toch even voorstellen (Diana)
Lieve Diana, ik heb nog niet eerder op je topic gereageerd.. ik ben net een paar dagen lid.. heb nu alles teruggelezen. wat een verhaal!
Mijn verhalen zijn ook terug te lezen in recente topics.
Ik wil ook binnen een week een verwijzing vragen naar Dr. van Selms. Ik woon om e hoek bij OLVG west, dus dat is fijn. Ik zou het liefst naar Dr kappel gaan. Maar uit de echo bleek alleen dat ik holtes in de prothese heb een heel vervelend en pijnlijk gevoel.. dus ik moet nog een mri laten maken ivm met meer duidelijkheid. En dat kan natuurlijk alleen in het ziekenhuis. Hopelijk blijkt daaruit dat de prothese lekt zodat ik gauw een medische indicatie heb voor verwijdering. Daarnaast ben ik al 2 jaar ziek thuis met ernstige systemische klachten.
Vraag aan alle dames die bekend zijn met Dr. van Selms:
hoe gaat hij om met verwijdering van de kapsels? Kan hij zoveel mogelijk weghalen? Mag je het gebruiken voor onderzoek net zoals Dr. Kappel dat in sommige gevallen doet..?
Ik wil zoveel mogelijk troep eruit namelijk.. ik was plat voor de borstvergroting dus er zal nauwelijks wat overblijven en twijfel daarom nog om nog monobloc te laten plaatsen.. Maar allerbelangrijkste vind ik de verwijdering van de kapsels..
Ik heb vandaag nog met Dr. Kappel gebeld, maar ze is erg vaag over wat ze kan indienen bij de zorgverzekering. Ze zegt dat ze geen echobeelden kan bekijken en geeft aan dat ze niets aan die info heeft.. dus ik ben de weg ook een beetje kwijt..
Oh ladies.. had ik maar een geldboompje in de tuin staan.. hahaha.. dan had ik het wel geweten..
Diana, laat je weten hoe het verder gaat?
liefs, Maja
Ik wil ook binnen een week een verwijzing vragen naar Dr. van Selms. Ik woon om e hoek bij OLVG west, dus dat is fijn. Ik zou het liefst naar Dr kappel gaan. Maar uit de echo bleek alleen dat ik holtes in de prothese heb een heel vervelend en pijnlijk gevoel.. dus ik moet nog een mri laten maken ivm met meer duidelijkheid. En dat kan natuurlijk alleen in het ziekenhuis. Hopelijk blijkt daaruit dat de prothese lekt zodat ik gauw een medische indicatie heb voor verwijdering. Daarnaast ben ik al 2 jaar ziek thuis met ernstige systemische klachten.
hoe gaat hij om met verwijdering van de kapsels? Kan hij zoveel mogelijk weghalen? Mag je het gebruiken voor onderzoek net zoals Dr. Kappel dat in sommige gevallen doet..?
Ik wil zoveel mogelijk troep eruit namelijk.. ik was plat voor de borstvergroting dus er zal nauwelijks wat overblijven en twijfel daarom nog om nog monobloc te laten plaatsen.. Maar allerbelangrijkste vind ik de verwijdering van de kapsels..
Ik heb vandaag nog met Dr. Kappel gebeld, maar ze is erg vaag over wat ze kan indienen bij de zorgverzekering. Ze zegt dat ze geen echobeelden kan bekijken en geeft aan dat ze niets aan die info heeft.. dus ik ben de weg ook een beetje kwijt..
Oh ladies.. had ik maar een geldboompje in de tuin staan.. hahaha.. dan had ik het wel geweten..
liefs, Maja
Lieve Diana
Wat fijn dat je gesprek goed ging en vooral dat je er een fijn gevoel bij had. Wat spannend januari is best al snel hoor, en dan de operatie een paar weken daarna al?
Ga je de 21ste nog naar Buncamper? Ik hoop dat je snel geholpen wordt
Liefs x
Wat fijn dat je gesprek goed ging en vooral dat je er een fijn gevoel bij had. Wat spannend januari is best al snel hoor, en dan de operatie een paar weken daarna al?
