ook ik wil mij graag even voorstellen, ik heb geen idee of ik het goed doe op deze manier, een van mijn vele klachten is nl niet kunnen lezen/concentreren
Al +/- 5 jaar loop ik met gezondheidsklachten rond en sinds een jaar ben ik zelfs gestopt met werken. Steeds terug kerende metaalvergiftiging (die ik nu pas begrijp), slecht werkende lever en nieren, burn out, haarverlies, watten in hoofd, niet geaard, slecht geheugen, duizelig, geen menstruatie meer, altijd moe, pijn in rug en nek, slechte en droge ogen, ijskoude handen en zo nog even door.. 6 jaar geleden heb ik mijn pip implantaten moeten laten vervangen (deze zaten er toen 11 jaar in) voor nieuwe mentor implantaten. Niet omdat ze lek waren maar ik kreeg een oproep vanuit de jan van Gooyen kliniek dat ze vanwege het slechte nieuws vervangen zouden moeten worden.
Dat jaar na de operatie ben ik 10 kilo afgevallen (en ik was al slank) waardoor ik sindsdien nog maar 51 kilo weeg bij een lengte van 175 cm. Met dat gewichtsverlies en al mijn andere klachten ben ik tig x bij de huisarts geweest maar er is nooit een lampje gaan branden dat dit wel eens met de implantaten te maken kon hebben. Geboorte van kinderen, vervroegde overgang (ik ben nu 43), stress ik heb alles gehoord behalve dit.
I.v.m. mijn diagnose Burn out ben ik een half jaar geleden in een buitenlands kuuroord geweest en daar werd mij door een vrouwelijke arts verteld dat zij zichzelf direct in mijn klachten en magere gezicht herkende. Ze vroeg of ik toevallig siliconen borsten heb, ze had zelf haar implantaten namelijk 2 jaar eerder laten verwijderen vanwege exact dezelfde klachten. Op haar advies ben ik mij er (langzaam want wilde het eigenlijk het liefst nog even ontkennen
In het begin enkel met jullie meegelezen en zodoende een afspraak kunnen maken in het Vu en bij dr Kappel. Vu ga ik 10 januari heen en bij dr Kappel ben ik geweest. (gelukkig had ik net 2 dagen voor de Radar uitzending alles in gang gezet, nu nog veel drukker namelijk).
Zij adviseerde mij idd ze direct te laten verwijderen, al mijn klachten komen volgens haar door 18 jaar zwetende siliconen, ze lijken niet te lekken, niet hard en zijn nog erg mooi van vorm. Helaas heb ik geen vetje op mijn lijf dus ook ik kan niet voor de lipofilling gaan.
Ondertussen heb ik een thermografie laten maken bij de groene zuster waarvan ik aankomende donderdag de officiële uitslag krijg. Tijdens deze thermografie was echter al duidelijk te zien dat al mijn lymfen, longen, lever, nieren, baarmoeder, schildklier compleet 'ontstoken" zijn, ook was er een chronische allergie in mijn voorhoofd te zien en nul leven of warmte meer in mijn handen (dit schijnt te komen omdat al je energie naar de rest van je lichaam gaat). Al met al is mijn lichaam dus continue aan het werk om al die zwetende deeltjes op te schonen. Ik hoop dat er geen ernstigere dingen naar voren komen dan ontstekingen maar voor mij staat vast dat ik ze er liever vandaag dan morgen uit heb.
Ik zit dus zit met spanning te wachten op dr. Kappel wanneer ze een operatiedatum heeft voor mij zodat ik daarna kan gaan ontgiften en me hopelijk weer iets beter ga voelen.
Ondanks alles zie ik wel tegen de operatie (narcose) en het resultaat op, zo mager, vreselijk dun haar en dan ook geen borsten meer
Omdat ik heel veel heb gehad aan jullie verhalen wilde ik mijn verhaal ook even vertellen.
Zelf merk ik heel veel 'onbegrip" bij andere mensen/collega's/vrienden/artsen namelijk dus is het fijn om 'lotgenoten" te horen.
Ook wil ik vragen of iemand enig idee heeft hoelang je na de operatie weer op de been bent, ik weet dat dat waarschijnlijk per persoon verschilt maar ongeveer, dit ivm een geplande skivakantie.
Groetjes Mirelle