Even voorstellen, ook ik ga voor explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Ginny

Ongelezen bericht 25 aug 2014 15:12

Ik ben vandaag thuisgebleven halve nacht niet geslapen en voelde me echt beroerd. Doodmoe alles doe zeer en voel me grieperig.
Ben in bed gebleven tot half 12 want toen belde zh, er is iemand uitgevallen.... volgende week donderdag operatie.
Ik stom verbaast en ik moet nog naar anesthesist, maakt nu ineens niet meer uit dat hoorden ze morgen wel.
Hoop dat ik groen licht krijg, maar ga het er wel over hebben dat ik door slecht slapen 'n wrak ben, of hij misschien iets kan geven, zodat ik nog 'n beetje rust krijg.

Zo gebeurd er niets en dan moet je ineens :) :shock: :lol: (beetje warrig nu)
Janneke

Ongelezen bericht 25 aug 2014 16:58

_Omhelzing komt goed ! Jammer dat je je zo rot voelt ,maar fijn dat 't vooruit gaat ! Knuff Janneke x FLOWER
Ginny

Ongelezen bericht 25 aug 2014 18:48

Janneke schreef:_Omhelzing komt goed ! Jammer dat je je zo rot voelt ,maar fijn dat 't vooruit gaat ! Knuff Janneke x FLOWER
Bedankt Janneke,

Hoe gaat het eigenlijk met jou, al helemaal hersteld?
sandra

Ongelezen bericht 25 aug 2014 22:10

Jeetje Ginny, dat is even onverwachts maar wel fijn.Heel veel sterkte zal aan je denken liefs San
Janneke

Ongelezen bericht 26 aug 2014 11:24

Hoi Hoi, het gaat heel goed met mij , ik kom -langzaam - aan . Toevallig net bij de huisarts geweest voor herhalingsrecept en gevaagd of ik niet kan minderen met die bloeddruk/hart medicatie . Helaas gaat ze daar niet in mee, of wil de verantwoordelijkheid niet nemen. Advies : zelf op vaste tijden elke dag bloeddruk meten en dan bekijken we het weer. Geen pijn , ik kan weer op mijn buik slapen en ben 's morgens niet meer zo stijf ...Niet meer misselijk.. Al met al dus al veel winst. Ik ben nog steeds niet met Chlorella begonnen maar doe nog wel de http://www.mirmethode.nl/ .Die heeft me al veel geholpen ! Ik ben van plan volgende week -dan is het 3 mnd na explantatie- weer een foto te plaatsen . Ik ben zelf heel blij met het resultaat . Smeer trouw bio-oil 1 x per dag. Dag ,ik leef met je mee hoor ,wij zijn ongeveer even oud en dat schept een extra band ;) Knuff Janneke FLOWER
P.s suc 6 bij de anesthesist vandaag !
Ginny

Ongelezen bericht 26 aug 2014 12:38

Alles is goed gegaan in het ziekenhuis :D
Het was wel een ochtend vullend programma, enorme vragenlijst, daarna gesprek en onderzoek anesthesist, gesprek zh apotheek, gesprek verpleegkundige.
En tussendoor steeds de wachtkamer in, en naar toilet door teveel koffie ;)
Op de terugweg de huisarts gebeld, wil liefst vanaf nu beter slapen, heb vannacht weer wakker gelegen.
Hou niet zo van medicijngebruik maar kan nu wel wat gebruiken, het moet gewoon even....
Ginny

Ongelezen bericht 26 aug 2014 12:39

sandra schreef:Jeetje Ginny, dat is even onverwachts maar wel fijn.Heel veel sterkte zal aan je denken liefs San
Bedankt lief van je :D
Ginny

