Even voorstellen Mamavandenj
-
Hey bedankt voor de reactie zo fijn
-
Harstikke bedankt voor de reactie! Dit helpt mij enorm!
Ik heb in sep een afspraak bij de Kappel heeft iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat je geopereerd gaat worden? Ik wil het liever vandaag nog als gister...
Ik heb in sep een afspraak bij de Kappel heeft iemand enig idee hoe lang het dan nog duurt voordat je geopereerd gaat worden? Ik wil het liever vandaag nog als gister...
Zou het echt niet weten... Hangt van de drukte af, maar denk dat je op minimaal 4 weken moet rekenen.Mamavandenj schreef: ↑30 jun 2022 11:37Harstikke bedankt voor de reactie! Dit helpt mij enorm!
Over het algemeen ben je meestal snel aan de beurt. En ze heeft sinds vorig jaar 2 nieuwe, zeer ervaren borstchirurgen in dienst, dus dit verkort de wachtijden.
Ik zal nog even aan haar vragen hoe het precies zit, maar ze weet dit nooit van tevoren. Meestal is er in september wel meer drukte vlak na de vakantieperiode.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
lieve mamavandenj
Ik ga volgende week naar dokter Beekman. (Ik kom uit Zeeland en moet door de Westerschelde tunnel) De afstand is voor mij ook best ver.
Maar wil heel graag gezien en gehoord worden door een internist die bekend is met de klachten.
Heb er alle vertrouwen in dat ik daar in goede handen ben.
Lees ook veel goede berichten op dit forem over haar. Daarom ook zo blij dat ik op dit forem ben belandt. Met de vele info die ze verstrekken.
Hoop ook zo voor jou, mezelf en iederen dat alles goed mag verlopen.
En dat we strakjes een stuk gezonder door het leven kunnen zonder die... tikkende tijdbommen in ons lichaam
Veel succes en liefs
Ik ga volgende week naar dokter Beekman. (Ik kom uit Zeeland en moet door de Westerschelde tunnel) De afstand is voor mij ook best ver.
Maar wil heel graag gezien en gehoord worden door een internist die bekend is met de klachten.
Lees ook veel goede berichten op dit forem over haar. Daarom ook zo blij dat ik op dit forem ben belandt. Met de vele info die ze verstrekken.
En dat we strakjes een stuk gezonder door het leven kunnen zonder die... tikkende tijdbommen in ons lichaam
Veel succes en liefs
-
Hey meiden, ik heb in september een gesprek bij dokter kappel maar hoelang duurt het dan voor je geopereerd kan worden?
Groetjes
Groetjes
-
Luna MKS schreef: ↑30 jun 2022 11:52Zou het echt niet weten... Hangt van de drukte af, maar denk dat je op minimaal 4 weken moet rekenen.Mamavandenj schreef: ↑30 jun 2022 11:37Harstikke bedankt voor de reactie! Dit helpt mij enorm!
Over het algemeen ben je meestal snel aan de beurt. En ze heeft sinds vorig jaar 2 nieuwe, zeer ervaren borstchirurgen in dienst, dus dit verkort de wachtijden.
Ik zal nog even aan haar vragen hoe het precies zit, maar ze weet dit nooit van tevoren. Meestal is er in september wel meer drukte vlak na de vakantieperiode.
![]()
Harstikke bedankt voor jou snelle reactie!! Dat valt mij reuze mee!! Liefs
-
Oooh wat spannend wil je mij even laten weten hoe het is gegaan!Faye schreef: ↑30 jun 2022 12:21lieve mamavandenj
Veel succes en liefs
En hoelang is de wachtlijst bij haar?
Heel veel succes liefs
Ik heb ongeveer 3 weken geleden een afspraak gemaakt bij dokter Beekman. Wel met een verwijsbrief van mijn huisarts. De wachtlijst viel dus heel veel mee.Mamavandenj schreef: ↑01 jul 2022 07:21Oooh wat spannend wil je mij even laten weten hoe het is gegaan!Faye schreef: ↑30 jun 2022 12:21lieve mamavandenj
Veel succes en liefs
En hoelang is de wachtlijst bij haar?
Heel veel succes liefs![]()
Ik laat je zeker even weten hoe het is gegaan.
-
Hey meiden hoelang is de wachtlijst bij dokter Beekman om op afspraak te komen? Ik heb namelijk in sep bij dr Kappel en wil van te voren bij haar nog zijn geweest. Groetjes
Ik ben vorige week donderdag bij haar geweest. Heel vriendelijke vrouw. Duurde 3 weken voor ik er terecht kon.Mamavandenj schreef: ↑11 jul 2022 17:58Hey meiden hoelang is de wachtlijst bij dokter Beekman om op afspraak te komen? Ik heb namelijk in sep bij dr Kappel en wil van te voren bij haar nog zijn geweest. Groetjes
Nu zal het waarschijnlijk wel langer duren omdat ze op vakantie gaat.
Ik heb een vervolg afspraak op 25 augustus voor een MRI,
Mijn klachten kunnen ook samengaan met de chemobehandelingen die ik heb gehad en de overgang waar ik nu in zit.
Uit de echo bleek dat ik een plooi in mijn implantaat heb. Een plooi kan scheuren. Ze kon op de echo niet goed zien of er al een scheurtje in zat. Daarom wordt er een MRI ingepland.
Als er een scheur in zit moet hij er zeker uit.
Vindt het wel allemaal zelf heel moeilijk. Omdat er geen test is die aangeeft wat waar verband mee houdt.
Ik weet wel 1 ding ik wil hem eruit. Maar wat als alles gewoon goed is. Moet ik dan alles zelf gaan betalen. Vind het zo moeilijk allemaal terwijl ik in mijn hoofd wel weet wat ik wil.....dat ding eruit.
-
Bedankt voor je reactie!
Jaa jeetje heftig allemaal ik hoop zo met je mee dat het vergoed word en alles er snel uit kan!!!
Jaa jeetje heftig allemaal ik hoop zo met je mee dat het vergoed word en alles er snel uit kan!!!