Voorstellen Dorie (geen klachten)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Essi

Ongelezen bericht 28 jun 2019 14:21

Ik zou je niet aanraden om naar dr. de Blecourt te gaan als je voor de Bergman kiest. Gelooft niet in klachten en zal zeker zeggen dat het niet nodig is om je zorgen te maken. Daarbij weet ik dat je bij de Bergman waarschijnlijk ook zal moeten overnachten. Dat is bij de Blecourt namelijk wel het geval als je dit soort operaties laat doen. En daar betaal je dan ook weer flink voor. Mij heeft hij ook gezegd niet al het kapsel te verwijderen.
Voor mij was het duidelijk dat hij een bekwame arts is wat betreft plaatsen, maar dat je zeker niet bij hem moet wezen als je er vanaf wilt. Dokter Koopman, van de Bergman, schijnt ook niet te geloven in klachten heb ik van iemand van het borstenforum vernomen.
Heel veel succes liefs essi
Laatst gewijzigd door Essi op 28 jun 2019 14:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Essi

Ongelezen bericht 28 jun 2019 14:49

Je zou over het herstel na lipofilling even aan Diana kunnen vragen. Er zijn rond de operatie van Diana meer geweest die toen voor lipofilling zijn gegaan.
Ik denk dat 2 weken misschien iets te kort is als je op je werk ook moet tillen. Je moet ook een druk pak aan een week of zes en volgens wat ik hier heb gelezen is dat vooral niet zo comfortabel.
Luna weet anders wel wie er allemaal lipofilling hebben gedaan.
Dorie

Ongelezen bericht 28 jun 2019 16:44

Dr van den berg werkt werkt niet bij Bergman kliniek maar bij vetlhuis
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Dorie

Ongelezen bericht 30 jun 2019 22:47

Nog even gemailt met dr niessen. Hij verwacht minimaal 100cc per borst in te kunnen spuiten waarvan 30-50% Verdwijnt. Maar het is lastig in te schatten bij slanke vrouwen gaf hij aan.
Dus dat is wel wat meer dan de 50 cc die
Ik dacht dat hij bedoelde. Hij gaf aan dat ik dan waarschijnlijk op een 75b uitkomt. ( ik had a voor mijn borstvergroting)
Pfff moeilijk beslissingen ...
Vivje74

Ongelezen bericht 01 jul 2019 14:38

Hi Dorie, ik word op 29 augustus door dr Niessen geopereerd en mijn kapsel wordt wél verwijderd zónder extra kosten. Maar ja, ik ben dan ook een geluksvogel met Baker IV😞
Ook bij mij weinig vet maar ik ga toch ook voor lipofilling.

Enne, ik heb mijn eurosiliconnes nu 14 jaar en de laatste 3 jaar vage klachten....Kan niet wachten tot ze eruit zijn!

Succes met je beslissing! Groetjes Viv
Dorie

Ongelezen bericht 01 jul 2019 18:44

Vivje74 schreef:
01 jul 2019 14:38
Hi Dorie, ik word op 29 augustus door dr Niessen geopereerd en mijn kapsel wordt wél verwijderd zónder extra kosten. Maar ja, ik ben dan ook een geluksvogel met Baker IV😞
Ook bij mij weinig vet maar ik ga toch ook voor lipofilling.

Enne, ik heb mijn eurosiliconnes nu 14 jaar en de laatste 3 jaar vage klachten....Kan niet wachten tot ze eruit zijn!

Succes met je beslissing! Groetjes Viv
Hoi vivje

Bedankt voor je reactie. Erg fijn! Ben normaal gesproken niet zo’n twijfel kont, maar vindt dit zo’n lastige keuze. Wel of niet die kapsels eruit. Wel of niet lipofilling. Wil graag de juiste keuze maken qua gezondheid maar ook voor het uiterlijk. Ik heb gelukkig geen klachten.

