nieuw (Mitch)
- Monique MKS
Wie zou eigenlijk verzonnen hebben dat borsten met sillies mooier zijn dan puur natuur? Vast de industrie... Nadat de stof silicone werd ontdekt kwam er op een dag een 'slimmerik' op het idee om ze in vloeibare vorm in een borst te spuiten. Maar ach... een klein foutje maar... de vrouwen werden massaal ziek. Dan er toch maar een omhulsel omheen gedaan, die de gevaren in toom moesten houden. Maar dan... ach, weer een klein foutje; de enveloppen bleken poreus en weer werden vrouwen massaal ziek. Dan toch maar even onderzoek doen.... door die zelfde industrie natuurlijk; bakkers die hun eigen broden keuren. En de vrouwen? Die blijven ziek... Toen kwam eindelijk PIP, waarvan de kwaliteit nóg slechter was dan van de andere sillies. De overheid werd wakker. Zou het nu toch eindelijk gaan lukken om volledige erkenning voor de klachten te krijgen?
Hey Mitch,
Nog twee daagjes voor jou hè? Hoe voel je je? Ik moet nog zes daagjes en begin het nu wel te merken hoor..heel spannend allemaal. Jij iig heel veel succes alvast!
Nog twee daagjes voor jou hè? Hoe voel je je? Ik moet nog zes daagjes en begin het nu wel te merken hoor..heel spannend allemaal. Jij iig heel veel succes alvast!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Hoi Sheltje,
Dank je wel dat is lief van je. Ik ben een hele tijd stil geweest omdat het wachten me zwaar valt, wel steeds meegelezen maar wist niet wat ik moest zeggen. Er gaat zoveel door je heen hè?
Ik vind het spannend, maar ben blij dat het eindelijk zover is.
Ik hoop dat alles goed verloopt en dat de operatie meevalt en het resultaat natuurlijk. Pfff, best gespannen dus.
Wat fijn dat het voor jou ook al opschiet! Zes dagen dus jij mag maandag?
Bij wie ook alweer?
Ik wens jou ook vast een goede operatie en sterkte met wachten.
Zodra ik kan laat ik het verloop van mijn operatie weten (ik heb zelf ook erg veel gehad aan de verhalen van iedereen).
Dank je wel dat is lief van je. Ik ben een hele tijd stil geweest omdat het wachten me zwaar valt, wel steeds meegelezen maar wist niet wat ik moest zeggen. Er gaat zoveel door je heen hè?
Ik vind het spannend, maar ben blij dat het eindelijk zover is.
Ik hoop dat alles goed verloopt en dat de operatie meevalt en het resultaat natuurlijk. Pfff, best gespannen dus.
Wat fijn dat het voor jou ook al opschiet! Zes dagen dus jij mag maandag?
Bij wie ook alweer?
Ik wens jou ook vast een goede operatie en sterkte met wachten.
Zodra ik kan laat ik het verloop van mijn operatie weten (ik heb zelf ook erg veel gehad aan de verhalen van iedereen).
Erg hè? Je koppie staat niet stil hè? Ik probeer me er niet teveel op te focussen maar dat is o zo moeilijk.. Vandaag omega 3 gehaald en zal morgen een strak hempje gaan halen. Verder ben ik alles aan het wassen en m'n huisje goed aan het schoonmaken. Ik wordt door Dr Kingma geholpen, dacht jij ook toch?
Heb jij ook alles al geregeld verder? Eng hè meid? We moeten er "gewoon" even doorheen. Komt goed!
Heb jij ook alles al geregeld verder? Eng hè meid? We moeten er "gewoon" even doorheen. Komt goed!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Ohh hoe spannend hè ladies! Voel met jullie mee! Ik heb ook een datum woehoe! 24 juli bij dr. Kingma en kreeg vandaag de brief van de verzekering dat ik het vergoed krijg, echt een opluchting. Het komt allemaal wel dichtbij maar we zijn der klaar voor :-)! Heel veel succes en take care
Laurie, wat goed dat je het vergoed krijgt. En.... Gefeliciflapstaart met je datum! Nu gaat alles ineens rollen hè? Spannend hè meid? Ook al bij Dr Kingma? Die kan dalijk een privé kliniek beginnen hihi.
