Hi Dames,
Ik heb mij al is voorgesteld op het forum vorig jaar januari.
Ik heb helaas de geruwde silimed implantaten die in ophef zijn geweest en om die reden wou ik ze eigenlijk eruit hebben maar omdat ik nog zo erg twijfelde heb ik het uiteindelijk niet gedaan.
De reden dat ik nu weer berichtje plaats zal ik even in het kort omschrijven:
Ik heb sinds november 2017 last gehad van paniekaanvallen, waar ik uiteindelijk in september 2018 de diagnose angststoornis heb gehad. Sindsdien volg ik cognitieve therapie waardoor nu nauwelijks nog paniekaanvallen heb. Ook heb ik sinds eind 2017 vage klachten zoals: hoofdpijn, vermoeidheid en nekklachten waarvoor ik ook in behandeling ben geweest bij de fysio, de behandelingen gaven verlichting maar het kwam altijd weer terug. Ik had vaak last van extreme hoofdpijn en volgens de HA was dat spanningshoofdpijn. Eigenlijk kwam het erop neer dat al mijn klachten met stress te maken hadden. Anderhalve maand geleden kreeg ik opeens zonder aanleiding extreem last van mijn nek met uitstraling in mijn schouder, arm en kreeg ik ook last van steken, mijn vingers gingen tintelen. Ik ben daarvoor 3x naar de HA geweest en die zei dat het wel mogelijk was dat het door stress kan komen en ik werd zo weer naar huis gestuurd. Ik ben toen gaan zoeken naar mogelijke oorzaken en kon niet echt wat vinden. Ik kwam weer terecht op het borstenforum en toen las ik dus de symptomen van Asia. Dus het kwartje is gevallen al mijn klachten komen dus waarschijnlijk door mijn implantaten.
Ik heb ondertussen een verwijzing voor Dr Nanayakkara, ik heb een brief gekregen dat de wachtlijst 7 maanden is waar ik denk ik niet op ga wachten.
Ik ben afgelopen dinsdag bij Jan van Goyen kliniek geweest bij Dr. Roossink en heb alles met haar doorgenomen. Ik wil een explantatie +kapsel verwijderen. Bij klachten doen zij dit standaard. Zij vertelde dat ik niet bang moet zijn voor het resultaat omdat ik genoeg eigen weefsel heb en ook behoorlijk ben aangekomen bij mijn borsten (Ik had voor BV 75B, net na BV 75D en nu een 75G). Ze hangen ook niet en ik heb een dikke huid volgens haar. Zij komt voor mij over als een fijne PC. Zij heeft ook een aanvraag gedaan bij mijn verzekering (de Friesland), zij denkt dat de kans heel klein is dat het vergoed wordt. Maar niet geschoten is altijd mis, het zou fijn zijn als de kosten vergoed worden. Ik vroeg mij af of er dames zijn die door haar geopereerd zijn? En of er dames zijn die het vergoed hebben gekregen van de friesland?
Liefs,
KJhartje
Asia en consult bij dr. Roossink (wie heeft ervaring met deze arts?)
Hoi lieve meid, wij hebben nog wat vrouwen in ons bestand die door haar geopereerd zijn. Ze zijn helaas geen lid van het forum. Wat ik wel weet is dat ze heel erg tevreden waren over deze arts.
Ik weet niet of ik haar al in ons lijstje had staan, geloof het wel en anders doe ik dat gelijk.
Helaas lukt het mij ook niet om alles meteen te doen. We hebben steeds onze handen vol aan andere dingen.
Ik zal even de naam van de arts in je titel zetten. Misschien dat anderen dan nog reageren.
Komt goed, niet nadenken, operatie laten inplannen!!!
Luna
Ik had haar al in ons lijstje staan zie ik
Ik weet niet of ik haar al in ons lijstje had staan, geloof het wel en anders doe ik dat gelijk.
Helaas lukt het mij ook niet om alles meteen te doen. We hebben steeds onze handen vol aan andere dingen.
Ik zal even de naam van de arts in je titel zetten. Misschien dat anderen dan nog reageren.
Komt goed, niet nadenken, operatie laten inplannen!!!
Ik had haar al in ons lijstje staan zie ik
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
hoi kjhartje
nee, ik heb geen ervaring met dr Roossink
maar ga vooral op je eigen gevoel af, dat is goed
en anders vraag je haar om wat voorbeelden?
fijn dat ze ook bij je verzekering de vraag indient
en wees trots op jezelf, je hebt toch maar mooi de keuze gemaakt, en we weten allemaal dat deze keuze heel moeilijk is
lieve groetjes
Diana
nee, ik heb geen ervaring met dr Roossink
maar ga vooral op je eigen gevoel af, dat is goed
en anders vraag je haar om wat voorbeelden?
fijn dat ze ook bij je verzekering de vraag indient
en wees trots op jezelf, je hebt toch maar mooi de keuze gemaakt, en we weten allemaal dat deze keuze heel moeilijk is
lieve groetjes
Diana
Dag.
IK ben ook bij Jan van Goyen geopereerd, maar dan door dr Buncamper. Had voor de operatie geen borsten, met protheses een B cup. Dr buncamper heeft de operatie zeer kundig uitgevoerd. Fijne arts, en mijn ervaring bij jan van Goyen is ook positief. Hij heeft ook het kapsel, voor zover dit lukte verwijderd. Ook is het opgestuurd voor onderzoek. Inmiddels nu alweer 4 maanden geleden. Heb geen moment spijt, alleen heb ik het wel heel moeilijk met het feit dat ik geen borsten heb.
Een maand voor de explantatie was ik al bij dr Nanyakara geweest en daar heb ik diagnose ASIA gekregen.
Mijn aanvraag voor vergoeding bij de Friesland die altijd door de pc wordt gedaan, in dit geval buncamper was in eerste instantie afgekeurd. De pc kan namelijk niet in de aanvraag zetten dat het medisch noodzakelijk is.
Pas toen ik de verslagen van Nanayakkara toestuurde wouden ze de operatie vergoeden. Op voorwaarden dat ik nooit meer nieuwe protheses zou nemen. Heb een zogehete contra indicatie. Ik was niet van plan nieuwe te nemen en vond dit dus helemaal prima.
Je mag mij altijd een PB doen.
Liefs xxxx
IK ben ook bij Jan van Goyen geopereerd, maar dan door dr Buncamper. Had voor de operatie geen borsten, met protheses een B cup. Dr buncamper heeft de operatie zeer kundig uitgevoerd. Fijne arts, en mijn ervaring bij jan van Goyen is ook positief. Hij heeft ook het kapsel, voor zover dit lukte verwijderd. Ook is het opgestuurd voor onderzoek. Inmiddels nu alweer 4 maanden geleden. Heb geen moment spijt, alleen heb ik het wel heel moeilijk met het feit dat ik geen borsten heb.
Een maand voor de explantatie was ik al bij dr Nanyakara geweest en daar heb ik diagnose ASIA gekregen.
Mijn aanvraag voor vergoeding bij de Friesland die altijd door de pc wordt gedaan, in dit geval buncamper was in eerste instantie afgekeurd. De pc kan namelijk niet in de aanvraag zetten dat het medisch noodzakelijk is.
Pas toen ik de verslagen van Nanayakkara toestuurde wouden ze de operatie vergoeden. Op voorwaarden dat ik nooit meer nieuwe protheses zou nemen. Heb een zogehete contra indicatie. Ik was niet van plan nieuwe te nemen en vond dit dus helemaal prima.
Je mag mij altijd een PB doen.
Liefs xxxx