Hoi Amber, ik ben al meerdere keren onder narcose geweest en toen ging het goed (behalve de keer dat ik me implantaten liet zettenAmbervdV schreef: β02 aug 2019 21:25In de JvG heb je niet eens tijd om ziek te worden π€ͺ
Maat ze gebruiken daar een nieuwe techniek waarbij je net genoeg onder narcose bent, waardoor je later minder last hebt van bijwerkingen. Als je er gevoelig voor bent is het natuurlijk iets anders, maar ik voelde mij echt in no-time super fit
Geplande explantatie 06-08-2019
Nee hoor, absoluut zijn drains niet slecht!! Juist erg goed als deze geplaatst worden, restanten siliconen worden hier juist mooi mee afgevoerd. Lees maar eens goed op deze site, wordt meerdere malen beschreven...Sanne77 schreef: β01 aug 2019 07:56Ja precies ik kon ook niet veel vinden over dr van de kar, maar omdat ze zo snel plek had en ik wel een fijn gesprek met haar had dacht ik waarom niet. En er is denk ik niet veel over haar te vinden omdat ze pas sinds kort bij JVG zit en voorheen alleen in olvg.AmbervdV schreef: β31 jul 2019 22:51Als jij er vertrouwen in hebt, is het goed toch?Sanne77 schreef: β31 jul 2019 22:18Bedankt voor jullie steunende woorden dat helpt echt ik lees het nu al meerdere keren en het stelt me gerust. Wel had ik nog even 1 vraagje, had ik beter voor dr van Selma kunnen kiezen? Ik zie zijn naar zo vaak vallen dat ik begin te twijfelen of ik er goed aan doe om door dr van der car (vrouwelijke versie) geopereerd word (niet dat ik nog terug kan nu)
Ik wilde graag bij van Selms, maar kwam door toedoen van het OLVG bij Dr vd Kar terecht. Aardige vrouw maar ik kon over haar verder niest vinden qua reviews en hier was ze ook niet bekend. Ik had er toch niet zoβn goed gevoel bij. Ik heb gebeld en gelukkig kon mijn operatie datum blijven staan, maar ben ik geholpen door van Selms. Nog altijd 300% tevreden over mijn keuze. Echter, vd Kar is gewoon plastisch chirurg en dus zal het allemaal goed komen.
Laat jij wel je kapsel volledig verwijderen?
Ik had geen drains. Daar doen ze niet aan in de JvG (althans, zo min mogelijk)
Kapsels gaat ze er zo veel mogelijk uithalen (wat aan spier zit niet enz) is dit niet goed dan?
Zij wilde drains plaatsen om de complicaties zo min mogelijk te houden, de anesthesist was idd ook al verbaast dat ik die zou krijgen. Aaah nu ga ik daar over twijfelen, zijn drains slecht dan?
Veel succes.... Gaat echt helemaal goed komen!!!
Hoi D-borah,D-borah schreef: β31 jul 2019 17:07Hoi Sanne, goed dat je ook de stap hebt genomen. Spannend he. Je bent niet alleen in je angsten hoor, ik heb ze ook. En je klachten van hartkloppingen en paniekaanvallen herken ik ook helaas. Ik ben aanstaande maandag aan de beurt, ook bij de Jan van Goyenkliniek en word geopereerd door dr Van Selms. Ik ben zelf ook extreem bang, net voor wat jij zegt, dat mijn hart het niet aankan, dat ik stik of complicaties nadien. Bij mijn eerste operatie had ik totaal geen angst (18 jaar en nergens bang voor) en de tweede keer ging ik huilend onder zeil. Het enige wat ik je kan meegeven, en mezelf, is probeer het los te laten en je over te geven aan de deskundigheid van een heel team wat er daar voor je is. Er zijn hier een aantal dames ook geholpen bij jan van Goyen en die waren allemaal erg te spreken over het verloop en de verzorging!
Ik zie dat ik helemaal niet meer op jou bericht heb gereageerd, bedankt voor je berichtje. Morgen is jou grote dag. Hoe gaat het met je angsten? Laat je me weten hoe het is gegaan? Heel veel succes alvast. Gr sanne
Laatst gewijzigd door Sanne77 op 04 aug 2019 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Margo voor je steunende woordenmargot1 schreef: β04 aug 2019 05:02Nee hoor, absoluut zijn drains niet slecht!! Juist erg goed als deze geplaatst worden, restanten siliconen worden hier juist mooi mee afgevoerd. Lees maar eens goed op deze site, wordt meerdere malen beschreven...Sanne77 schreef: β01 aug 2019 07:56Ja precies ik kon ook niet veel vinden over dr van de kar, maar omdat ze zo snel plek had en ik wel een fijn gesprek met haar had dacht ik waarom niet. En er is denk ik niet veel over haar te vinden omdat ze pas sinds kort bij JVG zit en voorheen alleen in olvg.AmbervdV schreef: β31 jul 2019 22:51
Als jij er vertrouwen in hebt, is het goed toch?