Ga je de 21ste nog naar Buncamper? Ik hoop dat je snel geholpen wordt
Liefs x
ja, best wel snel allemaal, maar nu, door een ander bericht, twijfel ik wel of een explantatie en lift kan, gezien de risico's
wat moet ik nu? Ik neem de vragen wel mee, vooral omdat de drains alleen als het nodig is volgens de PC geplaatst gaan worden.
maar januari is er inderdaad al snel, ik houd jullie zeker op de hoogte
lieve groetjes
Dana
wat moet ik nu? Ik neem de vragen wel mee, vooral omdat de drains alleen als het nodig is volgens de PC geplaatst gaan worden.
lieve groetjes
Dana
ik kan je helaas nog geen ervaring over dr van Selms geven Maja, ik heb 10 januari nog een gesprek en ben dus nog niet geopereerd
ja, een geldboom kunnen we allemaal wel gebruiken, denk ik, dan had ik het ook in 2x kunnen doen, maar nu kost dat gewoon teveel
sterkte met je beslissing
lieve groetjes
Diana
ja, een geldboom kunnen we allemaal wel gebruiken, denk ik, dan had ik het ook in 2x kunnen doen, maar nu kost dat gewoon teveel
lieve groetjes
Diana
Ik heb jaren geleden prothese wissel en lift gehad, ik heb er geen slechte ervaringen mee, is denk ik per persoon verschillend, heb toen wel drain gehad, en paar dagen in ziekenhuis gelegendiana1967 schreef: ↑15 dec 2018 21:48ja, best wel snel allemaal, maar nu, door een ander bericht, twijfel ik wel of een explantatie en lift kan, gezien de risico's
lieve groetjes
Dana
Groetjes kiki
Ik heb goede ervaring met dr van Selms, hij probeert alles te verwijderen, je kon ook zien na operatie welke kant lek was, dat borst was echt zwart van bloed uitstorting, er moet hier ergens wel foto van staan, echt aardige man, begripvol, en denkt mee, hij zei nog tegen mij eigenlijk moest je na jaar weer eens naar dr nanaykara om te zien hoe het dan gaat, ik begrijp je twijfel, ik heb zelf nooit getwijfeld, heb ooit besloten bv te doen omdat ik plat was, dus ook al ben ik nu 60, en weet dat siliconen ziek makend kunnen zijn, ik voor alternatief heb gekozen, ik wil niet plat zijn, puur alleen voor mezelf, mijn man maakt het niets uit, maar ik kon en kan dit fysiek niet aan, heb daar destijds nog gesprek met Dr Kappel over gehad, zij begrijpt dat ook, Er is maar één die beslissen kan en dat ben jezelf, jij bepaald wat je wil, je kan er ook met dr van selms overleggen wat de verwachting is zonder protheses, ik heb helemaal geen borstweefsel meer, eigen vet? Ik was 53 kilo dus weinig vetMaja34 schreef: ↑12 dec 2018 23:19Lieve Diana, ik heb nog niet eerder op je topic gereageerd.. ik ben net een paar dagen lid.. heb nu alles teruggelezen. wat een verhaal!
liefs, Maja
Gr kiki
Ja Diana het is financieel voor de meeste niet te doen om in gedeeltes, ik heb daar allke begrip voor, als je explantatie hebt en je wil later lipofilling, ben je ook zn 4000 euro kwijt, dat is voor velen niet te doendiana1967 schreef: ↑15 dec 2018 21:49ik kan je helaas nog geen ervaring over dr van Selms geven Maja, ik heb 10 januari nog een gesprek en ben dus nog niet geopereerd
lieve groetjes
Diana
lieve lotgenoten
10 januari ga ik naar dr Van Selms, laatste keer alles doornemen en, hopelijk, een operatiedatum inplannen.
ik wil wel dat hij een aanvraag gaat indienen voor vergoeding, op mijn verwijzing van de ha staat dat dr cohen tervaert (in 2016) heeft geadviseerd tot explantatie, zal dit, met mijn klachten die ik kort en bondig zal noteren, genoeg zijn voor een aanvraag?
