21nov consult bij Dr Kingma
Hallo!
Ik heb vandaag samen met mijn man besloten dat ik voor een explanttie ga.
Ik heb na mijn zwangerschap erg ongelijk borsten. En links is erg rimpelig en lijkt wel verkeerd om te zitten en gewoon de vreemde vorm(heb eurosilicone 85% gevuld)
Rechts zit nog hoog en is wat steviger.
Ik heb veel moeheids klachten, steken in mijn li-borst en soms als ik een bepaalde beweging maak met kracht erbij lijkt mijn borstspier te verkrampen (terwijl ze op de spier zitten)
Ook voel me ook gewoon niet prettig met de implantaten. En wil ze er graag uit voor een volgende zwangerschap en borstvoeding.
Ik twijfel tussen
Bey kliniek
Parkhaven medisch centrum
Of toch mc Slotervaart (heb je daarbij een verwijzing nodig?)
Ik heb vandaag samen met mijn man besloten dat ik voor een explanttie ga.
Ik heb na mijn zwangerschap erg ongelijk borsten. En links is erg rimpelig en lijkt wel verkeerd om te zitten en gewoon de vreemde vorm(heb eurosilicone 85% gevuld)
Rechts zit nog hoog en is wat steviger.
Ik heb veel moeheids klachten, steken in mijn li-borst en soms als ik een bepaalde beweging maak met kracht erbij lijkt mijn borstspier te verkrampen (terwijl ze op de spier zitten)
Ook voel me ook gewoon niet prettig met de implantaten. En wil ze er graag uit voor een volgende zwangerschap en borstvoeding.
Ik twijfel tussen
Bey kliniek
Parkhaven medisch centrum
Of toch mc Slotervaart (heb je daarbij een verwijzing nodig?)
Laatst gewijzigd door Luci op 11 okt 2018 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Luci,
Een herkenbare keuze....buj mij is het na de zwangerschap ook erg gaan zakken en zijn mijn klachten toegenomen....
Vorige week maandag heeft bij mij de operatie plaats gevonden....
Ik ben niet bekend met de door jou beschreven klinieken...zijn het privéklinieken dan heb je geen vrwijsbrief nodig....ik ben in het ziekenhuis geholpen en dit ging wel via een verwijsbrief
Een herkenbare keuze....buj mij is het na de zwangerschap ook erg gaan zakken en zijn mijn klachten toegenomen....
Vorige week maandag heeft bij mij de operatie plaats gevonden....
Ik ben niet bekend met de door jou beschreven klinieken...zijn het privéklinieken dan heb je geen vrwijsbrief nodig....ik ben in het ziekenhuis geholpen en dit ging wel via een verwijsbrief
Zojuist de huisarts gebeld voor een verwijsbrief.
Moet ik per se langs komen op spreekuur.
Wat een onzin, ik wil enkel een verwijs om me implantaten eruit te halen.
Moet ik een uur gaan lopen wachten in de wachtkamer. Echt geen zin in.
Dan maar naar een privé kliniek
Moet ik per se langs komen op spreekuur.
Wat een onzin, ik wil enkel een verwijs om me implantaten eruit te halen.
Moet ik een uur gaan lopen wachten in de wachtkamer. Echt geen zin in.
Dan maar naar een privé kliniek
Hallo Luci
Welkom!!
Ik begrijp heel goed dat je in 1 keer door wilt naar een prive kliniek. Daar kunnen ze ook goed inschatten wat er mis is. Als ik het zo lees, is links een gedraaide prothese. En dat geeft hele rare vormen. Daarbij ben je zwanger geweest en dus zijn je borsten toen flink gegroeid. Dat rekt de boel enorm op en zijn dus de implataten in een ruimer jasje gaan zitten. De pc kan ook aangeven of er gronden tot vergoeding zijn bij de verzekering. Daarvoor hoef je dus niet eerst langs bij de huisarts.
Lekker eruit halen die troep. Laat je het weten als je bij de pc gewest bent? Op het forum staat verder veel informatie.
Heel veel succes lieverd
Liefs
Welkom!!
Ik begrijp heel goed dat je in 1 keer door wilt naar een prive kliniek. Daar kunnen ze ook goed inschatten wat er mis is. Als ik het zo lees, is links een gedraaide prothese. En dat geeft hele rare vormen. Daarbij ben je zwanger geweest en dus zijn je borsten toen flink gegroeid. Dat rekt de boel enorm op en zijn dus de implataten in een ruimer jasje gaan zitten. De pc kan ook aangeven of er gronden tot vergoeding zijn bij de verzekering. Daarvoor hoef je dus niet eerst langs bij de huisarts.
Lekker eruit halen die troep. Laat je het weten als je bij de pc gewest bent? Op het forum staat verder veel informatie.
Heel veel succes lieverd
Liefs
Bedankt!Sol schreef:Hallo Luci
Welkom!!
Heel veel succes lieverd
Liefs
Ik heb de 16e een afspraak(consult) bij de chirurg die ze ook gezet heeft (Nio)
En ik laat ze er helemaal uithalen
Ben alleen bang dat ik een lift nodig heb door de ongelijkheid. Kan ik hier een foto plaatsen?