Ik wilde graag bij van Selms, maar kwam door toedoen van het OLVG bij Dr vd Kar terecht. Aardige vrouw maar ik kon over haar verder niest vinden qua reviews en hier was ze ook niet bekend. Ik had er toch niet zoβn goed gevoel bij. Ik heb gebeld en gelukkig kon mijn operatie datum blijven staan, maar ben ik geholpen door van Selms. Nog altijd 300% tevreden over mijn keuze. Echter, vd Kar is gewoon plastisch chirurg en dus zal het allemaal goed komen.
Laat jij wel je kapsel volledig verwijderen?
Ik had geen drains. Daar doen ze niet aan in de JvG (althans, zo min mogelijk)
Kapsels gaat ze er zo veel mogelijk uithalen (wat aan spier zit niet enz) is dit niet goed dan?
Zij wilde drains plaatsen om de complicaties zo min mogelijk te houden, de anesthesist was idd ook al verbaast dat ik die zou krijgen. Aaah nu ga ik daar over twijfelen, zijn drains slecht dan?
Veel succes.... Gaat echt helemaal goed komen!!!
Nee, niet misselijk of ziek geweest na de nar mee en bij het ontwaken daar of de terug rit naar huis. Ik heb begrepen dat er daar geen dames misselijk bij komen.Sanne77 schreef: β02 aug 2019 11:18Hoi Essi,Essi schreef: β01 aug 2019 17:24Welkom Sanne,
Wat fijn dat je ook al een datum hebt.
Ik ben op dezelfde ochtend als Amber door dokter van Selms geopereerd.
Was ook zeer tevreden met de hele behandeling bij het Jan van Goyen.
Succes met de aanloop ernaar toe. Je zal zien het valt echt super mee. En het is echt een heel lief team daar.
Liefs essi
Bedankt voor je berichtje, ik probeer me zo min mogelijk druk te maken, maarja je weet vast hou dat in het echt gaat. Was jij misselijk na de operatie of moest je overgeven?
Bij mij klopte dat, en normaal heb ik echt wel wat moeite met de narcose
Succes essi
Geen probleem, we hebben allemaal genoeg aan ons hoofd! De angsten en rustige momenten wisselen elkaar af, maar ik merk wel dat ik het erg moeilijk heb met het mezelf overgeven morgen. Den het vertrouwen hebben in de artsen Γ©n mijn eigen lichaam. De angst voor de narcose is bijna allesoverheersend! Zal echt opgelucht zijn als het achter de rug is en ik morgenavond met een kopje soep op de bank zit! Hoe gaat het met jou? Red je het nog een beetje nu je ook aan het aftellen bent? Weet je al hoe laat je moet?
- Beauty is only skin deep -
Lieve D-borah en Sanne, no worries voor de narcose! Komt goed hoor!
Hier een mooi artikel. Had hem ook al bij het topic over angst gezet: https://www.fmtgezondheidszorg.nl/onder ... nd-veilig/
Voor alle andere meiden die nog moeten even lezen.

π₯°
Hier een mooi artikel. Had hem ook al bij het topic over angst gezet: https://www.fmtgezondheidszorg.nl/onder ... nd-veilig/
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Ik kan me heel goed de angst voor de narcose voorstellen wordt ook geopereerd en voel ook momenten van angst. Met name de angst om mij totaal over te geven aan artsen er niet bij te zijn dit is toch de controle loslaten. Wat mij helpt is om te denken ik heb geen keus het moet eruit het is niet goed voor mijn lichaam en hoe langer ik wacht hoe meer kans dat het immuunsysteem verzwakt en er meer klachten bijkomen. Daarnaast is een operatie een gebeurtenis waardoor je je bewust wordt van je eigen kwetsbaarheid maar eigenlijk zijn wij dat op heel veel momenten in het leven. Ik hoop dat we allemaal gesteund worden door een hoger iets en dat wat wij ondergaan onderdeel is van een groter iets waardoor meer en meer vrouwen zeggen ik ga niet ten koste van mijn gezondheid mezelf veranderen. Maar wellicht klinkt dit wat zweverig:)
Laatst gewijzigd door Estelle op 05 aug 2019 05:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Dankjewel lieve Luna!Luna schreef: β04 aug 2019 18:01Lieve D-borah en Sanne, no worries voor de narcose! Komt goed hoor!
π₯°
![]()