Hoi, ik wil me even voorstellen!

Protheses vanwege cosmetische reden.
Francien

Ongelezen bericht 07 mar 2013 16:20

meisie schreef:
Francien schreef:
Ik zou ook best willen weten hoe laat ik geopereerd zal gaan worden...
Aanstaande dinsdag krijg je te horen hoe laat je verwacht wordt. Nog even geduld dus (lastig hé?)

FLOWER
Meisie
Hahahaha, dan hoor ik het dinsdag, en dan moet ik nog een week wachten, brrrr...

Gelukkig heb ik even een gesprekje met mevrouw Kappel gehad en ze heeft me aardig kunnen geruststellen. Ik vind het erg fijn dat ze zo communicatief is en dat ze ook zelf contact opneemt. Dat geeft me een veilig gevoel..

Nog een dag werken, dan weekend en daarna nog een week werken en wachten!

Moet je toch nagaan, bij mij is het juist allemaal heel snel geregeld, en moet je me meemaken...
Francien

Ongelezen bericht 12 mar 2013 11:37

Om 10.20 uur ga ik onder het mes, ik moet drie kwartier eerder aanwezig zijn. Pfffff....het komt nu steeds dichter bij...
Keira

Ongelezen bericht 12 mar 2013 11:58

Hey! Ik had ook een mail en ik ben om 13:10. Ik hoef nu du geen hotel, dat is fijn. Wel vreemd dat ze vorige week zei dat ik de eerste was maar er zal best een goede reden zijn on de plannin anders te doen. Ze zei ook tegen mij dat het nog kon veranderen trouwens. Oh nu ben ik helemaal zenuwachtig. Knoop in mijn buik en kan niet eten :(
Francien

Ongelezen bericht 12 mar 2013 12:15

Keira schreef:Hey! Ik had ook een mail en ik ben om 13:10. Ik hoef nu du geen hotel, dat is fijn. Wel vreemd dat ze vorige week zei dat ik de eerste was maar er zal best een goede reden zijn on de plannin anders te doen. Ze zei ook tegen mij dat het nog kon veranderen trouwens. Oh nu ben ik helemaal zenuwachtig. Knoop in mijn buik en kan niet eten :(
We zien elkaar vast nog wel, daar over een week...
13.10 uur is helemaal niet zo'n gekke tijd, want dan kun je in de vroege ochtend toch nog even wat eten!

En die knoop in mijn maag...ik heb dat ook ZO erg!! Keel dicht, hartkloppingen, vreselijk...
meisie

Ongelezen bericht 12 mar 2013 12:21

Doorgaan met ademhalen!!! :lol:
Tuurlijk, het is spannend maar ook om naar uit te kijken!
+LOVE+
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Francien

Ongelezen bericht 12 mar 2013 12:34

meisie schreef:Doorgaan met ademhalen!!! :lol:
Tuurlijk, het is spannend maar ook om naar uit te kijken!
+LOVE+
Dat is ook zo Meisie, maar ik ben nu al weken zenuwachtig en het loopt meer en meer op. Vandaag gaan de vergaderingen niet door, ik ben vrij, dus ik denk dat ik zo de schaatsen even onder bind op de kunstijsbaan, dat leidt lekker af!
En woensdag tm vrijdag sta ik voor de klas, dan schieten de dagen ook wel op.
In het weekend ga ik een dagje met de jongste treinen, en maandag zijn er rapportvergaderingen, gelukkig maar....

Het is vooral de narcose waar ik zo tegenop zie...
meisie

Ongelezen bericht 12 mar 2013 13:30

Weet ik toch Francien! ;)

Verstandig om de afleiding te zoeken. Lekker je hoofd leeg schaatsen!

Veel plezier!

groetjes
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 12 mar 2013 16:26

meisie schreef:Weet ik toch Francien! ;)

Verstandig om de afleiding te zoeken. Lekker je hoofd leeg schaatsen!

Veel plezier!

groetjes
Meisie
Het was maar stilletjes op de ijsbaan, wel een klasje met scholieren en wat gymdocenten, nog een paar mannen en verder niets. Ik heb toch even lekker wat baantjes getrokken, en ben nu weer thuis.
Morgen weer voor de klas, ach ja...doorademen, het wordt vanzelf 19 maart! :)
esart88

Ongelezen bericht 15 mar 2013 14:04

hai Francien ik zie dat jij ook naar dr Kappel gaat,ik heb vanochtend een afspraak bij haar gemaakt voor een concult voor volgende week al,spannend!
Ik ben eigenlijk met puur toeval op dit forum verzeilt geraakt was er eigenlijk niet zo mee bezig om ze eruit te laten halen maar zo zie je maar weer toeval bestaat niet..
Jij bent gauw aan de he..spannend hoor!Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen dus ik hou je berichten in de gaten.

groetjes Es
Francien

Ongelezen bericht 17 mar 2013 07:09

Dank je wel Es, ik zal jullie zeker op de hoogte houden, twee nachtjes slapen nog, ZO spannend!!

Ik ben ook heel benieuwd hoe het voor jou bij mevrouw Kappel zal gaan, en of je snel geholpen kunt worden. Bij mij is alles heel snel gegaan, binnen een maand is alles geregeld. De operatiedatum kon zelfs een week vervroegd worden. Maar ik vind dat het wachten zo lang duurt, nog steeds...
sassiedepassie

Ongelezen bericht 18 mar 2013 15:23

Hoi Francien,

Ik stuur je even een berichtje om te laten weten dat ik morgen aan je denk!
Heel veel succes en het komt allemaal goed meid!
Laat je iets weten als het allemaal achter de rug is?
Succes Succes! +Thumbs+Up+ IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM KUS+
Francien

Ongelezen bericht 18 mar 2013 16:43

Dank je wel Sas!! :)

Natuurlijk laat ik jullie weten hoe het gegaan is, zodra ik in staat ben hier wat te typen zal ik dat doen hoor! Als ik net thuis ben zal dat waarschijnlijk niet meteen lukken, hier zijn natuurlijk mijn kinderen, en de twee mannen die me naar huis brengen, ik zal toch ook een beetje gastvrouw moeten spelen, hahaha!! ;-)

Ik verlang ZO naar het wakker zijn na de operatie...
meisie

Ongelezen bericht 18 mar 2013 17:12

Huhhhh... gastvrouw spelen???
Ja vanaf je stoel: "Daar staat het koffiezetapparaat, daar de kopjes en de koffiemelk. En ja ik lust er ook wel een!"

Je denkt toch niet dat je dat zélf gaat lopen doen???
Misschien dat je kids de honneurs kunnen waarnemen of anders moeten ze het echt maar even zelf regelen.
Ik ging als een speer qua herstel maar gastvrouw spelen de eerste avond was er echt nog niet bij!

Als controlfreak kun je de boel ook prima vanaf je luie stoel regelen, hoor ;)

Je laat je morgen terug rijden en je laat jezelf vertroetelen als je net thuis bent! (al dan niet door dezelfde personen)
Beloofd???
=liefs=
meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 18 mar 2013 18:58

Ik sluit mij geheel bij meisie aan!!! Jij gaat morgen mooi met de beentjes omhoog en regel t maar mooi vanuit je zetel ;)
Wendy

Ongelezen bericht 18 mar 2013 20:49

Heeeel veel succes morgen! +Thumbs+Up+
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”