Ook maar voorstellen >Ildiko

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sunny

Ongelezen bericht 15 jun 2014 23:35

Hey Mik,

Morgen is het zover.

Heel veel succes en sterkte. Hug +IK WENS+

Liefs Sunny
Sunny

Ongelezen bericht 15 jun 2014 23:39

Ik heb berichtje voor mik per ongeluk bij jou gepost :oops:

jij gaat dus 16 juli Party time We're Happy!

Liefs sunny
Francien

Ongelezen bericht 16 jun 2014 08:10

Ilkido, alle sterkte voor jou vandaag....
ildiko

Ongelezen bericht 16 jun 2014 09:04

Goede-morgen dames hihihi ik ben pas volgende maand aan de beurt komt voor mij goed uit ik heb dan namelijk 6weken vakantie kan ik lekker alle rust nemen die ik nodig heb .
Greetz ildiko
Linn

Ongelezen bericht 16 jun 2014 12:24

Nog precies een maand, maar dat is zo voorbij.
Lekker dat je daarna vakantie hebt, kun je echt je rust nemen die je nodig hebt.
Hopelijk mooi weer, lekkere luchtige dunne kleding ;) en dan herstellen!
6x

Ongelezen bericht 23 jun 2014 15:53

Lieve Ildiko,

Het gaat voor jou ook opschieten...
Voor je het weet is het zo ver.
Ga je voor explantatie of ook voor een lift.

Sterkte de komende tijd.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
ildiko

Ongelezen bericht 25 jun 2014 08:43

Hoi Mik,
Ja voor mij mag het al 16juli zijn hoor _YEAH_ kan niet wachten ........ben niet bang voor de operatie maar wel voor het infuus (ben bang voor naalden) . toen ze bij mij die wissel hebben gedaan in 2007 voelde ik mij ook heel eenzaam en onbegrepen in het ziekenhuis ,ze waren wel aardig voor mij ,maar kan nog herinneren dat ik ook daar zo alleen lag en het duurde voor mij te lang voordat ze mij naar de ok brachten ! dat wachten dat maakt me angstig ....denk teveel over alles na dan !
Ik krijg alleen een explantatie , ik wil ook eerst mijn lichaam en geest de kans geven om te herstellen van dit alles en eens kijken hoe ze "erbij-hangen " ;) hihihi
Ben net ziek geweest (buikgriep) en dan heb ik weer overal last van :cry: voel me net een dweil .
Maar hoe gaat het met jou dan Mik?
Liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 25 jun 2014 09:45

Hai Ildiko,

Dat herken ik wel hoor dat wachten en dan gaan piekeren.
Ik ben ook bang voor infusen, ik heb al zo vaak van die infusen gehad dat een zaalarts gaat proberen en aangezien ik moeilijke bloedvaten heb door de prednison is dat altijd lastig.
Voor jou zal dat best mee gaan vallen, aangezien het nu door OK deskundige wordt gedaan en die doen de hele dag niet anders. Voor je het weet zit het infuus erin en dan heb je het ergste gehad, dat zeg ik altijd tegen mezelf, de rest ervaar je namelijk niet meer. Oke het wakker worden dan, maar dan is er de opluchting dat het voorbij is.

Komt goed hoor schat, je zult verbaasd staan hoe het eruit komt te zien. Je hebt de protheses gelukkig nog niet zo heel lang. Als het bij mij na 23 jaar en 5 wissels en heel veel borstweefsel verwijdert er nog zo uit ziet als nu, dan zal het ook bij jou vast wel goed komen hoor.

Ga je nog foto's plaatsen aan voor en na?

Met mij gaat het redelijk hoor, ik heb geen pijn of zo, ja de wondjes zijn vervelend, maar dat is niet benoemenswaardig.
Het is meer emotioneel en de moeheid, maar ik had dan ook al heel erg veel klachten voor de explantatie.
Ik hou ook veel vocht vast, per dag komen er kilo's bij, maar ook dat zal erbij horen.

Lieverd succes nog met wachten.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Janneke

Ongelezen bericht 25 jun 2014 16:07

Hoi Ildiko, ervaringen uit het verleden, maken je bang voor een nieuwe ingreep, logisch toch .. Maar het gaat goed hoor ! met de steun van de meiden hier op het forum ! Ik had een drain -uithaal fobie en dat ging nu hartstikke goed ,niks van gevoeld ! Gelukkig waren ze in Maastricht niet aan het verbouwen maar aan het "aanbouwen", nog zo'n ervaring : In Delft waren ze nieuwe ramen aan t plaatsen en hadden iedereen naar een andere afdeling verhuisd, behalve mij :cry: , echt waar , na de wissel van de verpleging wist niemand dat ik daar nog lag...... Deze keer geen nare dingen gelukkig : Ik bedoel maar een mens lijdt het meest ,door het lijden dat hij vreest.. XXX Janneke FLOWER
ildiko

Ongelezen bericht 26 jun 2014 15:43

Ik ben ook superblij met de steun van jullie
-BLOEM- FLOWER IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM en vooral dat ik dit forum gevonden heb +BLIJ+ .
En elke ervaring is weer anders dat weet ik ook heel goed ,en Dr Kappel en haar team zijn echt wel kundig ,dus het komt allemaal wel goed met mij !
Liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 30 jun 2014 10:04

Lieve Ildiko,

Morgen alweer 1 juli, de maand van je operatie.
Gaat het nog een beetje, ben je erg gespannen of lukt het je aardig om afleiding te vinden?

