toch even voorstellen (Diana)

Protheses vanwege cosmetische reden.
margot1

Ongelezen bericht 10 jan 2019 16:58

Oohhh nee Diana, wat vervelend om te lezen!!
Ik begrijp dat die 4500 de prijs was van het zkhuis die nu gesloten Is, toch??
Weet je die prijs wel zeker??? Voor een combi-ok is dit " niet veel" .... volgens mij was het bij het Amphia ook rond de 6500 (explantatie en lift).....zo ook bij ABC kliniek...daar zat je ook boven de 7000 euro....ppfff....wat een bedragen hè!!! Kwam de PC zelf niet met wat alternatieven toen je zei dat je dit er niet voor ging betalen???
Kun je niet wat ziekenhuizen in de buurt bellen om te vragen wat de prijs is (voordat je op gesprek gaat)...
Ik snap dat je graag een overnachting er bij wilt ( had ik ook).... mss toch Dr Kappel bellen of ze een combi operatie wilt overwegen???
Jeetje meid...wat een domper....en wat je zegt....al die tijd voor niets geweest.....
Alle recht om te balen hoor...... Pak je moment... en probeer jezelf daarna op te krabbelen ...er zijn heus nog meerdere opties voor je....dat weet ik zeker!!!!
diana1967

Ongelezen bericht 10 jan 2019 19:46

dank je wel Margot, op advies, ondanks eerder dat mij gezegd werd dat ik geen ASIA klachten heb, 2 jaar geleden, ga ik toch naar VU
Ik geef niet op. Ook ga ik andere PC's benaderen, Luna schreef net dat een paar maanden extra wachten nu niet meer uit maakt, dus dat geeft mij wat rust, ik dacht, ze moeten er zsm uit. Maar nu heb ik ietsjes langer de tijd
liefs
Diana
margot1

Ongelezen bericht 10 jan 2019 20:20

Goed zo!!! Niet opgeven!! Girlpower!!!!! :) :)
Ook bij jou gaat dit helemaal goed komen Diana....dat weet ik zeker...
En wat Luna zegt....tuurlijk moeten ze er uit...maar die paar maanden meer zal ook écht niet het verschil maken hoor xx
Ellerim

Ongelezen bericht 10 jan 2019 22:11

Heel goed Diana!!
Je bent 2 jaar verder dus de artsen zijn ook 2 jaar wijzer. Zo te lezen zijn de klachten ook alleen maar meer geworden.
Dr. de Block was ook echt een fijne arts en wist er heel veel van.
En ook zij vertelde mij idd dat het voor je verdere gezondheid niet meer uitmaakt of het nu gebeurd of over een half jaar.

Komt vast goed, succes!
diana1967

Ongelezen bericht 10 jan 2019 22:41

Dank je wel Ellerim en Margot
Ik heb nu mailcontact met dr Frank Niessen; ik dacht dat hij in VUMC opereert, maar hij opereert in Mittsu Amstelveen.
Explantatie en lift kost bij hem 3950,-; een nabloeding komt zelden voor, overnachten maakt het onnodig duur (bij Mittsu is dit dan 1200euro).
Kan iemand mij vertellen of deze dr Frank Niessen dezelfde dr Niessen is al in het VUMC?
Ik vind het raar om hem te vragen, kan het zelf niet zo snel vinden
Danki
lieve groetjes
Diana
diana1967

Ongelezen bericht 10 jan 2019 22:44

ben er achter!!! :D :D :D het is inderdaad dezelfde dr Niessen
ik ga met hem een afspraak maken
vind het fijn dat hij nu, om 22.44 uur, nog de tijd neemt om zelf zijn mail te beantwoorden
morgen bellen, net als met met VUMC om te kijken bij wie ik 2 jaar geleden ben geweest
slaap lekker lieve lotgenoten
Nynke

Ongelezen bericht 11 jan 2019 14:21

Dag Diana,

Ja dat is dezelfde hoor!
Ik vond hem heel aardig, begripvol en overtuigend.
Hij plaatst geen drains en haalt het liefst geen kapsel weg omdat zijn persoonlijke overtuiging is dat hij er meer schade mee aanricht dan dat het goed doet. Succes en liefs
diana1967

Ongelezen bericht 11 jan 2019 16:54

Ik ga 23 januari naar dr Niessen, ben heel benieuwd.
Drains is toch nodig als er veel wondvocht is? Of veel bloeding?
Dr van Selms plaatst deze alleen als het nodig is, weet ik.
Ik heb dr Niessen gezegd dat ik zoveel mogelijk kapsel weg wil hebben, hij kijkt of onderzoek van het weggesneden kapsel nodig is.
Maar hij haalt het wel weg, heeft hij mij per mail laten weten.
Al met al goed nieuws, daarnaast wil ik toch nog de Boerhaave kliniek ook bellen, gewoon weer 2 nieuwe PC's "vergelijken"
Heel fijn weekend
liefs
Diana
Maja34

Ongelezen bericht 12 jan 2019 22:08

Hoi Diana,

wat jammer dat het kostenplaatje enorm tegenviel bij Dr. van Selms in het Jan van Goyen!
Goed dat je doorzet! Niet opgeven hoor, het komt vast goed!

