Hallo dames ....
Nou ... eindelijk dan .....
Ik sta al een tijdje ingeschreven maar had maar steeds niet het lef om mij voor te stellen ....
Eigenlijk schaam ik mij wel voor hetgeen mij overkomen is en dat maakt het alleen maar moeilijker ...
Ik ben momenteel 55 jaar en mijn verhaal begon in 1986 ... ik woog 106 kg en het lukte mij maar niet
om af te vallen ... Ik heb toen in overleg met mijn internist gekozen voor een maagverkleining ...
Het was een ontzettend zware ingreep maar ik had het ervoor over .. Het viel dus echt niet mee om weer
op een normale manier te gaan leven aangezien je zo'n omkeer in je hele doen en laten krijgt en weer
helemaal opnieuw begint met eten ... van vloeibaar weer langzaam naar vast voedsel ....
Het lukte mij om af te vallen en een gewicht te krijgen van 59 kg. ... heel mooi .. ja ... maar dan heb je
een overvloed aan huid ... waar alleen via plastische chirurgie een model in kan worden gebracht ...
Mijn borsten waren dus ook helemaal weg .... het waren een soort theezakjes ... Ik was 25 jaar en zou
weer gewoon uit gaan zien zonder dat iemand zich om zou draaien om nog eens goed te kijken ... want zo
voelde het dus vaak toen ik zo dik was ......
En dan nu ..... de vijfde paar prothesen die er inmiddels 16 jaar inzitten .... waarvan ik het 2e paar in 1996
lekkage heb ondervonden van siliconen ....
En ik nu rondloop met vreemde dingen die met mijn lichaam gebeuren en waar ik mij geen raad mee weet ...
Opeen volgend ..
Fenomeen van Raynaud , Milt infarcten , Hartritmestoornissen , paniekaanvallen ,migraine achtige klachten met uitvallen van
mijn halve lichaam , psychische klachten , en dan nu loop ik aan tegen verharding van mijn huid in mijn bovenbenen
maar merk ook aan mijn buik dat die dikker wordt .. pijn in gewrichten en spieren ...sclerodermie !!!!
ik vind het zo ontzettend beangstigend ... het is gewoon zo eng ... en je kan er heel moeilijk met je dierbaren over praten want ze
snappen het niet .... IK BEN ECHT HEEEEEL BANG .....
ik heb nu een afspraak lopen bij Dr Nanayakkara .. in het VUmc ... maar dat is pas op 6 Juni ....
Dus nog even te gaan ... Maar geloof mij .... ik ben bang ...heel bang ... en huilen ..
ja .. dat doe ik ... want ik weet dat dat wat ik voel .. niet goed voelt ....
Ik wil de prothesen die ik nu nog heb zo snel mogelijk laten verwijderen maar ben bang dat het niet veel
beter meer zal worden ....... Pffffffffffff
Liefs , Marianne61
Ik stel mij even voor ....
Lieve Marianne,
Welkom op het forum! Wat naar voor je dat je zo bang bent. Ik snap je heel goed, toen ik de waarheid ontdekte was ik dat ook heel erg.
Wat vervelend dat je pas in juni terecht kan. Dat is nog best ver weg, ook al gaat de rijd wel heel erg snel vind ik zelf.
Ik snap je angst dat je niet beter zal worden en dat je straks weer met theezakjes blijft zitten. Maak een afspraak bij dr. Kappel bij haar kun je snel terecht en zij kan je alles vertellen over het siliconen probleem. En misschien kan ze je alternatieven bieden als je daar echt mee zit.
Ik hoop dat je een afspraak maakt zodat de dokter je misschien wat rustiger kan krijgen. Het is niet makkelijk, maar we zijn sterker dan we denken hoor en jij dus ook!
Sterke met alles!
Ontzettend veel liefs,
+LOVE+ Luna *LOVE*
Welkom op het forum! Wat naar voor je dat je zo bang bent. Ik snap je heel goed, toen ik de waarheid ontdekte was ik dat ook heel erg.
Wat vervelend dat je pas in juni terecht kan. Dat is nog best ver weg, ook al gaat de rijd wel heel erg snel vind ik zelf.
Ik snap je angst dat je niet beter zal worden en dat je straks weer met theezakjes blijft zitten. Maak een afspraak bij dr. Kappel bij haar kun je snel terecht en zij kan je alles vertellen over het siliconen probleem. En misschien kan ze je alternatieven bieden als je daar echt mee zit.
Ik hoop dat je een afspraak maakt zodat de dokter je misschien wat rustiger kan krijgen. Het is niet makkelijk, maar we zijn sterker dan we denken hoor en jij dus ook!
Sterke met alles!
Ontzettend veel liefs,
+LOVE+ Luna *LOVE*
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"