Ja hoor je mag hier een foto plaatsen.
het is jouw topic. Graag zelfs.
Wat de lift betreft, ik zou echt nog even wachten. Je bent nog jong en de boel word ongelijk getrokken door dat linker implantaat. Dat kan nog heel goed bij trekken.
Liften geeft ook weer extra littekens. Bespreek het eventueel met pc. Daarbij wil je graag nog een keer zwanger zijn. Dat kan het resultaat van een lift nadelig beïnvloeden. En dat zou jammer van het geld zijn.
Onze borsten veranderen door ouder worden en zwangerschappen. Daar is niets mis mee
Dus lekker explanteren en wacht (mijn inziens) het resultaat af. Velen waren aangenaam verrast en waren blij dat ze geen verdere operaties hebben laten doen.
Liefs
Wat de lift betreft, ik zou echt nog even wachten. Je bent nog jong en de boel word ongelijk getrokken door dat linker implantaat. Dat kan nog heel goed bij trekken.
Liften geeft ook weer extra littekens. Bespreek het eventueel met pc. Daarbij wil je graag nog een keer zwanger zijn. Dat kan het resultaat van een lift nadelig beïnvloeden. En dat zou jammer van het geld zijn.
Onze borsten veranderen door ouder worden en zwangerschappen. Daar is niets mis mee
Dus lekker explanteren en wacht (mijn inziens) het resultaat af. Velen waren aangenaam verrast en waren blij dat ze geen verdere operaties hebben laten doen.
Liefs
Hoi Luci,
Welkom!
Je kunt de foto's naam me mailen, dan plaats ik ze voor je.
Liefs, Luna
Welkom!
Je kunt de foto's naam me mailen, dan plaats ik ze voor je.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Je foto heb ik hier staan:
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 101&t=1972
Het plaatsen lukte niet, omdat hij te groot was. Je kunt de foto's in een fotobewerking programma of in paint verkleinen. Ook kun je het online verkleinen, maar dat is op eigen risico.
X Luna
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 101&t=1972
Het plaatsen lukte niet, omdat hij te groot was. Je kunt de foto's in een fotobewerking programma of in paint verkleinen. Ook kun je het online verkleinen, maar dat is op eigen risico.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Toch nog even goed nagedacht wat ik wilde.
Een verwijzing gehaald bij de huisarts en toch gekozen voor het Slotervaart.
Help ook dat mijn broer er werkt en mijn mams er gewerkt heeft.
En dan alle goede verhalen van hier.
Ik heb een consult bij Dr Kingma. 21nov kan niet wachten.
Hoe lang duurt het meestal van consult tot operatie?
Een verwijzing gehaald bij de huisarts en toch gekozen voor het Slotervaart.
Help ook dat mijn broer er werkt en mijn mams er gewerkt heeft.
En dan alle goede verhalen van hier.
Ik heb een consult bij Dr Kingma. 21nov kan niet wachten.
Hoe lang duurt het meestal van consult tot operatie?
Helemaal goed Luci!!
Slotervaart zijn idd vele goede ervaringen. Tussen consult en operatie kan behoorlijk wat tijd zitten. Hou daar wel rekening mee. Maar misschien heb je mazzel. Kleinerooie had een kapot implantaat. En kon daardoor heel snel opereren. Overleg het in het consult.
In ieder geval, de trein begint te rijden
Op naar natural boobies
X
Slotervaart zijn idd vele goede ervaringen. Tussen consult en operatie kan behoorlijk wat tijd zitten. Hou daar wel rekening mee. Maar misschien heb je mazzel. Kleinerooie had een kapot implantaat. En kon daardoor heel snel opereren. Overleg het in het consult.
In ieder geval, de trein begint te rijden
Op naar natural boobies
X
Fijn dat je al een afspraak hebt. 
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Nou paar jaar later en daar ben ik weer.
Was in 2018 uiteindelijk langs Selms geweest. Die adviseerde echt nieuwe silicone er in te doen. Wilde dat toen wel graag, was bang dat het resultaat zo tegen zou vallen.
Uiteindelijk ben ik januari 2019 zwanger geraakt
Nu sinds vorige week gestopt met borstvoeding, dus de zoektocht gaat weer van start.
Ongelijkheid is nog erger geworden, echt wel 2 cupmaten. Dus ga wel kijken of ik daarvoor iets van vergoeding vanuit de verzekering kan krijgen.
Was in 2018 uiteindelijk langs Selms geweest. Die adviseerde echt nieuwe silicone er in te doen. Wilde dat toen wel graag, was bang dat het resultaat zo tegen zou vallen.
Uiteindelijk ben ik januari 2019 zwanger geraakt
Nu sinds vorige week gestopt met borstvoeding, dus de zoektocht gaat weer van start.
Ongelijkheid is nog erger geworden, echt wel 2 cupmaten. Dus ga wel kijken of ik daarvoor iets van vergoeding vanuit de verzekering kan krijgen.