Ik was ook donderdag bij Dr. van selms en ik ben best wel in de war.. hij vond mijn inkapseling een baker 2 (Velthuis kon aanvraag indienen bij zorgverzekering voor baker 4) en geeft aan dat hij het niet nodig vindt om het kapsel te verwijderen als het om een dun vliesje gaat. Gelukkig heeft hij wel een MRI aangevraagd om te kijken of er meer aan de hand is, gezien er op de echo geen uitsluitsel gegeven kan worden. Ik verwacht ook niets van de MRI en ben blij dat ik in maart ook naar het ASIA spreekuur kan. Ook adviseert Van Selms de protheses te laten zitten totdat ik het traject in het VUmc heb doorlopen. Ik begrijp het nut daar niet helemaal van geloof ik, dus ik open daar even apart topic voor. Ik gaf aan dat ik al ruim 2 jaar thuis zit met hevige systemische klachten maar daar ging hij niet zo op in. Hij vond het eerder zonde dat ik ze er wilde laten halen. Ik heb uitgelegd dat ik er alles voor over heb om beter te worden en dat ik ook veel lokale pijnklachten heb in de linkerborst die nu aan het inkapselen is.
Het liefst heb ik met dezelfde verwijzing voor de Jan van Goyen ook een afspraak met Dr.Niessen zodat ik een goede afweging kan maken.
21 jan ook nog naar Dr. Kappel.

Mag ik vragen waar je op consult gaat bij Dr. Niessen? Ik begrijp niet helemaal waar hij allemaal werkt en of hij daarnaast nog een prive kliniek heeft..

Groetjes, Maja
Esthertje

Ongelezen bericht 13 jan 2019 07:56

Hi

Frank Niessen werkte bij Jan van Goyen, maar is voor zichzelf begonnen met Mittsu Institute.
Ik zou daar op consult gaan, maar vond het vreemd dat hij niet meer werkzaam is bij VUMc, geen website heeft van Mittsu en daarnaast was de kliniek niet bereikbaar toen de beauty coach op cursus was. Je kreeg dan een telefoniste aan de lijn die alleen terugbelnotities kon maken.
Dat voelde voor mij niet goed.
Ik denk overigens wel dat het een kundig arts is.

Dr Kappel zal best goed zijn, maar ze was erg vaag over de kosten en declaratie mogelijkheid

Maandag ga ik bij dr van Selms op consult. Ik last jullie weten hoe het gegaan is. Misschien daarna nog een second opinion ergens.

Groetjes
Esther
Maja34

Ongelezen bericht 13 jan 2019 13:12

Hoi Esther,

Bedankt voor je berichtje!

Frank niessen heeft wel een eigen website; voor- en achternaam. Het emailadres wat daar aan verbonden is, is van Mittsu.
Ik weet wat je bedoelt met dat Dr. Kappel vaag blijft over de declaratie mogelijkheid.. ik krijg ook geen duidelijkheid; behalve dat ze het kan declaren als er sprake is van baker 4 of aantoonbare scheur. Terwijl ze ook op systemische klachten/asia zou moeten kunnen declareren.

Succes bij Van Selms!

Groetjes, Maja
diana1967

Ongelezen bericht 13 jan 2019 17:14

wat ik heb begrepen, is dr Frank Nessen nu bij Mittsu, opereert in AMstelveen, maar is nog staflid van VU
Hij doet ook onderzoeken naar siliconen, kapselvorming en lipofilling.
Dr van Selms zegt dat ontgiften niet nodig is, maar ik ga dit ook aan dr Niessen vragen zeker omdat Luna en Sol dit ook adviseren. (en dr Kappel ook).
Daarnaast ga ik denk ik toch nog de boerhaave kliniek morgen bellen, gewoon deze 2 PC's vergelijken qua gevoel etc
Dr Van Selms had ik graag gedaan, maar door de hoge rekening gaat het niet door
groetjes
Diana
Esthertje

Ongelezen bericht 13 jan 2019 20:38

diana1967 schreef:
13 jan 2019 17:14
wat ik heb begrepen, is dr Frank Nessen nu bij Mittsu, opereert in AMstelveen, maar is nog staflid van VU
Hij doet ook onderzoeken naar siliconen, kapselvorming en lipofilling.
Dr van Selms zegt dat ontgiften niet nodig is, maar ik ga dit ook aan dr Niessen vragen zeker omdat Luna en Sol dit ook adviseren. (en dr Kappel ook).
Daarnaast ga ik denk ik toch nog de boerhaave kliniek morgen bellen, gewoon deze 2 PC's vergelijken qua gevoel etc
Dr Van Selms had ik graag gedaan, maar door de hoge rekening gaat het niet door
groetjes
Diana

Hi Diana

Ik bedoel dat ik het raar vindt dat je Mittsu Institute heet en daarop niet vindbaar bent, behalve op de site genaamd Frank Niessen.
Verder kom ik hem op de site van VUMC nergens meer tegen. Dus ben benieuwd hoe dat zit.

Groetjes
diana1967

Ongelezen bericht 13 jan 2019 20:50

ik laat het je weten Esther, zodra ik wat weet. Ik zal het hem vragen
groetjes
Diana
Esthertje

Ongelezen bericht 14 jan 2019 14:26

Hi

Vandaag ben ik bij dr van Selms geweest bij Jan van Goyen kliniek. Ik gaf aan klachten te hebben van de siliconen ivm een lekkage door scheuren en dat ik een explantatie wil en evt lipofilling. Geen implantaten meer.
Toch adviseert hij monoblocs. Volgens hem niets mis mee. En dat zit me dan toch niet lekker.
Als ik dat niet wil dan word ik plat en moet ik wel 3-4 sessie lipofilling en dat is duur en wordt niet vergoed.
Je zou bijna denken dat hij aandelen in monobloc heeft 😂
De kosten voor explantatie zijn 1950 euro
Explantatie en lipofilling 5600 euro
Incl kapselverwijseringen onderzoek van kapsel.

Frank Niessen/ Mittsu rekent 2950 voor explantatie incl kapselverwijsering en 3950 voor explantatie icm lipofilling.
Best groot verschil.

Binnenkort ook nog naar Frank Niessen.

Groetjes
Esther
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”