mezelf even voorstellen (Linda)

Protheses vanwege cosmetische reden.
linda

Ongelezen bericht 27 feb 2012 19:30

Implantaten:Eurosiliconen

Hallo allemaal,
Nooit geweten dat er zoveel mensen zijn met klachten vanwege een borstvergroting. Nooit geweten dat er zoveel mensen zijn met dezelfde klachten. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar het is het NIET waard.
Laat ik beginnen bij het begin. Ik heet Linda ben 36 jaar moeder van 2 kinderen. In mijn vroegere jaren had ik cupje a maar dat veranderde in 2002. Dit was het jaar dat alles zou veranderen, het jaar van de topjes, jurkjes, lingerie,,,het jaar dat ik mijn borstvergroting zou laten plaatsen in Medisch Centrum Scheveningen. Ik was zo opgewonden als een klein kind en keek er echt naar uit. Dit veranderde eigenlijk al na de operatie. Mijn rechter borst voelde vreemd. Volgens de arts was dit normaal en moest ik me geen zorgen maken. Toch bleef het gevoel, en op weg naar huis zijn we vele malen gestopt omdat ik moest overgeven, later op de avond kreeg ik koorts. Ik had een bloeding en moest snel terug. Een volgende operatie volgde. Nu zou alles goed zijn, en kon ik pronken met mijn nieuwe borsten.
Al snel bleek dat ik kapselvorming kreeg. Weer een operatie. Nu zou alles ECHT goed komen!!! Maar ik voelde me niet echt lekker, kreeg allemaal klachten waar ik niets mee kon, ik had een tien rittenkaart bij mijn huisarts. De klachten waren hoofdpijn, vermoeidheid, vergeetachtigheid,spierpijn, gewrichtspijn, ik ben op reuma getest dit was negatief maar de klachten zijn er...zo erg als alles wat je hebt maar niet serieus genomen word.
Op een gegeven moment was ik het zo zat, ik wist niet meer hoe ik mijn zoon zijn naam moest schrijven, dit moest ik op gaan zoeken. Hier klopt iets niet, en nee ik stel me niet aan. Toen verscheen er een artikel in de volkskrant, ik moest hier iets mee. Die vrouwen stonden daar voor mij! Het verhaal wat ik las was mijn verhaal.
Zo ben ik bij het meldpunt gekomen, heb ik het adres van dr. Kappel gekregen. Daar ben ik twee weken geleden geweest. Een hele fijne arts die je begrijpt die het probleem erkent, zo anders als het gesprek wat ik met een arts had in het Sintfransicus die wilde mij bijna van overtuigen dat ik nieuwe implantaten zou moeten nemen. Dat mijn borsten zo lelijk zouden zijn na de explantatie, dat mijn klachten echt niet door de siliconen zouden komen ect ect. Ik kwam helemaal van slag thuis na dat laatste gesprek. Direct heb ik dr. Kappel gebeld, en heb ik een afsrpaak gemaakt voor verwijdering. Wanneer dit allemaal staat te gebeuren weet ik nog niet.
Zaterdag heb ik een brief van haar mogen ontvangen, deze moet naar de zorgverzekering om te kijken wat ze gaan vergoeden of dat uberhaupt iets vergoeden. Daarna zal ik weer contact met haar op gaan nemen. Ik moet zeggen ik heb de operatie liever vandaag als morgen.
Wendy

Ongelezen bericht 27 feb 2012 20:01

Hallo Linda,
Welkom op het forum en wat goed dat je de website gevonden hebt! Zo zie je maar weer dat de verhalen van de vrouwen in de Volkskrant heel wat vruchten afwerpt!
Zo te lezen heb je al aardig wat problemen en complicaties gehad. Ik herken jouw klachten heel goed! Heb ze zelf ook en vorige maand explantatie gehad. Dr Kappel is geweldig, hele goede keuze! Ik hoop dat je gauw terecht kunt bij haar.
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
linda

Ongelezen bericht 27 feb 2012 20:09

hoi Wendy,
Hopelijk komt dit bericht op de juiste plaats te staan, weet nl. nog niet goed hoe deze site werkt.
Zelf heb ik ook een goed gevoel bij dokter Kappel. Nou idd hopelijk kan ik snel terecht. Moet zeggen dat mijn klachten toe nemen. Zelfs mijn haren borstelen is al een opgaven. Hopelijk komt er straks verbetering. Ook lees ik overal over het ontgiftigen, daar zal ik me ook in gaan verdiepen.
Bedankt voor je reactie!
Pia

Ongelezen bericht 27 feb 2012 21:20

Hey Linda,

Welkom.
Wat fijn, nog iemand die met smart wacht op explantatie.
Hoop dat het snel en voorspoedig mag verlopen, je snel een operatiedatum krijgt en het je geen cent kost.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 feb 2012 11:04

Ooh, wat bijzonder dat je op die manier bij het meldpunt bent gekomen. Wat zullen Gerrie en Anouck het fijn vinden om te horen dat ze jou hebben bereikt!
Wat heb je toch veel meegemaakt. Ben heel erg blij dat je net als ons het licht hebt gezien :D

Heel veel succes in de weg die je nu op gaat, Linda. Wij zijn er om je te helpen waar we kunnen. En wat goed dat je al bezig bent met de explantatie!

Heel veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”