Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Essi

Ongelezen bericht 10 feb 2020 20:16

Luna schreef:
10 feb 2020 20:10
Lieve Mami-m hier lees je over lipo en kapselverwijdering
viewtopic.php?t=2044

Hier over kapselverwijdering bij explantatie
viewtopic.php?t=475

Ik zou ze persoonlijk altijd zoveel mogelijk laten verwijderen.

Ik vind het merkwaardig hoe artsen een prothese en kapsel via tepel verwijderen. Ik heb daar geen kennis over lieverd en ken geen dames bij wie dat zo ging. Wel via de oksel wat ik ook merkwaardig vond. Zelfs protheses inbrengen via navel heb ik voorbij zien komen😳

Snap dat het een lastige keuze is, helaas kan ik je niet helpen☹

Misschien dat andere dames nog reageren.

Dikke kus en succes, je komt er wel uit. Stel de vraag voor je gaat slapen aan het universum wat jouw weg is. Dan komen de antwoorden.

💕💕💕💕😘
Zelfde reactie, bijna zelfde tijd geplaatst .
Luna in brengen via de oksel kan heel goed. Is bij mij ook gedaan. Maar uithalen is uiteraard gewoon via de borst plooi gedaan.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 feb 2020 20:40

Haha leuk Essi!😉
Ja raar verhaal via tepel... Er zijn dames geweest die via oksel explantatie ondergingen. Dat vond ik al raar laat staan dit🤔

Succes Mami-m!!🍀🍀🍀
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 feb 2020 20:46

Ik kwam dit tegen op Realself.com
Only you, after consultation with your surgeon, can decide if you want them removed and when. It is straightforward to remove implants through the old armpit incision and I have done that many times. If you want the capsule removed for some reason, it would need to be done either through a periareolar or inframammary incision.
Dus kan wel via tepel!

Ik raad jullie aan daar even lid te worden. Heel veel chirurgen reageren😉
viewtopic.php?t=2753
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Mami-M

Ongelezen bericht 10 feb 2020 20:55

Essi schreef:
10 feb 2020 20:14
Mami-M schreef:
10 feb 2020 17:21
Lieve dames,

Nog even een vraagje...jullie weten t vast wel. Klopt het nou dat een lipofilling geen goed idee is wanneer al het kapsel wordt verwijderd?

Dr Kanhai wilt al het kapsel via mn tepel ivm lollipop lift of donut lift verwijderen. En daarna een lipofilling toepassen. Maar ik heb ook begrepen dat een open wond lipofilling geen goed idee is.

Niessen zegt daarom, het kapsel laten en dan lipofilling doen..

Help me out please ♡♡♡
Ik ben geen arts máár als je kapsel dmv een donut lift kan verwijderen lijkt me dat de operatie met behulp van een toverstokje gaat plaatst vinden. Donut is alleen rond de tepelhof alles los maken. Lopipop is volgens mij rond de tepelhof en een lijn van tepelhof naar beneden naar de borst plooi. Niet ook nog een litteken in de borst plooi zoals bij een anker zeg maar.
Ik kan je geen advies geven omdat je moet kiezen waar je je goed bij voelt . Als je lipo wil en de kapsels wilt laten zitten om die reden is dat jou keuze.
Bedenk zelf goed wat voor jóu belangrijk is.
Ik wens je succes met jou stappen op weg naar bevrijding.
Liefs essi
Dank je Essi,

Ik denk dat ik erover uit ben en voor Niessen ga, mn gevoel trekt toch meer naar hem.

Liefs
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 feb 2020 21:12

Lieve Mami-m had je mijn berichten niet gelezen?
Implantaat en kapsel kan via tepelhof verwijderd worden schrijft Amerikaanse chirurg.
Misschien kun je op realself lid worden en vragen stellen.
Ik zou altijd zoveel mogelijk kapsel laten verwijderen...
Hij kan ook op andere plekken het vet inspuiten.
Maar ik snap wel je beslissing❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Zusss

Ongelezen bericht 11 feb 2020 06:42

Hi Luna,

Heb de link gelezen over lipofilling. Nu heb ik mijn implantaten pré-pectoraal. Voor de spier als ik mij niet vergis...lipo ga ik doen maar moet dan op een andere plaats in de borst begrijp ik uit het stukje.
Heb hier niets over gehoord tijdens het consult.
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Dorie