wat als dr van Selms dit niet wilt?
wat kan ik nog meer vragen, wat ik zou kunnen vergeten?
liefs, van een zenuwachtige
Diana
10 januari ga ik naar dr Van Selms, laatste keer alles doornemen en, hopelijk, een operatiedatum inplannen.
ik wil wel dat hij een aanvraag gaat indienen voor vergoeding, op mijn verwijzing van de ha staat dat dr cohen tervaert (in 2016) heeft geadviseerd tot explantatie, zal dit, met mijn klachten die ik kort en bondig zal noteren, genoeg zijn voor een aanvraag?
wat als dr van Selms dit niet wilt?
wat kan ik nog meer vragen, wat ik zou kunnen vergeten?
liefs, van een zenuwachtige
Diana
Ik zou er idd wel op aandringen dat hij een aanvraag doet hoor.....stel dat achteraf blijkt dat er bv een scheurtje in zit dan kun je in ieder geval in bezwaar gaan....
Ik ben bang met jouw huidige klachten je het nu niet vergoed krijgt....maar wie niet waagt....
Ďat gaat de 10de helemaal goed komen hoor meid!!! Het wijst zich vanzelf!!
Ging je nu direct voor een lift????
Alvast heel veel succes.... xx
Ik ben bang met jouw huidige klachten je het nu niet vergoed krijgt....maar wie niet waagt....
Ďat gaat de 10de helemaal goed komen hoor meid!!! Het wijst zich vanzelf!!
Ging je nu direct voor een lift????
Alvast heel veel succes.... xx
Hoi Margot
Ja, ik ga gelijk voor een lift, op advies van dr Van Selms (dr Van Loenen had dit trouwens ook geadviseerd).
Ik heb wel voorbeelden van borsten gezocht zoals ik het absoluut niet wil, dat zijn net skischansen, in mijn ogen, kunnen die vrouwen niets aan doen, maar ik zou daar niet gelukkig van worden. Ik wil dr Van Selms ook vragen, aan de hand van diverse foto's, welke hij ongeveer inschat dat ik krijg, helemaal zeker weet je het nooit natuurlijk. En of ik het vergoed krijg of niet, ik heb gespaard, maar als ik het wel vergoed zou hebben gekregen zonder dat ik daarvoor een aanvraag had ingediend, dan zou ik een dief van eigen portemonnee zijn. Bovendien weet ik niet welke implantaten ik heb, kan ook Cereform zijn. Ik leg liever teveel vast dan te weinig.
Heel erg bedankt voor het meedenken en je lieve worden
liefs
Diana
Ja, ik ga gelijk voor een lift, op advies van dr Van Selms (dr Van Loenen had dit trouwens ook geadviseerd).
Ik heb wel voorbeelden van borsten gezocht zoals ik het absoluut niet wil, dat zijn net skischansen, in mijn ogen, kunnen die vrouwen niets aan doen, maar ik zou daar niet gelukkig van worden. Ik wil dr Van Selms ook vragen, aan de hand van diverse foto's, welke hij ongeveer inschat dat ik krijg, helemaal zeker weet je het nooit natuurlijk. En of ik het vergoed krijg of niet, ik heb gespaard, maar als ik het wel vergoed zou hebben gekregen zonder dat ik daarvoor een aanvraag had ingediend, dan zou ik een dief van eigen portemonnee zijn. Bovendien weet ik niet welke implantaten ik heb, kan ook Cereform zijn. Ik leg liever teveel vast dan te weinig.
Heel erg bedankt voor het meedenken en je lieve worden
liefs
Diana
Skischans
Whoehaha....snap wat je bedoelt.....
Slim om adhv wat foto's aan te geven wat je graag wil/niet wil.....
En inderdaad hoor....je kunt nooit genoeg vastleggen!
Het zal vast mooi gaan worden meid....Het geeft zowieso al een enorme opluchting als die dingen eruit zijn....geloof me!!!!
Laat je nog even weten hoe het gesprek is verlopen??
