Hoi allemaal, bv 2004, steeds meer klachten
Hoi,
Ik snap jullie gevoel. Afgelopen woensdag ben ik geopereerd. Ook ik wilde graag lipofilling, echter was dit voor mij ook geen optie omdat ik te weinig lichaamsvet heb. Voor mij was het erg duidelijk dat ik hoe dan ook de protheses uit mijn lichaam wilde hebben. Natuurlijk was/is het erg spannend wat er over blijft.
Ook mijn arts gaf aan dat als er echt geen vorm meer over blijft ik nog altijd in de toekomst voor lipofilling kan gaan.
6 jaar geleden had ik geen borsten, vandaar de vergroting. Ik ben in die periode wel wat aangekomen, niet veel maar dan heb ik het over 2 a 3 kilo. Ook had ik zelf het idee dat ik zelf meer borstweefsel heb/had ontwikkeld.
De operatie is alles behalve te vergelijken met het plaatsen van de protheses. Absoluut geen pijn.
Ik heb meer vorm dan voorheen, omdat je silicon natuurlijk voor meer ruimte heeft gezorgd. Mega volume is er niet meer, maar ik ben tot nu toe tevreden. Ik had mezelf ingesteld op het ergste, overtollig vel etc. Dit is gelukkig niet van toepassing.
Mijn advies is dus ook om eerst te kijken wat je van je eigen borst vindt na de operatie. Mijn borsten zijn zeker veranderd qua vorm.
Het is belangrijk om te weten dat de lipofilling nog altijd kan plaatsvinden.
Ik snap jullie gevoel. Afgelopen woensdag ben ik geopereerd. Ook ik wilde graag lipofilling, echter was dit voor mij ook geen optie omdat ik te weinig lichaamsvet heb. Voor mij was het erg duidelijk dat ik hoe dan ook de protheses uit mijn lichaam wilde hebben. Natuurlijk was/is het erg spannend wat er over blijft.
Ook mijn arts gaf aan dat als er echt geen vorm meer over blijft ik nog altijd in de toekomst voor lipofilling kan gaan.
6 jaar geleden had ik geen borsten, vandaar de vergroting. Ik ben in die periode wel wat aangekomen, niet veel maar dan heb ik het over 2 a 3 kilo. Ook had ik zelf het idee dat ik zelf meer borstweefsel heb/had ontwikkeld.
De operatie is alles behalve te vergelijken met het plaatsen van de protheses. Absoluut geen pijn.
Ik heb meer vorm dan voorheen, omdat je silicon natuurlijk voor meer ruimte heeft gezorgd. Mega volume is er niet meer, maar ik ben tot nu toe tevreden. Ik had mezelf ingesteld op het ergste, overtollig vel etc. Dit is gelukkig niet van toepassing.
Mijn advies is dus ook om eerst te kijken wat je van je eigen borst vindt na de operatie. Mijn borsten zijn zeker veranderd qua vorm.
Het is belangrijk om te weten dat de lipofilling nog altijd kan plaatsvinden.
Ik heb zelf alleen explantatie gehad. Na ook heel erg te hebben getwijfeld over lipofilling. De maat is prima en de vorm onder mooi. De tepel en de huid boven de tepel is erg leeg, deukt in. Ik vind het zelf niet zo mooi. Beetje onnatuurlijk. Ik heb binnenkort nog een afspraak bij niessen voor eventuele lipofilling.
Bij mij had hij wel aangegeven dat lipo mooier zou worden. De artsen kunnen dat volgens mij vaak best goed inschatten. Mooi, maar klein zou ik prima vinden... succes met je keuze
Bij mij had hij wel aangegeven dat lipo mooier zou worden. De artsen kunnen dat volgens mij vaak best goed inschatten. Mooi, maar klein zou ik prima vinden... succes met je keuze
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
-
Ik ben zelf ook heel slank (55 kg, 1.70m en vetpercentage aan de ondergrens (16%). Uiteindelijk heb ik explantatie en lipofilling gehad bij dr. Niessen en er is bij mij toch nog 270cc vet weg gehaald (135cc per borst aangevuld). Ik had echt een platte buik, maar het kan blijkbaar toch. De huid op mijn buik en flanken ziet er prima uit, ik heb geen putjes of onregelmatigheden. Wel heb ik rond mijn navel een iets dikkere plek, maar dat kan nog zwelling zijn omdat het pas een kleine 6 weken geleden is. Voor mijn bv had ik nauwelijks borsten en nu een mooi, klein handje vol. Zelf vond ik het herstel vrijwel pijnloos, en het voor zover ik nu kan beoordelen zeker de moeite waard. Succes met je keuze!
Hahaha, goed om 3 verschillende dames aan het woord te hebben zo achter elkaar. 3x andere keuze gemaakt en hun verhaal willen delen met je. Of het je keuze makkelijker gaat maken weet ik niet.
Succes met het maken van jou keuze. Wat Kriss beschreef heb ik echt vaker voorbij zien komen hier.
Liefs essi
Succes met het maken van jou keuze. Wat Kriss beschreef heb ik echt vaker voorbij zien komen hier.
Liefs essi
Super bedankt voor jullie reacties. Zo fijn om hier ervaringen te lezen, ook al zijn het verschillende ervaringen! Alle beetjes kunnen helpen om deze beslissing goed te kunnen nemen. De ene dag ben ik overtuigd van lipofilling en de andere dag weer van alleen explantatie.
