Hallo dames.
Ik ben nieuw hier op dit forum, maar door de verhalen hier heb ik eindelijk de beslissing genomen om mijn implantaten te laten verwijderen.
Eind 1998 heb ik de eerste borstvergroting gekregen en 10 jaar was ik er erg blij mee. Druppelvorm maccan 410 en 270cc op borstspier(Ik had klein B cup en daarna C) was levenslang werd gezegd.
Na 10 jaar controle en moesten vervangen volgens mannelijke arts. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik ze beslist niet groter wilde. Hij adviseerde hogere implantaten achter de borstspier. Hij bestelde 3 maten en toen wakker werd zat er 395cc in met bollingen tot aan kin ongeveer. DRAMA. 4 jaar met sjaaltjes gelopen, toen weer vervangen voor 365cc achter borstspier. Nog te groot maar goed, dat kon niet anders werd gezegd. Nu 6 jaar verder hangt mijn eigen borstweefsel over de prothese heen en samen met alle verhalen over siliconen wil ze er dus definitief uit!
Maar Ja.... alles is zo uitgerekt en dat komt echt niet meer goed zonder hulp. Ik ben 52 en dat vel is niet meer elastisch. Dus ik wil lipofilling of lift of beide....maar wat is wijsheid?
Ik zou graag reactie willen van iemand die ook gelijkertijd een lift gedaan heeft en hoe dat bevallen is en van iemand die ook zulke grote prothesen had en geen lift heeft gehad.
Ik sta inmiddels op de wachtlijst bij dokter melenhorst. Hij wil explantie met lift uitvoeren. Ik ben ook bij dr kappel geweest, maar zij wil niet tegelijkertijd met de explantatie een borst lift uitvoeren. En ik word echt ongelukkig als ik lege hangende zakjes overhoud.en dat is zo want het hangt nu al eroverheen.
Foto's toevoegen lukt me niet