Ongelezen bericht 26 aug 2014 12:49

Janneke schreef:Hoi Hoi, het gaat heel goed met mij , ik kom -langzaam - aan . Toevallig net bij de huisarts geweest voor herhalingsrecept en gevaagd of ik niet kan minderen met die bloeddruk/hart medicatie . Helaas gaat ze daar niet in mee, of wil de verantwoordelijkheid niet nemen. Advies : zelf op vaste tijden elke dag bloeddruk meten en dan bekijken we het weer. Geen pijn , ik kan weer op mijn buik slapen en ben 's morgens niet meer zo stijf ...Niet meer misselijk.. Al met al dus al veel winst. Ik ben nog steeds niet met Chlorella begonnen maar doe nog wel de http://www.mirmethode.nl/ .Die heeft me al veel geholpen ! Ik ben van plan volgende week -dan is het 3 mnd na explantatie- weer een foto te plaatsen . Ik ben zelf heel blij met het resultaat . Smeer trouw bio-oil 1 x per dag. Dag ,ik leef met je mee hoor ,wij zijn ongeveer even oud en dat schept een extra band ;) Knuff Janneke FLOWER
P.s suc 6 bij de anesthesist vandaag !
Dank je Janneke,, alles is goed gegaan.
Fijn dat je bent aangekomen, ik las ergens dat je wel een superlichtgewicht bent dus je kan wel wat gebruiken ;)
En op andere gebieden gaat het ook al beter, dus in die kleine 3 maanden ben je er flink op voorruit gegaan, goed hoor!
Je schrijft dat je nog niet bent begonnen met chlorella, is daar een reden voor? Ik bedoel, moet het nog bestellen, maar moet ik nog ergens rekening mee houden voor ik het ga gebruiken?
Ben benieuwd naar je foto's, ik krijg misschien ook nog een lift maar pc wil 3 maanden wachten.
Liefs en een fijne dag!
Janneke

Ongelezen bericht 26 aug 2014 14:27

Hoi.. fijn dat t goed ging vanmorgen . De eerste en enige keer dat ik Chlorella nam werd ik stront misselijk , daarom besloten er even mee te wachten. Je weet hoe dat dan gaat ,telkens ik er aan denk om toch maar te beginnen houd me dat tegen. Ik heb vroeger wel Spirulina gebruikt ,langdurig- en daar had ik geen probleem mee. Ik ga t nog wel doen maar nog even niet. het is niet gek dat je pc wil wachten om te liften hoor. De meesten willen niet tegelijk explanteren en liften. Bovendien kan het zijn dat je tevreden bent met hoe het geworden is. Had je wel de eerste foto's gezien die ik heb geplaatst ? Dag ,doe rustig aan en met een pilletje slaap je vast wel ! Oververmoeid je operatie ingaan is ook niks ! XXX Janneke FLOWER
P.s Chlorella heel rustig aan beginnen , iets onder de aangegeven dosis en langzaam opvoeren X
Ginny

Ongelezen bericht 26 aug 2014 16:47

Janneke schreef:Hoi.. fijn dat t goed ging vanmorgen . De eerste en enige keer dat ik Chlorella nam werd ik stront misselijk , daarom besloten er even mee te wachten. Je weet hoe dat dan gaat ,telkens ik er aan denk om toch maar te beginnen houd me dat tegen. Ik heb vroeger wel Spirulina gebruikt ,langdurig- en daar had ik geen probleem mee. Ik ga t nog wel doen maar nog even niet. het is niet gek dat je pc wil wachten om te liften hoor. De meesten willen niet tegelijk explanteren en liften. Bovendien kan het zijn dat je tevreden bent met hoe het geworden is. Had je wel de eerste foto's gezien die ik heb geplaatst ? Dag ,doe rustig aan en met een pilletje slaap je vast wel ! Oververmoeid je operatie ingaan is ook niks ! XXX Janneke FLOWER
P.s Chlorella heel rustig aan beginnen , iets onder de aangegeven dosis en langzaam opvoeren X
Hoi Janneke,

Had je foto's al gezien ook die met die mooie zwarte bh :D ben blij met de foto's hier, want over het algemeen ziet het er veel beter uit dan ik verwacht had.
Nu heb ik in totaal al 24 1/2 jaar protheses dus of ik tevreden zal zijn zonder lift? Ben bang dat de huid daarvoor teveel opgerekt zal zijn.
Toen ik bijna 16 jaar geleden te horen kreeg, dat ik "foute"protheses had (dow corning) heb ik me door pc wijs laten maken dat ik wel moest wisselen.
Ze zei dat het er verschrikkelijk uit zou zien en dat ik wel een wissel moest nemen.... Was echt in shock en naar andere pc gegaan voor een wissel, als ik toen toch eens goed was voorgelicht...en die foto's hier had kunnen bekijken ;)