Tja dat druk pak lijkt mij wel een ding. Weet jij al wat je gaat bestellen ?
Vivje74

Ongelezen bericht 01 jul 2019 22:28

Ik ben me nu wel aan t oriënteren maar kies in ieder geval niet het pak wat zij adviseren, die gaat over de knie....Ik ben maar 162, zal je zien dat dat ding tot mijn enkels komt😂😂
Moeke

Ongelezen bericht 24 jul 2019 12:09

Hi Dorie,

Ik ben hier nog maar net bij het forum en ben hier en daar wat aan het lezen vandaar kwam ik ook hier bij jou terecht.
Ik ben twee weken geleden bij een plastisch chirurg in een ziekenhuis geweest omdat ik een keer echocontrole wilde (na 20 jaar) van mijn 2de set implantaten.. en uiteraard vervanging! Ik ga echt niet zonder lopen, dacht ik toen nog.
Ik heb juist best wel klachten maar nooit, maar dan ook nooit, deze gekoppeld aan mijn implantaten. Ik heb 30 jaar in de zorg gewerkt dus rugklachten, vermoeidheid, pijnlijke gewrichten ed zijn dan heel goed te verklaren. 2 echtscheidingen en werk wat opeens verdween zorgden ervoor dat ik compleet vast liep. Hierbij klachten als depressie, brainfog. nou ja, om een lang verhaal kort te maken.. Ik ben hier beland en de een na de andere 'klacht' die ik vooral de laatste vijf jaar heb, kan ik koppelen aan de siliconen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je went aan dingen of linkt aan een bevalling of slapeloze nachten of een griepje of een verhuizing. Life happends. Geen idee uiteraard hoe dat bij jou is, je zegt helemaal geen klachten te hebben en dat neem ik daarbij aan. Maar ergens had ik toch de behoefte je dit te schrijven. Zelfs mijn vage vergezochte klachten zoals pijn in mijn kaak die steeds ontwricht kom ik hier tegen.

Tweede wat ik graag wil zeggen is dat ik vrouwen die het gevreesde gen hebben en preventief hun borsten laten amputeren zo ongelooflijk moedig vind. Ook geen klachten hebben, misschien prachtige borsten en dan toch zo'n verminkende operatie ondergaan omdat ze kiezen voor het leven. Ik heb daar ongelooflijk veel respect voor! Ergens doet jouw verhaal daaraan denken. Geen klachten en dan toch zoiets moois opgeven. Ik snap je dilemma..

Liefs, en sterkte met wat je ook kiest!
M.
Dorie

Ongelezen bericht 24 jul 2019 12:31

Bedankt voor je lieve reactie!

Ergens ben ik ook wel benieuwd of ik verschil ga merken na explantatie. Bv mijn droge ogen of mijn kaak die heeeel vaak “knoept”.
Gelukkig heb ik geen ernstige klachten maar wil dit ook graag zo houden. Explantatie en mogelijke lipofilling zou ik nu in januari willen gaan doen. Heb mijn silicone dan 11 jaar.
Moeke

Ongelezen bericht 24 jul 2019 13:10

O, wat goed dat je het al min of meer hebt geplant! Goed bezig!
Vreemd hè die kaak. Ik denk zelf dat het bij mij door hele harde spieren komt. Mijn rug mijn schouders en dus ook richting mijn kaak. Fysio speciaal voor mijn kaak heeft niet geholpen helaas.
Heb je naast droge ogen ook een droge mond? Daar heb ik ook iets over gelezen. Kan zeker verband houden met de siliconen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de veranderingen in mijn lijf na de operatie. (Ik heb op 6 aug een eerste consult bij dr Kappel)
Vooral benieuwd of ik veranderingen merk waar ik me nu helemaal niet bewust van ben. Na 30 jaar siliconen. Nog niets is zolang in mijn leven geweest ;)
Dorie

Ongelezen bericht 25 jul 2019 09:27

Moeke schreef:
24 jul 2019 13:10
O, wat goed dat je het al min of meer hebt geplant! Goed bezig!
Vreemd hè die kaak. Ik denk zelf dat het bij mij door hele harde spieren komt. Mijn rug mijn schouders en dus ook richting mijn kaak. Fysio speciaal voor mijn kaak heeft niet geholpen helaas.
Heb je naast droge ogen ook een droge mond? Daar heb ik ook iets over gelezen. Kan zeker verband houden met de siliconen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de veranderingen in mijn lijf na de operatie. (Ik heb op 6 aug een eerste consult bij dr Kappel)
Vooral benieuwd of ik veranderingen merk waar ik me nu helemaal niet bewust van ben. Na 30 jaar siliconen. Nog niets is zolang in mijn leven geweest ;)
Spannend 6 augustus. Succes gewenst!
Die droge ogen heb ik vooral last van met lenzen. Had ik ook al wel voor de borstvergroting ...droge mond herken ik niet. Denk niet dat ik silicone gerelateerde klachten heb, maar ben toch benieuwd of ik me “anders” ga voelen.