Ik denk aan je.
Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

ildiko

Ongelezen bericht 30 jun 2014 15:49

hallo Mik ,
Lief dat je aan me denkt KUS+ nee....ik ben nu NOG niet nerveus.... ...ik mag namelijk nog 2weekjes werken op school en dan zullen de zenuwen wel toeslaan mij kennende +BANG+ .
En met jou ? voel je je lichamelijk al wat vooruitgaan ,hoop voor jou van wel ,want lieve Mik je verdiend het echt wel
+IK WENS+ .
Liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 07 jul 2014 09:51

Lieve Ildiko,

Wat lief dat je aan mij denkt.

Voor jou gaat het opschieten, nog 10 daagjes en dan ben jij ook verlost.
Voor je het weet is het 16 juli!

Hier gaat het wel, in mijn blootje ben ik niet echt blij, het lijkt er niet mooier op te worden, maar ja 6 x geopereerd aan mijn borsten en ik weet niet wat Dokter van Selms heeft gedaan, maar hij heeft een siliconen knobbel uit mijn linkerborst gehaald en daar heb ik nu echt een deuk zitten. Tja, schoonheidsprijs krijgt het niet, maar waar ik wel blij mee ben is dat het in mijn kleding er nog wel oke uitziet. Ik kan niks anders dragen als de sporttop met softcups van de hema.
Wat ook heel fijn is dat die enorme spanning op mijn borstspieren weg is en dat ik meer ruimte lijk te hebben.
Dus ach, zelf acceptatie kost wel even, maar ik probeer mezelf voortdurend op koers te houden.

Ik ben blij, heel blij dat ik de stap genomen heb......

Sterkte lieverd en zet hem op!
Ik hoop van je te horen hoe je je voelt.
Als je wilt kletsen dan hoor ik het graag....

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

ildiko

Ongelezen bericht 07 jul 2014 16:07

Ach Mik wat ben jij toch een lieverd zeg ....... IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ik begin nu wel aardig te prakkeseren over vanalles :roll: zo heb ik nog niks van de Kem-kliniek gehoord en van cz heb ik een brief dat ze het in behandeling hebben genomen SUCCES! ben benieuwd.
Hoe ik me voel nu?......heb weer veel ontstekings pijnen in mijn lichaam , had 2dagen een ontstoken oog ,ontstoken kaak,steken in mijn borsten dat weer doortrekt naar de tepel ...rot pijnen zijn het ,maar ja nog even volhouden ,moet wel nog de chlorella tabletten gaan bestellen !

Tja zoals je zelf al zegt ,6x geopereerd...... dat is niet niks hoor Hug maar ik denk dat dit allemaal wel goed gaat komen gewoon rustig aan jezelf mooi gaan vinden en schoonheid dat bezit je diep van binnen LOVE3 nobody is perfect hé ;) zullen we maar zeggen .
Bedankt dat ik mijn hart kan uitstorten bij je ,doet me goed thanks .
Ik probeer ook foto's van voor &na te plaatsen en ga jullie zeker op de hoogte houden van mijn explantatie ,weet alleen niet of ik dat de 1ste dag al kan ,ik ben namelijk moeilijk wakker te krijgen na narcose .
Liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 07 jul 2014 16:26

Lieve Ildiko,

Graag gedaan hoor, ik weet zelf hoe fijn het is als je steun krijgt en heerlijk je hart kunt luchten.

Heb je de anesthesist wel verteld dat je moeilijk wakker wordt, dan kan hij of zij daar rekening mee houden.
Dat geeft wel extra stress denk ik dat je niet weet waar je aan toe bent, qua vergoeding.
En over de kliniek meestal hoor je volgens mij een weekje van te voren hoe laat je er moet zijn.

Ik zelf vond de operatie wel meevallen, het is gewoon even schrikken en dat wist ik natuurlijk al van de meiden hier, maar toch als je onder je operatiehemdje kijkt, het was bij mij niet ingepakt dan schrik je wel even, wees hier op voorbereid lieverd!
Het trekt best nog wel bij, dat hoor ik ook van de meeste dames.

Chorella gebruik ik niet, ik heb snel last van allerlei medicijnen.
Ik gebruik appelazijn en hoge dosering Vit D en Magnesium.

Sterkte met de laatste loodjes ,

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”