Heb net m'n pilletjes gehaald bij de apotheek, dus vannacht moet het lukken! :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 aug 2014 18:09

Wat een ontwikkelingen allemaal!!! Party time
Fijn Ginny dat het zo snel gaat gebeuren _YEAH_

En met Janneke gaat het ook goed FEESTJE kan niet stoppen met dansen :lol:

Succes met de laatste loodjes mop en slaap maar lekker vannacht SLEEP

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ginny

Ongelezen bericht 26 aug 2014 18:20

Luna schreef:Wat een ontwikkelingen allemaal!!! Party time
Fijn Ginny dat het zo snel gaat gebeuren _YEAH_

En met Janneke gaat het ook goed FEESTJE kan niet stoppen met dansen :lol:

Succes met de laatste loodjes mop en slaap maar lekker vannacht SLEEP

X Luna
Bedankt Luna, ik dans ff met je mee FEESTJE
Eindelijk kan het aftellen beginnen :!:
Ginny

Ongelezen bericht 27 aug 2014 11:33

Zit hier 'n beetje suf te kijken, heb geslapen als 'n blok ;)
Misschien moet ik vanavond maar half tabletje innemen, en zeker als ik weer ga werken.

Ik hoorde gisteren dat pc 2 uur voor mij had ingepland, is dat niet verschrikkelijk lang?

Verder realiseerde ik me gisterenavond ineens dat ik helemaal niet heb gevraagd, hoe het zit met de herstelperiode.
Wat mag ik wel en niet? Week of 6 niet tillen sporten, maar verder?
Heb wel hulp maar wat mag ik zelf? Boodschappen laat ik bezorgen door AH, maar wanneer mag ik er zelf uit, mag ik koken?
Ik heb gelukkig info gekregen van een ervaringsdeskundige hier, Francien maar dat is een bikkel ;)
Vraag me af wat de standaard adviezen zijn. Vraag ze volgende week uiteraard ook in het zh maar dat weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden.
ildiko

Ongelezen bericht 27 aug 2014 14:42

Hoi Ginny, lees net dat je volgende week al wordt opgenomen SUCCES! super toch .
Krijg jij ook alleen explantatie ? ik heb alleen explantatie ondergaan en ik heb tot dat de drains eruit zijn gegaan (5dagen)bijna niks gedaan ,daarna langzaam opgebouwd in licht huishoudelijk werk en zo opgebouwd ,maar ik geloof dat je al na 2weken je werk mag oppakken ! ikzelf vond het allemaal reuze meevallen ...... wens jou heel veel sterkte en succes met alles wat nog komen gaat .
Liefs ildiko
Ginny

Ongelezen bericht 27 aug 2014 15:40

ildiko schreef:Hoi Ginny, lees net dat je volgende week al wordt opgenomen SUCCES! super toch .
Krijg jij ook alleen explantatie ? ik heb alleen explantatie ondergaan en ik heb tot dat de drains eruit zijn gegaan (5dagen)bijna niks gedaan ,daarna langzaam opgebouwd in licht huishoudelijk werk en zo opgebouwd ,maar ik geloof dat je al na 2weken je werk mag oppakken ! ikzelf vond het allemaal reuze meevallen ...... wens jou heel veel sterkte en succes met alles wat nog komen gaat .
Liefs ildiko
thanks ik ben blij dat het eindelijk gaat gebeuren.
Ja ik ga ook alleen voor explantatie en kapselverwijdering.
Heb wel aan pc gevraagd wanneer ik weer aan het werk kan, en die zei 3 weken.
Heeft er misschien mee te maken, dat mijn prothese is gescheurd.
Ik hoop dat het voor mij ook 'n beetje meevalt, maar dat moet haast wel want ik lees hier over het algemeen alleen maar positieve berichten.

Liefs Ginny
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”