Toekomstige explantatie patiënt!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Solinho

Ongelezen bericht 17 jan 2019 14:29

Hallo allen! Ik ben Marloes, moeder van drie kids. Twee jongens van 10 en 13 en een kleine meid van 1 ½❤️
Ik ben erachter gekomen na dik een jaar dokteren, bloedprikken etc dat mijn protheses zijn gaan lekken! Werd altijd afgedaan: ja je hebt ook een druk leven blablablabla.. DUS💀 NU: Ik heb een ophoping onder mijn oksel en wie weet waar elders in mijn lijf! Morgen moet ik door de mri en maandag een afspraak met dr Rakhorst in ZGT te Hengelo. En dan hopelijk dezelfde week er nog uit! Ik heb ze bij de Velthuiskliniek 8 jaar geleden laten plaatsen, een borstlift met een kleine prothese.
Ik heb de Mentor cohesive 3 332 protheses. Deze konden niet lekken?? Maar ben wel meer beangstigende info tegengekomen sinds ik dit weet!
Ik heb ze er liever gister uit dan vandaag 🥺
Hopelijk valt het mee!
diana1967

Ongelezen bericht 17 jan 2019 16:28

Solinho, welkom op deze site, hoewel de aanleiding daarvan wel minder is natuurlijk.
Wel fijn dat je zo snel terecht kunt. Ik hoop dat de MRI duidelijkheid geeft en dat je
snel van de implantaten verlost kunt worden. Op de site staan heel veel vragen die
je kunt stellen aan je PC, schrijf ze vooral op, want uit ervaring weet ik dat je de
helft vergeet te vragen, of dat er na het gesprek nog veel meer vragen in je op komen.
Sterkte!
groetjes
Diana
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”