voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Francien

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:44

Nou ben ik zo benieuwd...Esart, als je er weer bent, laat je ons weten wat mevrouw Kappel heeft gezegd?
Je bent bij haar echt in heel goede handen hoor! :)
Keira

Ongelezen bericht 21 mar 2013 11:57

Spannend! Je bent inderdaad in goede handen. Ik ben benieuwd hoe het consult verlopen is!
esart88

Ongelezen bericht 21 mar 2013 19:19

bedankt voor jullie support dames!

lfs +Liefs+
Angelique

Ongelezen bericht 25 mar 2013 08:54

Hoi Es,

Zullen we hier maar even verder kletsen?

Wat lekker dat je in mei op vakantie gaat. Het mooiste zou zijn om net na je vakantie geopereerd te worden.

Ik ben ook bang voor het theezakjes effect hoor ( ik heb 400 cc, anatomische achter de spier )maar lang leve de super push up bh's. In eerste instantie had ik graag gelijk een lift gewild maar er zijn hier zat dames die na explantatie geen lift hebben gehad en toch mooie borsten hebben overgehouden.
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
esart88

Ongelezen bericht 25 mar 2013 10:24

ja prima kletsen we hier verder!

Maar leuk dat ik ook nog iemand hier tref die nog geholpen moet worden zitten we in hetzelfde schuitje..
Ik ben wel blij met dit forum je krijgt zoveel informatie die je normaal niet zou vinden.
Maar idd af en toe lees je teveel ik ben er ook zo mee bezig in mijn hoofd ik sta ermee op en ga ermee naar bed en wordt 's nachts wakker van mijn pijnlijke schouders dus zelfs dan word ik er mee geconfronteerd.
Het is fijn om te lezen dat eigenlijk iedereen zo blij en opgelucht is als die dingen eruit zijn dat geeft de burger weer moed :D
En idd als ik de foto's bekijk van de dames dan valt het reuze mee na de explantatie nu zijn de meesten wel iets jonger dan mij geloof ik en hebben ook niet alle dames kinderen gehad maar ik heb er nu wel meer vertrouwen in dat het goed komt.maar het blijft spannend!
Laatst gewijzigd door esart88 op 26 mar 2013 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique

Ongelezen bericht 25 mar 2013 17:25

Er is hier zoveel informatie te vinden. Echt heel goed.

Ik word in juni 33 en heb een zoontje van 2, 5 jaar. De borstvoeding kwam niet op gang dus dat heb ik na 6 weken moeten staken.

Ik heb in december de reunie gezien waarin Olga vertelde over haar gescheurde lekkende cohesieve protheses en klachten. Ik was daar enorm van geschrokken omdat mij altijd is verteld dat cohesieve protheses helemaal veilig zijn en niet kunnen lekken. Nadat ik ben gaan zoeken op google kwam ik op deze site terecht en toen is het pas bij me opgekomen dat mijn klachten wel eens door de siliconen zouden kunnen komen. Over 2 eeken zijn ze eruit en hoop ik beter te worden.

Liefs Angelique
esart88

Ongelezen bericht 25 mar 2013 20:22

Ik dacht idd ook dat ik de veilige protheses had maar niets is minder waar zoals je hier veel leest op dit forum..
Ik heb eigenlijk al jarenlang klachten maar nooit de link gelegd met de silliconen,ik hoop dat als ze eruit zijn ik me een stuk beter ga voelen moet haast wel...Ik geloof dat je nog goed ziek kan worden de eerste maanden na de explantatie he maar dat het daarna stukken beter is..

Dat moet vast goed komen met jou Angelique,32 jaar dan is je huid nog stevig genoeg.

Zal wel ff pittig voor je worden met de kleine maar je zult vast hulp geregeld hebben.

lfs Es

FLOWER FLOWER FLOWER
Angelique

Ongelezen bericht 25 mar 2013 20:54

Ik heb te veel elastischiteit in mijn huid daarom moest er ook 400 cc in om het opgevuld / strakker te krijgen maar ach liever gezond dan met die ziekmakende ballonnen.