Dank jullie wel voor de sterkte wensen, dat doet een mens goed 
Ik word door Dr.van Loenen geholpen. Ik lees meer over Dr.Kingma de laatste tijd inderdaad, ze heeft al een aardige club!
Wat fijn Laurie dat je nu ook een datum hebt en positief antwoord van de verzekering!
Koppie staat zeker niet stil, haha.
Vandaag kan ik bellen voor een tijdstip en dan ben ik er klaar voor.
Inderdaad thuis alles netjes zodat we daar voorlopig niet al te veel aan hoeven te doen. Mijn man heeft 2 dagen vrij dus dat is handig. Hoef ik maandag pas zelf weer in actie te komen.
Sportbeha (tjes) hangen klaar, ben benieuwd welke ik aan moet straks.
Ik heb ook een rolletje elastisch verband met klemmetjes bij kruidvat gehaald als ik de boel echt strak in wil pakken. Fijn idee voor de nacht ook denk ik. Kost een paar euro, dus dat leek me een goede uitgave.
Ik word door Dr.van Loenen geholpen. Ik lees meer over Dr.Kingma de laatste tijd inderdaad, ze heeft al een aardige club!
Wat fijn Laurie dat je nu ook een datum hebt en positief antwoord van de verzekering!
Koppie staat zeker niet stil, haha.
Vandaag kan ik bellen voor een tijdstip en dan ben ik er klaar voor.
Inderdaad thuis alles netjes zodat we daar voorlopig niet al te veel aan hoeven te doen. Mijn man heeft 2 dagen vrij dus dat is handig. Hoef ik maandag pas zelf weer in actie te komen.
Sportbeha (tjes) hangen klaar, ben benieuwd welke ik aan moet straks.
Ik heb ook een rolletje elastisch verband met klemmetjes bij kruidvat gehaald als ik de boel echt strak in wil pakken. Fijn idee voor de nacht ook denk ik. Kost een paar euro, dus dat leek me een goede uitgave.
Goed idee id! Ik denk dat ik ook nog even naar de kruidvat ga
Bedankt voor de tip. Hoe staat het met de zenuwen? Heb je een bad? Ga anders lekker met een tijdschrift of boek in bad zitten. Muziekje en waxine lichtjes aan, even heerlijk relax.. (voor zover mogelijk) mag je morgen vroeg? Of in de middag? Ik zal aan je denken en voor je duimen.
Het gaat goed met de zenuwen (lang leve valdispert
haalt de kop eraf).
Vanmiddag bezoek gehad dus die was zo om. Nu moest ik nog even de computer checken en straks ga ik lekker slapen (hoop ik)
Want als ik morgen in het ziekenhuis moet blijven slapen doe ik geen oog dicht vrees ik.
Om twaalf uur mag ik. Prima tijd wat mij betreft.
Het verband is van dat vleeskleurige elastische dat je gebruikt bij een verstuiking of iets dergelijks (geeft dus steun). Lijkt me handig aangezien je niks meekrijgt en ik wel gelezen heb hier dat een aantal dames de sportbeha niet zo stevig vonden zitten. Dan heb ik tenminste nog een keuze.
Explantatie: http://klachtensilicon.forum2go.nl/mitc ... -t421.html
Vanmiddag bezoek gehad dus die was zo om. Nu moest ik nog even de computer checken en straks ga ik lekker slapen (hoop ik)
Want als ik morgen in het ziekenhuis moet blijven slapen doe ik geen oog dicht vrees ik.
Om twaalf uur mag ik. Prima tijd wat mij betreft.
Het verband is van dat vleeskleurige elastische dat je gebruikt bij een verstuiking of iets dergelijks (geeft dus steun). Lijkt me handig aangezien je niks meekrijgt en ik wel gelezen heb hier dat een aantal dames de sportbeha niet zo stevig vonden zitten. Dan heb ik tenminste nog een keuze.
Explantatie: http://klachtensilicon.forum2go.nl/mitc ... -t421.html
-
Monique256
Mitch heel veel sterkte morgen. Valt allemaal reuze mee en dr. Van Loenen is ook geweldig. Lekker slapen!
We koren nog van je,
Liefst Mirjam
We koren nog van je,
Liefst Mirjam