Scheur implantaat, onderzoek naar explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2020 18:49

Blij dat je geweest ben!👍

Ik zou wel oppassen met intensief sporten ook al beweert hij van niet. Ze beweren ook dat siliconen veilig zijn....

De meeste pc's zien de ernst van de problemen met siliconen implantaten niet, daar baseren ze hun adviezen op. Een gescheurd implantaat moet er gewoon uit, zsm.
Natuurlijk zullen een paar weken niet veel verschil maken maar wacht alsjeblieft ook niet langer dan een paar weken!

Jij maakt je meer zorgen om de knobbel, ik om de siliconen. 9 van de 10 keer zijn knobbels goedaardig. Siliconen zijn altijd schadelijk. Maar zoals ik al zei niet teveel nadenken, het is geen kraan. Maar het moet zeker binnen een paar weken eruit. En kapsel ook en drains laten plaatsen voor het afvoeren van resten.

Houd ons op de hoogte mop en wees rustig ok? Niet bang worden, ook niet om de knobbel. Echt 9 van de10 keer is er niks!

Heel veel liefs! 😘🥰❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Lexi

Ongelezen bericht 04 dec 2020 18:09

Hi,

Ik heb vorige week beslist door wie ik mij laat opereren.

Het spijtige is dat de chirurg mij nog geen datum kon geven door de hele corona situatie. Hij vermoedt dat de operatie in januari kan doorgaan. Ik heb natuurlijk gevraagd om zo snel mogelijk geopereerd te worden.

Hoewel ik blij ben dat ik de knoop heb doorgehakt wb de chirurg heb ik het er heel moeilijk mee dat ik nog geen datum heb en dus niet kan aftellen 😞

Ik voel vele ‘rimpels’ binnen mijn linkerborst en stel mij dan voor dat hij volledig aan flarden is. Ook heb ik ad rechterkant een pijnlijke plek. Als ik er op druk, is er een scherpe pijn die nadien wegebt. Ik ben er eigenlijk constant mee bezig en ben vrij angstig 😔

Zo balen dat ik nog niet weet wanneer die rotimplantaten eruit kunnen pff

Zijn er nog vrouwen die het (psychisch) heel lastig hadden de periode voorafgaand aan de operatie?

Liefs x
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 dec 2020 18:23

Een knuffie voor jou!❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Mar3kids

Ongelezen bericht 08 dec 2020 10:48

Lexi schreef:
04 dec 2020 18:09
Hi,

Ik heb vorige week beslist door wie ik mij laat opereren.

Het spijtige is dat de chirurg mij nog geen datum kon geven door de hele corona situatie. Hij vermoedt dat de operatie in januari kan doorgaan. Ik heb natuurlijk gevraagd om zo snel mogelijk geopereerd te worden.

Hoewel ik blij ben dat ik de knoop heb doorgehakt wb de chirurg heb ik het er heel moeilijk mee dat ik nog geen datum heb en dus niet kan aftellen 😞

Ik voel vele ‘rimpels’ binnen mijn linkerborst en stel mij dan voor dat hij volledig aan flarden is. Ook heb ik ad rechterkant een pijnlijke plek. Als ik er op druk, is er een scherpe pijn die nadien wegebt. Ik ben er eigenlijk constant mee bezig en ben vrij angstig 😔

Zo balen dat ik nog niet weet wanneer die rotimplantaten eruit kunnen pff

Zijn er nog vrouwen die het (psychisch) heel lastig hadden de periode voorafgaand aan de operatie?

Liefs x
Hoi,

Ik vindt het psychisch ook zwaar!
Ik voel rimpels en heb veel steken in mijn borst.
Ook heb ik veel uitstraling in mijn rechterarm en bedenk dat er van alles mis mee is.
Heb gelukkig wel een datum en dat geeft wel wat rust.
Aftellen is begonnen.
Ik hoop dat je snel een datum hebt!
Liefs
Lexi

Ongelezen bericht 08 dec 2020 14:05

Hi Mar3kids,

Die steken het herken ik alsook de uitstraling in linkerarm in mijn geval.

Goed dat je al een datum hebt, kun je al beginnen met aftellen 😊

Het is idd moeilijk om er niet de hele tijd mee bezig te zijn. Zeker nu ik thuis werk en minder afleiding heb, is een lastige.

Die rimpels die jij voelt, kun je die ook als het ware indrukken?

Grtjs x
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”