Ongelezen bericht 11 feb 2020 07:38

Ik heb ze ook voor de spier. Dr niessen heeft hier in zn consult ook niet over gesproken...
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Zusss

Ongelezen bericht 11 feb 2020 12:27

Oké.. maar jij hebt geen lipo gedaan toch of wel?
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 feb 2020 13:06

Nee, alleen als hij kapsel zou verwijderen😉
Daarom haalt hij het niet weg omdat hij lipo wil kunnen doen met goede resultaten.
Dat staat er duidelijk meiden in mijn uitgebreide tekst😉
Vet inspuiten in grote wond is zinloos...

💋💋💋
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Dorie

Ongelezen bericht 11 feb 2020 14:14

Zusss schreef:
11 feb 2020 12:27
Oké.. maar jij hebt geen lipo gedaan toch of wel?
Nee klopt maar wel besproken tijdens consult. Was zijn advies, alleen later besloten het niet te doen. Bedoelde dat niessen er tegenover mij ook niks over heeft gezegd...
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 feb 2020 15:14

Als je ook nog even leest zie je dat artsen niet enkel boven borstspier maar ook vlak onder huid spuiten en in borst. Ze spuiten verdeeld in kleine druppels. Door verwijderen kapsel wordt oppervlakte waar in gespoten kan worden kleiner.. Daarbij kunnen er ook meer complicaties ontstaan die lipofilling negetief zouden kunnen beïnvloeden. Dat wil hij voorkomen dus dan haalt hij het liever niet weg.
Ik heb mijn eigen mening hierover al laten weten. Ik vind wachten op herstel borsten en gezondheid belangrijk. Maar dat is mijn eigen mening en keuze.

Zuss vertrouw op je arts, hij weet wat hij doet!

💋

Ik heb deze vraag en mijn antwoord ook maar weer in het info topic gezet. Ik blijf maar aan de gang😢

Zal de vraag van Mami-m en mijn antwoord en van Essi er ook bij zetten.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Zusss

Ongelezen bericht 11 feb 2020 15:59

@Dorie, ja ik begreep precies wat je bedoelde hoor. 💜
Wil jij naderhand nog wel lipo of niet?

@Luna oké, daar heb ik dan met mijn rollercoasterhoofd (nieuw woord 😉😉) overheen gelezen.
Begrijp nu idd "het belang" van het laten zitten.
Maar ik wil toch wel zeggen dat er wél gezegd is dat er wél wordt weg gehaald wat weggehaald kan worden. Daar vertrouw ik op.
Begrijp ik goed dat het belang van kapsels weghalen het belangrijkste is ter voorkoming van de ontwikkeling van alcl? Of gaat het om op de ophoping van siliconen in het kapsel? Of beiden. Sorry...zie ff door de bomen het bos niet meer
💜💜
Dorie

Ongelezen bericht 11 feb 2020 17:09

Nee will helemaal geen lipofilling. Vind het een vrij heftige ingreep en heftig herstel. Met het pak enzo. Daarbij ben ik ook bang dat ik dan toch teveel laat sleutelen aan mijn lijf. Ben met de silicone altijd bang geweest voor ieder pijntje ed dat er misschien iets mis zou zijn. Dat wil ik niet meer. Daar komt bij dat ze over silicone ook zeiden dat het veilig was. Dat blijkt nu ook niet te kloppen. Wie weet hoe dat met lipofilling gaat.... maar heb wel erg getwijfeld hoor. Het cosmetisch resultaat speelt natuurlijk ook mee!!
Zusss

Ongelezen bericht 11 feb 2020 17:20

@Dorie

Ja dat snap ik wat je zegt. Hele begrijpelijke keuze.💜
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 feb 2020 18:46

Lieve Zuss en andere meiden, ik kan niet alles 100x herhalen😢
Lees de info over kapsels, daar staat alles. Alle info over van alles over onderwerp klachten door siliconen die jullie nodig hebben staat op forum en website.
Hij haalt alleen dikke delen weg, rest laat hij zitten. Wat anderen wel weg zouden halen. Alleen tegen betaling haalt hij ze echt helemaal weg (wat veilig verwijderd kan worden!). Maar dan is lipo lastiger...
💋

Deel over kapsels viewforum.php?f=229
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”