voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Francien

Ongelezen bericht 17 mar 2013 08:29

Wat leuk Es dat je mij gaat volgen, ik hoop dat ik met allemaal goede berichten kan komen! In jouw geval lijkt een lift mij ook de beste optie, vooral omdat je aangeeft dat je borsten echt heel slap waren na al die borstvoedingen, ik kan me er heel goed iets bij voorstellen! ;-)
Mevrouw Kappel gaf bij mij aan dat er na de lift mogelijk een grote A-kleine B over zou kunnen blijven, en daar ben ik hartstikke blij mee. Mijn borsten waren ook niet stevig meer na de zwangerschappen. Omdat ik al littekens heb van mastopathia-operaties hoefde ik over een lift niet eens na te denken: de littekens kunnen gewoon opnieuw gebruikt worden!

Ik lees hier erg fijne verhalen over mevrouw Kappel, en het consult bij haar heeft me helemaal over de streep getrokken, ze maakt ook de indruk zeer deskundig te zijn.
Dus ik ben heel erg benieuwd Es wat jij gaat beslissen na het consult!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mar 2013 09:42

Hoi Es en de rest, Ik heb het topic over schaamte en niet de waarheid willen zeggen even op een andere plek gedaan en ook de naam van het topic gewijzigd. Zo hebben andere dames misschien iets aan onze tip. Er zijn er echt veel meer die met hetzelfde probleempje zitten, dus vandaar. Het is goed dat wij er eerlijk over zijn zodat anderen kunnen zien dat ze niet alleen staan en zich echt nergens over hoeven te schamen. Het is toch niet raar dat je zo iets voor jezelf wilt houden. Ik praat er nu wel steeds meer over hoor juist omdat ik bekendheid wil over het probleem, maar met vreemden praten is makkelijk dan met bekenden. Raar toch?

http://klachtensilicon.forum2go.nl/wat- ... -t775.html
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
esart88

Ongelezen bericht 17 mar 2013 22:15

Hai Francien ik ben ook heel benieuwd wat dr Kappel gaat zeggen heb echt geen flauw idee erg spannend maar donderdag weet ik gelukkig meer!
Ik hoop dat zij mij goed en duidelijk advies kan geven maar daar ga ik wel vanuit als ik zo de reacties op dit forum lees.
Bijna zover he voor jou,spannend!!
liefs Es
esart88

Ongelezen bericht 17 mar 2013 22:23

heej Luna helemaal goed hoor dat je de topic ergens anders hebt neergezet,wist niet zo goed waar ik het kon plaatsen..
Ik denk wal dat er een dag komt dat ik er gewoon over praat als het toevallig ter sprake komt maar nu nog niet..
Ik vind het ook makkelijker hoor om met vreemden te praten niks raar aan meid.
Ik zal van de week even de vragelijst invullen.

liefs Es
Keira

Ongelezen bericht 18 mar 2013 09:18

Hoi Es, welkom hier! Ik had jou nog geen welkom geheten, maar wel met belangstelling je topics gelezen.
Wat kan het soms snel gaan, je hebt al een afspraak staan! Dapper, ik ben benieuwd wat dr. Kappel zegt en wat je bevindingen zijn.
Liefs,
Keira
esart88

Ongelezen bericht 18 mar 2013 11:56

Hi Keira bedankt voor je reactie!

Ja ik ben zeker snel met een afspraak haha maar het is iets waar ik al wel eens vaker aan gedacht heb maar het dan ook weer uit mijn hoofd had gezet,en door dit forum is het en één keer dat ik bij mezelf denk nou Es nu moet het er maar eens van gaan komen..
Dat neemt niet weg dat ik het wel erg spannend vindt allemaal..

lfs Es
Francien

Ongelezen bericht 18 mar 2013 17:06

esart88 schreef:Hi Keira bedankt voor je reactie!

Ja ik ben zeker snel met een afspraak haha maar het is iets waar ik al wel eens vaker aan gedacht heb maar het dan ook weer uit mijn hoofd had gezet,en door dit forum is het en één keer dat ik bij mezelf denk nou Es nu moet het er maar eens van gaan komen..
Dat neemt niet weg dat ik het wel erg spannend vindt allemaal..

lfs Es
Dat had ik dus ook he?
En door dit forum heb ik veel gemakkelijker de beslissing kunnen nemen niet meer aan nieuwe, kleinere prothesen te beginnen. Daarbij kwam ook de prognose van mevrouw Kappel dat ik nog wel kleine borsten over zou houden. Als ik helemaal plat zou worden had ik de beslissing minder snel kunnen nemen. Uiteindelijk zou ik dan misschien wel op monoblocs zijn uitgekomen, aangezien ik te weinig vetreserves heb voor lipofilling.
esart88

Ongelezen bericht 18 mar 2013 17:12

ja Francien dit forum helpt echt he!uiteindelijk moet je zelf de beslissing maken maar je voelt je wel gesteund door mensen die in het zelfde schuitje zitten of nog mee moeten maken.
Bijna dinsdag he go for it girl,ik ga voor je duimen!

liefs es
Francien

Ongelezen bericht 18 mar 2013 17:23

Hartstikke fijn dat je voor me duimt, ik vind het zo'n grote steun dat er mensen zijn die meeleven, en aan me denken wanneer ik onder het mes ga. Ik leef ook ontzettend mee met de ervaringen van anderen weer.
En het lezen en schrijven hier heeft ook wat geruststellends: we komen er allemaal doorheen, en we zitten allemaal toch in hetzelfde schuitje.

Wat ook zo prettig is: ik lees van alle vrouwen dat ze opgelucht zijn na de explantatie, en dat het achteraf allemaal heel erg mee is gevallen! :)
esart88

Ongelezen bericht 18 mar 2013 19:17

nou dan gaan we ons daar maar aan vasthouden wat een opluchtng zal het zijn straks!

liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2013 13:22

Lieve meid, veel succes morgen bij dr. Kappel!
Heel veel liefs,
Luna LOVE3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
esart88

Ongelezen bericht 20 mar 2013 13:32

heey Luna thanx!!ja ben er druk mee,mijn hoofd maakt overuren op dit moment :D
Zo nieuwschierig wat ik morgen te horen krijg..willen jullie duimen voor mij dat het enigzins positief mag zijn...

FLOWER Es
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2013 13:45

natuurlijk X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

meisie

Ongelezen bericht 21 mar 2013 09:04

Succes met je consult vandaag!

groetjes Meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
esart88

Ongelezen bericht 21 mar 2013 09:25

dank je wel!!!

Merk dat ik een klein beetje hyper ben pfffffffff........

lfs Es
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”