Blijf het lastig vinden. Niet dat ik ze er uit wil, daar ben ik wel over uit maar meer hoe en waar...
Moeke

Ongelezen bericht 25 jul 2019 23:18

Dank je, jij ook! Ik vind opvulling met vet heel mooi en zacht eruit zien. Ik ga er zelf niet voor. Heb het geld niet en leef volgens keto dieet waarbij je je eigen vet verbrand :roll: mijn vriend ook, hij zei het, was echt even van och ja, niet handig!!
Gelukkig heb je nog even de tijd tot januari..
Dorie

Ongelezen bericht 01 sep 2019 07:43

Pfff ik dacht er eindelijk wel uit te zijn. Verwijdering en lipo bij dr niessen. Nu twijfel ik toch weer en neig naar alleen een verwijdering. Die lipo is best een hele ingreep. Zeker zo in een operatie. Alleen verwijdering is een stuk eenvoudiger. Dan herstellen en als ik echt ontevreden zou zijn kan lipo altijd nog. Mogelijke keuze. In een keer van alles af zijn is fijn. Maar ik laat ze weg halen om dat ik er vooral psychisch “last” van heb. Wil ze niet meer. Heb geen lichamelijke klachten.
Wil ik dan wel zo’n lipo traject in met bij mijn borsten waar de prothese voor de spier zijn geplaatst.

Bij alleen verwijdering blijven de kapsels (in principe, als ze dun zijn) zitten. Weet dat hier erg gehamerd wordt op verwijderen. Wat ik ook goed begrijp! Echter snap ik het verhaal van dr niessen ook wel waarom hij ze niet weghaald. En ben ik bang voor een “vast geplakte” borst bij verwijdering. Als ik ziek was geweest was dit een ander punt geweest. Maar ik heb geen klachten en ben erg fit! Waardoor ik laten zitten van de kapsels niet zo risicovol vindt bij mij.
Wat ik wil met dit bericht? Even mijn hard luchten bij al die lastige beslissingen... heb spijt van mijn vergroting 10 jaar geleden en wil nu de juiste keuze maken!
AmbervdV

Ongelezen bericht 01 sep 2019 08:04

Hi Dorie,

Ik zie aan jouw topic dat je allang bezig bent met de zoektocht. Mij is altijd geleerd: bij twijfel niet doen!
Je twijfelt sowieso ook over Dr Niessen, dus waarom niet nog een ander consult bij een andere arts? Je hebt geen haast en je twijfels zijn te groot.
Ik wilde in eerste instantie een lift, ik heb 3 verschillende artsen gehad met 3 verschillende meningen. Bij de laatste had ik direct een goed gevoel: kundig, duidelijk en overtuigend. Hij wilde geen lift doen omdat ik genoeg eigen weefsel over hield. Ik had vroeger een B, vlak voor de bv een A en ik ben nu gezegend met een grote B/C Cup. Ik had voor mezelf besloten om de lift evt later te doen als ik zou zien hoe mijn lichaam hersteld was. Dat is achteraf (nu 2 maanden geleden) helemaal niet nodig.
Vóór de operatie ben je bang omdat je niet weet hoe het esthetisch eruit gaat zien, maar na de explantatie ga je je nieuwe lichaam al snel accepteren, althans zo ervaar ik dat hier en bij mijzelf

Mijn advies; voorlopig niets doen en evt een consult aanvragen bij een nieuwe arts.
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Dorie

Ongelezen bericht 01 sep 2019 08:53

Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad geen haast maar ben er wel een beetje klaar mee. Wil verder. Ik wil me in januari laten opereren dat staat al wel vast.
Ben vorige jaar ook al op consulten geweest. Daar twee heel verschillende meningen/ adviezen gehad. Bij dr kingma advies om niks te doen. Zou cosmetisch niet mooi worden en volgens haar onnodig zijn. dr van de berg (Velthuis) wilde het wel doen. Dacht dat ik wel nog wat eigen borstweefsel zou hebben. Zou ook al het kapsel weghalen. Was toen nog minder ver in mijn proces dus zou nu nog wel wat meer vragen hebben over hoe het er uit zou komen te zien...
dr niessen staat wel bekend als goede arts en de resultaten die ik van hem zie zijn mooi. Gaat natuurlijk niet alleen om het cosmetische, maar ik ben natuurlijk niet ziek waardoor bij mij misschien de nadruk daar wel meer op
Ligt dan wanneer je gewoon beter wilt worden!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”