1 oktober is het zo ver
-
My natural way
Hallo allemaal, ook hier explantatie na 10 jaar implantaten. Ondervind een heleboel vage klachten en ben al drie jaar op zoek naar de oorzaak. Door voor een zoveelste keer te Googlen op mijn klachten kwam ik via via op artikelen over ‘breastimplantillness’ terecht. Er ging een wereld voor me open! Wat een herkenning en wat een gevoel van vrijheid ging er door mij heen! En opluchting dat ik eindelijk wellicht weet waar mijn klachten vandaan komen! Ik ben daarna heel bewust gaan zoeken naar meer informatie en lotgenoten maar kon in NL heel weinig vinden. Ben een Instagram account gestart (mynaturalwayofbeauty) en blijkt dat het in Amerika echt booming is momenteel om te verwijderen. Online heb ik nu veel contact met lotgenoten en kan echt niet wachten op mijn operatie; 1 oktober 2018. Verder hoop ik een hoop mensen te bereiken. Niet om af te kraken of met belerend vingertje te wijzen maar wel om te waarschuwen. Men doet alsof het allemaal super normaal is maar ondertussen schuilt er een hele wereld achter van vrouwen die veel klachten ondervinden, ziek zijn of zelfs een bepaalde vorm van kanker ontwikkelen.
Fijn om ook hier eea te lezen. Veel succes en sterkte allemaal!
Fijn om ook hier eea te lezen. Veel succes en sterkte allemaal!
Hoi meid,
Wat geweldig dat je ook voor explantatie kiest! Blij dat je al zo snel van je implantaten wordt verlost!
Ik wens je ontzettend veel sterkte met de laatste loodjes! Over zo'n 5 weekjes heb je weer zachte naturel borsten!
Heel veel liefs,
Luna
Wat geweldig dat je ook voor explantatie kiest! Blij dat je al zo snel van je implantaten wordt verlost!
Ik wens je ontzettend veel sterkte met de laatste loodjes! Over zo'n 5 weekjes heb je weer zachte naturel borsten!
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hoop dat alles goed ging.
We denken aan je hoor!
Liefs, Luna
We denken aan je hoor!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op