even voorstellen (Lisa)
-
lisa
Dank Luna! Heb net ook vraag gesteld over schimmel. Bij explantatie topic gezet, maar misschien niet handig dus voel je vrij deze te verplaatsen 
Soms weet ik zelf ook niet meer zo goed wat ik kan doen om de boel overzichtelijk te houden. Doe mijn best, maar ik kan ook niet alles.
Ik zal het wel bij klachten plaatsen. Denk dat het daar beter staat.
Liefs, Luna
Ik zal het wel bij klachten plaatsen. Denk dat het daar beter staat.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Andrea, jij gaat je ook beter voelen. Ik weet het zeker, alleen gaat het veel langer duren bij je. Reken maar op minimaal een half jaar. Minimaal!! Dus kan nog veel langer. En je kunt eigenlijk ook nog zieker worden dan je al bent. Reken daar ook op. Dat is vreselijk!!! Maar houd vol en houd moed.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
lisa
Ja lieve dames, ik ben best wel beetje verbaasd hoe het met me gaat. Mn klachten verminderen op alle vlakken. Het kan toch niet waar zijn? Zouden dan AL mijn klachten gekomen zijn door mn prothesen? Ik heb toch nu echt wel die hoop gekregen
In het VU waren ze overigens niet bekend met mijn neurologische problemen in relatie met siliconen, maar ook hierin zie ik toch enige vooruitgang.
Dus houd moed!!
Dus houd moed!!
Tuurlijk kwam het door de siliconen. Ik twijfel er geen seconde aan.
Alles raakt van slag door siliconen.
Ben zo blij voor je!!
Het is echt een wonder hoor, je had ze 20 jaar in je lijf!!!!!!!!!!!!
Jaqueline is bij het VU geweest en heeft ook neurologische stoornissen dus vind het vreemd dat ze dat zeiden. Neurologische klachten komen juist heel erg veel voor bij siliconen. Ik had ze ook. En niet zo'n beetje ook. Wat had ik niet eigenljjk???
En wat heb ik nu?? Niet een kwart van de ellende die ik had!!!!!!
Ik heb nog wel klachten en ook nog huidafwijkingen (puntbloedingen, wel K..eigenlijk). Zolang het niet erger wordt is het best. Ik kan ieder moment bellen voor een verwijzing, dat zei mijn huisarts toen ik er 3 weken geleden was. Dus dat is wel fijn.
Mijn moeder begint nu trouwens precies dezelfde huidafwijkingen te krijgen als ik. Maar bij haar is het in 1 keer 100 keer erger dan bij mij. Een grote rode plek op haar been. Zo erg!! Ik heb gewoon alles wat mijn moeder heeft overgenomen, maar dan lichter gelukkig.
Mijn moeder heeft al jaren RA en is zwaar aan de medicijnen. Echt heel zielig. Ik ben er verdrietig van. Ze heeft nooit protheses gehad hoor. Had ze niet nodig hahahaha (dat heb ik niet van haar meegekregen hihihihi). Ze heeft wel sinds 3 jaar een knieprothese en haar reuma is nu erger dan ooit. Nou, ik weet het allemaal niet hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Petechi%C3%ABn hier zie je trouwens wat het is. Bij mijn moeder zie je dus zo'n grote plek. Echt zo erg! Ik hoop zo dat ik dat niet krijg!!! Ik heb hele kleine puntjes verspreid over mijn onderbenen en een beetje bij de bovenbenen. Krijg ze ook al op de armen en mijn buik. Ze komen en gaan. Ik snap er niets van. Ik ga wel binnenkort een verwijzing vragen denk ik. Ben het wel spuug en spuugzat al die doktersbezoeken.
Nu heb ik trouwens wel minder puntjes dan ik had hoor. Ik had er toen ik zo ziek was veel en veel meer op 1 oppervlakte. Nu is het wat meer verspreid.
Alles raakt van slag door siliconen.
Ben zo blij voor je!!
Het is echt een wonder hoor, je had ze 20 jaar in je lijf!!!!!!!!!!!!
Jaqueline is bij het VU geweest en heeft ook neurologische stoornissen dus vind het vreemd dat ze dat zeiden. Neurologische klachten komen juist heel erg veel voor bij siliconen. Ik had ze ook. En niet zo'n beetje ook. Wat had ik niet eigenljjk???
Ik heb nog wel klachten en ook nog huidafwijkingen (puntbloedingen, wel K..eigenlijk). Zolang het niet erger wordt is het best. Ik kan ieder moment bellen voor een verwijzing, dat zei mijn huisarts toen ik er 3 weken geleden was. Dus dat is wel fijn.
Mijn moeder begint nu trouwens precies dezelfde huidafwijkingen te krijgen als ik. Maar bij haar is het in 1 keer 100 keer erger dan bij mij. Een grote rode plek op haar been. Zo erg!! Ik heb gewoon alles wat mijn moeder heeft overgenomen, maar dan lichter gelukkig.
Mijn moeder heeft al jaren RA en is zwaar aan de medicijnen. Echt heel zielig. Ik ben er verdrietig van. Ze heeft nooit protheses gehad hoor. Had ze niet nodig hahahaha (dat heb ik niet van haar meegekregen hihihihi). Ze heeft wel sinds 3 jaar een knieprothese en haar reuma is nu erger dan ooit. Nou, ik weet het allemaal niet hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Petechi%C3%ABn hier zie je trouwens wat het is. Bij mijn moeder zie je dus zo'n grote plek. Echt zo erg! Ik hoop zo dat ik dat niet krijg!!! Ik heb hele kleine puntjes verspreid over mijn onderbenen en een beetje bij de bovenbenen. Krijg ze ook al op de armen en mijn buik. Ze komen en gaan. Ik snap er niets van. Ik ga wel binnenkort een verwijzing vragen denk ik. Ben het wel spuug en spuugzat al die doktersbezoeken.
Nu heb ik trouwens wel minder puntjes dan ik had hoor. Ik had er toen ik zo ziek was veel en veel meer op 1 oppervlakte. Nu is het wat meer verspreid.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
lisa
Oh heet dat zo? Ik heb dat op mn bovenlijf, kleine rode puntjes. Lijken net hele kleine moedervlekjes, maar dan rood?
Dan moet je met een glas erop drukken en kijken of het rood blijft. Zo ja, dan zijn het puntbloedingen.
Heb je er veel? En veel bij elkaar? Hieronder zie je een plaatje zoals het is. Kan ook veel minder zijn hoor. Ze kunnen ook heel klein zijn.
http://postimage.org/image/hpwg21gk7/
Echt waardeloos!!
Wel frappant dat jij het ook hebt. Misschien meer dames???
Kan wijzen op vaatontstekingen.
Heb je er veel? En veel bij elkaar? Hieronder zie je een plaatje zoals het is. Kan ook veel minder zijn hoor. Ze kunnen ook heel klein zijn.
http://postimage.org/image/hpwg21gk7/
Echt waardeloos!!
Wel frappant dat jij het ook hebt. Misschien meer dames???
Kan wijzen op vaatontstekingen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hé Lisa, je bent er weer! Hoop dat alles goed gaat met je.
*LOVE* Luna
*LOVE* Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
lisa
Ja, terug van vakantie! Beste vakantie sinds lange tijd doordat ik me goed voelde. Lekker hoor!! Voor vele herhalingen vatbaar 
Wat ben ik blij voor je Lies!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op