Nieuw hier!
Over twee weken zijn ze eruit. Ik merk dat ik ze vaak bekijk in de spiegel, een soort afscheid ofzo. Ik vind het wel spannender nu we besloten hebben om geen lift te doen. Ik was echt dun toen ik ze liet plaatsen, nu weeg ik 10 kilo meer en heb ik een normaal postuur, maar ben zo bang dat ik niets overhoud.
Momenteel koop ik ook weinig bovenkleding. Heb serieus geen idee welke maat ik moet bestellen. Heb nu een E cup, maar straks?
Vragen, vragen, vragen....
Momenteel koop ik ook weinig bovenkleding. Heb serieus geen idee welke maat ik moet bestellen. Heb nu een E cup, maar straks?
Vragen, vragen, vragen....

McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Lieve Amber, ik had op je pb gereageerd hoor.
Dikke kus, Luna
Dikke kus, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Amber, spannend he dat aftellen. Heel herkenbaar, dat geen bovenkleding meer kopen! Misschien is als ‘afscheid’ een idee om een mooie boudoir-achtige fotoshoot te doen? Als ik zo lees heb je ‘maar’ 295 cc en een E cup....dan heb je volgens mij best wel wat eigen weefsel over denk ik!!? Ik heb 210 cc en een C cup nu....dus wat daar dan van overblijft na 24 jaar!
Toch denk ik dat we maar moeten vertrouwen op dr Van Selms en dat een lift niet nodig zal zijn. Eerst genezen en afwachten. Denk je dat we de bh maat aan kunnen houden die we na de operatie aan krijgen? Heeft hij daar nog iets van gezegd tegen jou? Mijn operatie is trouwens verplaatst naar 5 aug!
Toch denk ik dat we maar moeten vertrouwen op dr Van Selms en dat een lift niet nodig zal zijn. Eerst genezen en afwachten. Denk je dat we de bh maat aan kunnen houden die we na de operatie aan krijgen? Heeft hij daar nog iets van gezegd tegen jou? Mijn operatie is trouwens verplaatst naar 5 aug!
Laatst gewijzigd door D-borah op 18 jun 2019 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
- Beauty is only skin deep -
Hey Essie
Ik weet eigenlijk helemaal niets, behalve dat ik morgen mag bellen. Ik had maandag al gebeld omdat ik even niet wist wat te doen. Ik heb ook geen idee van een bh, ik stop een sportbh in mijn tas, maar heb geen idee welke maat ik straks heb

Kan aan mij liggen dat een hoop langs mij heen is gegaan, maar ik heb weinig info. Zal vast goed komen. Hoe is het met jouw zenuwen?
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Lieve Amber, ik wil jou ook heeeel veeel succes wensen voor de operatie morgen!
Spannend allemaal, maar alles komt goed hoor!
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
❤

Spannend allemaal, maar alles komt goed hoor!
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Nou, ze zijn er uit hoor!
Alles goed gegaan. Flinke kapselvorming.
Essie lag naast me, schat van een vrouw
Wat een lief personeel daar en een top dokter. En met de snelheid van het licht sta je weer (wiebelig) buiten
Ik kan nog niet zo goed beoordelen wat ik ervan vind. Beetje plat wel, maar ik voel ook verlichting.
Nu ga ik weer verder slapen.
Alles goed gegaan. Flinke kapselvorming.
Essie lag naast me, schat van een vrouw

Wat een lief personeel daar en een top dokter. En met de snelheid van het licht sta je weer (wiebelig) buiten

Ik kan nog niet zo goed beoordelen wat ik ervan vind. Beetje plat wel, maar ik voel ook verlichting.
Nu ga ik weer verder slapen.
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019