Mijn vriend heeft de eerste week vrij genomen en ons zoontje gaat de eerste 2 weken naar mijn ouders ( ze wonen in hetzelfde dorp en komen elke dag even langs met de kleine ). Als hij daarna weer thuis is heb ik waarschijnlijk nog wel hulp nodig met in bed en uit bed halen maar dat zien we tzt wel. Gaat in ieder geval goed komen.

Heb jij ook veel hulp troepen?
esart88

Ongelezen bericht 25 mar 2013 21:15

Bij mij eigenlijk net zo ik heb er 350cc in maar de pc wilde er eigenlijk meer in doen om alles goed op te vullen maar dat wilde ik niet ik vond dit al zulke joekels..

Wat dat betreft zal ik blij zijn als ze straks kleiner zijn en ik weer gewoon colbertjes en truitjes kan dragen zonder die zo aanwezige voorgevel..

Is je omgeving ervan op de hoogte dat je dit gaat doen of alleen je naasten?
Fijn dat je zoontje 2 weken naar je ouders kan zeg dat moet goed komen.
Mijn dochter is 13 en mijn zoon 12 dus dat redt zichzelf,verder heb ik een hele lieve man die me helpt en een schat van een schoonmoeder dus dat gaat wel goedkomen hier.
Het zal veel makkelijker gaan iig als toen net na de bv,toen waren ze 2 en 3 jaar..
Angelique

Ongelezen bericht 26 mar 2013 09:27

Het lijkt wel of pc's er altijd meer in doen. Ik wilde van een slappe B naar een volle C maar het werd een E.

Wat fijn dat je al wat grotere kinderen hebt zeg! Die redden zich zelf inderdaad wel.

Ik heb een tijdje geleden een heel gaaf colbertje gekocht voor na de operatie. Nu puilen die ballonnen er echt te veel uit. Straks niet meer
:D
Francien

Ongelezen bericht 26 mar 2013 09:53

Hey dames, het is idd zo leuk al die gewone kleren weer aan te kunnen! Nu kon dat bij mij wel, het viel niet heel erg op, mede omdat ik het wat verborg, maar ik moest altijd te grote bovenkleding kopen.
Als ik kleding in maat 36 kocht spande het altijd verschrikkelijk rond mijn borsten, het paste daardoor niet.
Ik kocht dan kleding in maat 38, of soms zelfs 40, en dat paste dan wel om mijn borsten, maar het hing verder als een hobbezak om me heen!

Nu is het allemaal weer in evenwicht, heerlijk is dat!!

Mijn bovenwijdte is van 92 naar 86 cm gegaan, en aangezien ik klein en dun ben (1.62m, 51 kg.) klopt dat veel beter!

Ow, en Es, ik ben ook 40+ en ik heb drie kinderen hoor. Maar ik heb dus wel een lift genomen, en daar ben ik helemaal blij mee!!
esart88

Ongelezen bericht 26 mar 2013 11:41

ja heerlijk he angelique dat lijkt me ook geweldig,ik heb best wel een smalle taille maar kreeg nooit de knoopjes van een jasje dicht en dat kan straks wel weer!
esart88

Ongelezen bericht 26 mar 2013 11:50

ja precies Francien ik had dat net zo dan kocht ik een maat groter maar dan was gelijk het hele model weg..

Ik dacht eigenlijk ook voor een lift te gaan maar dr Kappel zei wacht eerst maar 's af na de operatie hoe het eruit ziet dus moet maar op haar vertrouwen en hopen dat het nog beetje stevig is allemaal..nu was het ook niet stevig voor de bv dus mag geen wonderen verwachten ik weet het..Ik heb mijn bv destijds niet genomen omdat ik mijn borsten te klein vond het ging mij meer om de vorm en de slapte ervan dus nu gaan we kijken hoe ik 10 jaar verder daar mee om kan gaan,blijft spannend!!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”