X

Whoehaha....snap wat je bedoelt.....
Slim om adhv wat foto's aan te geven wat je graag wil/niet wil.....
En inderdaad hoor....je kunt nooit genoeg vastleggen!
Het zal vast mooi gaan worden meid....Het geeft zowieso al een enorme opluchting als die dingen eruit zijn....geloof me!!!!
Laat je nog even weten hoe het gesprek is verlopen??
X
Uhm, ik zit hier bij JvG en voel me hier niet fijn. Vind het geen kliniek, het is meer een grachtenpand. Heb weinig vertrouwen in operatie hierdoor. Zou ik kunnen aangeven dat ik liever in het OLVGziekenhuis wordt geopereerd? Wat als dr van selms dit niet wil? De trap is gewoon van hout en klinkt ook oud. Normaal heel mooi, een grachtenpand, maar voor zo'n zware operatie.....?
Hier een update van mijn gesprek. Dr Van Selms is een hele fijne man, laat ik dat voorop stellen.
Waar ik heel erg verdrietig om word, ik heb in oktober gebeld met OLVG, daar kon ik half december terecht.
Dr Van Selms zei dat hij in JvG opereert, daar kan ik een maand later terecht.
In het Slotervaart zkh bij Dr van Loenen is de prijs 4500 euro, explantatie en lift. Zonder vergoeding van verzekering.
Ik was ervan uitgegaan, dat het bij JvG iets van 500 euro duurder zou zijn. Maar een lift kost hier 4950 en een explantatie
1950 euro. Bij mijn echo zijn geen scheuren te zien, dus ik moet het zelf betalen.
Weer 3 maanden verder zonder resultaat. Ik kan echt geen 7000 euro ophoesten en ga gewoon niet 2500euro meer betalen,
dat vind ik echt niet oke. Ik ben nu zover...ik kan ze er maar beter in laten zitten, al dat gedoe voor explantatie.
Dr Van Loenen werkt in Bloemendaal maar daar is geen overnachtingsmogelijkheid. Ik kan bij haar terecht voor consult op 28 januari, maar dit heeft toch ook geen zin? Wat moet ik nu? Dr Kappel is geen optie, daar zij ook geen overnachtingsmogelijkheid heeft en geen lift tegelijkertijd doet, dus als ik al een afspraak maak, is dat ook weer zonde van mijn tijd. Alle afspraken kosten mij namelijk geld, omdat ik op 0-uren basis werk. Nou heb ik dat er echt voor over, maar niet meer op deze manier.
Een verdrietige ikke
Diana
Waar ik heel erg verdrietig om word, ik heb in oktober gebeld met OLVG, daar kon ik half december terecht.
Dr Van Selms zei dat hij in JvG opereert, daar kan ik een maand later terecht.
In het Slotervaart zkh bij Dr van Loenen is de prijs 4500 euro, explantatie en lift. Zonder vergoeding van verzekering.
Ik was ervan uitgegaan, dat het bij JvG iets van 500 euro duurder zou zijn. Maar een lift kost hier 4950 en een explantatie
1950 euro. Bij mijn echo zijn geen scheuren te zien, dus ik moet het zelf betalen.
Weer 3 maanden verder zonder resultaat. Ik kan echt geen 7000 euro ophoesten en ga gewoon niet 2500euro meer betalen,
dat vind ik echt niet oke. Ik ben nu zover...ik kan ze er maar beter in laten zitten, al dat gedoe voor explantatie.
Dr Van Loenen werkt in Bloemendaal maar daar is geen overnachtingsmogelijkheid. Ik kan bij haar terecht voor consult op 28 januari, maar dit heeft toch ook geen zin? Wat moet ik nu? Dr Kappel is geen optie, daar zij ook geen overnachtingsmogelijkheid heeft en geen lift tegelijkertijd doet, dus als ik al een afspraak maak, is dat ook weer zonde van mijn tijd. Alle afspraken kosten mij namelijk geld, omdat ik op 0-uren basis werk. Nou heb ik dat er echt voor over, maar niet meer op deze manier.
Een verdrietige ikke
Diana