Hallo allemaal,
Ik ben hier duidelijk nieuw.. heb in feb 2002 mc ghan limited inplantaten laten zetten in rotterdam MCRA door docter Giedrojc.. die toen vooraf nagezocht een indrukwekkende reputatie heeft. via. de onderkant borst ingezet.
nu wat doe ik hier.. ja eigenlijk weet ik het ook niet goed.. ben twee kinderen verder 33 jaar en heb wel lichamelijke klachten maar weet niet of deze te wijten zijn aan de implantaten.. heb wel sinds twee jaar een aantal vlezige mini uitstulpinkjes onder mijn borsten ik voel ze maar zijn haast niet te zien... last mmm behalve dat ik ze in tegenstelling tot vroeger nu te groot vind minder mooi omdat hij waarschijnlijk een andere vorm heeft van binnen dan vroeger..
heb ze vorig jaar december voor het eerst laten controleren gewoon via ziekenhuis om te kijken of alles ok was.. bij radiologie zeiden ze je komt voor een mammo.. ik zeg uhh nou niet ik wil een echo want ik heb implantaten.. waarop de dame heel arrogant antwoorde nou een mammo werkt beter en kan echt geen kwaad.. waarop ik antwoorde kan ik dat zwart op wit krijgen, het is mijn lichaam en ik wil een echo..
de aardige radioloog controleerde de implantaat en zag er allemaal nog goed uit.. geen lekkage..
dan nog wat doe ik hier er is zoveel informatie dat ik niet weet waar ik moet beginnen... ik zou ze eruit willen hebben omdat ik bang ben vooral .. kanker wat moeten mijn kinderen zonder mij.. mijn pc zei nee joh moet je niet doen je moet dan ook een lift en dan wordt het er niet mooier op doormiddel van tepelverplaatsing.. ik zeg ja hallo ga toch niet tot mijn 80 ste met die dingen in lopen..wie weet wat ze over vijf jaar allemaal niet kunnen.. zo ben ik naar huis gestuurd..
nu hoop ik hier eigenlijk wat meer advies te krijgen welke weg te bewandelen...
lieve groetjes chantal