten, mijn dokter snapt het niet, mijn natuurgeneeskundige snapt wat er niet goed gaat maar niet waardoor en doordat 2 kennisjes in amerika hun verhaal deelden vorig jaar en dit jaar klikte het ineens na de zoveelste bloedonderzoek die niets uitwijst.

Ik wil ze er liever vandaag uit dan morgen en wil niets meer terug, ik hoop dat er nog wat van gemaakt kan worden maar dat wacht ik dan maar af.

Ik zou naar Veltman gaan dr. Zaal maar omdat er zo weinig info op hun website staat over explant op het laatste moment besloten naar ander kliniek te gaan.
Een consult gehad bij dr. Lichtenegger bij Bergman gehad, heel teleurstellend. Dr. Lichtenegger was lief en zei met al die klachten gooien we het over die boeg bij de verzekering (heb geen kapsel, borden zijn wat hard maar is normaal bij zoutimplalntaten volgens haar en ook niet gescheurd anders zouden mijn klachten nog erger zijn). De assistente wil geen aanvraag doen bij de verzekering omdat ik volgens haar niet voldoe aan de voorwaarden, was vorige keer ook niet en toen kreeg ik ook een vergoeding. Dus iemand is niet eerlijk, maar een goed gevoel heb ik niet meer. Heb ook overlegd met zorgconsulent van de verzekering en zij vond het ook heel raar.

Op naar de volgende, weer wachten wel 4 weken dit keer maar ga nu naar Dr. Frank Niessen, Mitssu Instituut en hoop op een betere ervaring. iig staat hij hier op de lijst als goede keuze. 1 mei is mijn afspraak.

Ik heb intussen mijn medisch dossier opgevraagd bij Slotervaart, ook wel fijn om te hebben want ik weet dus niets meer over wat erin zat, dat de kapsels ook verwijderd zijn (wist ik dus echt niet meer en was ik wel bezorgd over) wat er nu in zit etc. Wel bijzonder is dat dr. loenen beweert dat ik om grotere implantaten heb gevraagd terwijl zij diegene was die grotere voorstelde omdat ik extra ruimte zou hebben als ook het kapsel werd verwijderd..... Ik heb wel ruwe siliconen, ik ga het merk nog even opzoeken!

Nou dat was het even voor nu, lees veel mee met iedereen en hoop wat tips op te doen voor mijn lift en eventuele fat transplant.
grts, Danielle
Cejaba

Ongelezen bericht 04 mei 2019 21:11

Hoi,
Wat een toeval, ik had ook 1 mei een consult bij Niessen. Hoe vond je het?
Hij vindt het verwijderen van kapsel echter onzin :(
Hij zal ook nooit al het kapsel kunnen verwijderen als de implantaat achter de borstpier is geplaatst. Weet nu niet wat ik moet denken, omdat er zo wordt gehamerd op kapselverwijdering.

Ik heb de 16e een consult bij Lichtenegger.

Groetjes cejaba
Maja34

Ongelezen bericht 05 mei 2019 12:51

Hai,

Doordat Niessen ook bij mij zo moeilijk deed over het kapsel geeft mij dat geen goed gevoel.
Ik kan jullie Kappel en van Selms (jan van goyen) aanraden. Beiden zeer positief gesprek mee gehad en verwijderen zoveel mogelijk kapsel, ook achter de spier.

Succes met het maken van jullie keuze!

Lieve groetjes, Maja
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2019 13:56

Lieve Maja. ik heb een deel van je bericht verwijderd, omdat dit een verhaal van horen zeggen is en de arts kan schaden. De pc is niet verantwoordelijk voor de narcose dat is de anesthesist. En een nabloeding kan bij alle operaties optreden en staat los van de kundigheid van de pc. Om dan alle schuld bij de pc neer te leggen vind ik te ver gaan.
Ik lees altijd zulke tegenstrijdige dingen over artsen ik vind dat heel erg moeilijk, omdat ik niet weet wat ik nou moet doen :roll:
Cejeba had een heel goede ervaring. Hartje iets minder (omdat de assistente geen aanvraag wilde doen) maar zei wel dat de arts vriendelijk was en ze de klachten erkende geloof ik. Ik weet het even niet...

Wat dr. Niessen en de Kapsels betreft: hij haalt ze wel weg als je dit met hem bespreekt. Wees er heel erg duidelijk over. Hartje had dat heel goed uitgelegd in een ander topic: viewtopic.php?f=188&t=2271
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”