Kleine borsten vind ik ook prima maar een cup AA zal ik toch moeite mee hebben , ook al zullen ze er niet lelijk uit zien. 19 augustus Niessen en hopelijk kan ik dan mede dankzij jullie mijn beslissing maken
Kleine borsten vind ik ook prima maar een cup AA zal ik toch moeite mee hebben , ook al zullen ze er niet lelijk uit zien. 19 augustus Niessen en hopelijk kan ik dan mede dankzij jullie mijn beslissing maken
Eurosilicone 180 cc vanaf 2004
Explantatie en lipofilling 1 okt 2020 Dr Niessen
Tijdenshet consult schatte van Selms explantatie op 2500 euro. Krijg nu mail van Van Goyen dat de kosten 3500 euro zullen worden voor explantatie + kapselverwijdering.
Weet iemand hier de kosten van explantatie door Niessen? Vind de prijs erg verschillen...
Denk op dit moment dat ik ga voor explantatie en na jaar dan eventueel lipofilling maar hangt ook wel van de kosten af.
Volgende week woensdag gesprek Niessen maar ben zo benieuwd naar de verschillende prijzen...
Weet iemand hier de kosten van explantatie door Niessen? Vind de prijs erg verschillen...
Denk op dit moment dat ik ga voor explantatie en na jaar dan eventueel lipofilling maar hangt ook wel van de kosten af.
Volgende week woensdag gesprek Niessen maar ben zo benieuwd naar de verschillende prijzen...
Ik heb bij dr niessen (januari 2020) €1850 Betaald voor verwijderen. De kapsels zijn blijven zitten. Als ik ook lipofilling genomen had meen ik dat ik daarvoor €2400 extra had moeten betalen. Maar ik heb alleen explantatie gehad.
Dankjewel voor reactie. Met kapselverwijdering komt er een aardig bedrag bij heb ik begrepen. Mag ik vragen waarom jij kapsels hebt laten zitten of heeft de pc dat besloten? Bij mij schat pc minimale kapselvorming in...
Dr niessen laat in principe de kapsels zitten. Als zo soepel en dun zijn. Ik had geen klachten van mijn silicone. Wilde ze gewoon eruit. Kaspel laten zitten was dus voor mij niet zo probleem. Vond het risico op bloedingen en beschadiging van weefsels groter in mijn geval.
Consult met Niessen gehad. Zijn advies is explantatie met lipofilling. Denk dat hij mij toch overtuigd heeft en ik hiervoor ga. Hopelijk krijg ik snel het hele plan thuisgestuurd. Al veel gelezen hier over de drukkleding en bh's. Erg fijn al die info!
Fijn! Hopelijk snel aan de beurt
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
wat een rollercoaster met gevoelens he dit. De ene dag voel je dit en de andere dag ben je overtuigd van het andere.
Je bent bij Niessen geweest en het voelde goed.
Heb je na een nachtje slapen nog steeds een goed gevoel bij hem en met lipo? Dan heb je je keuze gemaakt.
Wat fijn. Dan kan je je nu gaan voorbereiden op de operatie. Niessen heeft een mooi voor tijdens en na plan.
Hopelijk heb je snel je datum.
Bijna
Laatste loodjes
Liefs Sammie
Je bent bij Niessen geweest en het voelde goed.
Heb je na een nachtje slapen nog steeds een goed gevoel bij hem en met lipo? Dan heb je je keuze gemaakt.
Wat fijn. Dan kan je je nu gaan voorbereiden op de operatie. Niessen heeft een mooi voor tijdens en na plan.
Hopelijk heb je snel je datum.
Bijna
Laatste loodjes
Liefs Sammie
Hi Jettie,
Afgelopen donderdag geopereerd door Dr Niessen. Explantatie en lipofilling. Mijn vriendinnen zeiden hoe dan vet bij jou weghalen waar vandaan dan? Maar toch is het gelukt en voor wat ik nu kan zien mag ik best tevreden zijn.
Als ik goed begrijp heb je keuze gemaakt bij dr Niessen. Hoop dat je snel aan de beurt bent. Operatie team was top. Kan niet anders zeggen.
Komt vast goed. Succes.
Gr,
Evie
Afgelopen donderdag geopereerd door Dr Niessen. Explantatie en lipofilling. Mijn vriendinnen zeiden hoe dan vet bij jou weghalen waar vandaan dan? Maar toch is het gelukt en voor wat ik nu kan zien mag ik best tevreden zijn.
Als ik goed begrijp heb je keuze gemaakt bij dr Niessen. Hoop dat je snel aan de beurt bent. Operatie team was top. Kan niet anders zeggen.
Komt vast goed. Succes.
Gr,
Evie
Goed zo. Gefeliciteerd met je keuze.
Ansgt en spanning en stress en misschien twijfel hoort er een beetje bij. Hebben we allemaal. Maar je keuze is gemaakt en dat is fijn. Komt goed. Je bent straks in goede handen.
Vertrouw daar maar op.
Liefs Sammie
Ansgt en spanning en stress en misschien twijfel hoort er een beetje bij. Hebben we allemaal. Maar je keuze is gemaakt en dat is fijn. Komt goed. Je bent straks in goede handen.
Vertrouw daar maar op.
Liefs Sammie