Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sol

Ongelezen bericht 12 okt 2018 09:15

https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... =Belasting

Onder deze link kun je er meer over lezen

Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 okt 2018 09:25

Welkom Sweety! :D

Succes in de weg die je nu aflegt!

Liefs, Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 okt 2018 18:10

Ja, da ruiken naar siliconen gebeurt wel eens. Ik had er op het eind ook last van :shock:
Dat betekent vaak wel dat ze behoorlijk zweten of lekken, dus blij dat je al snel naar de afspraak gaat.
De operatie is meestal 1,5 tot 2 maanden later, maar soms ook eerder hangt van de situatie af.
Wat betreft vergoeding kun je die alleen krijgen als ASIA is vastgesteld en alle andere behandelingen om van je klachten af te komen zijn mislukt. En anders moet je onder de gebruikelijke voorwaarden vallen: kapselvorming baker 4 of bewezen scheur.
Sweety

Ongelezen bericht 23 okt 2018 20:57

Tot op heden nog geen reactie van Cz ze geven aan vorige week maandag de aanvraag te hebben ontvangen en vanaf daar kan het 10 werkdagen duren...
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2018 11:35

Lastig hè al dat wachten.
Wens je veel succes en sterkte met alles!

X Luna
Sweety

Ongelezen bericht 30 okt 2018 13:48

Nou na 12 werkdagen eindelijk ene reactie ontvangen van Cz.
Helaas met een afwijzing :x
Ik ga vanavond even overleggen met mijn man wanneer we de operatie bij de wellness kliniek dr visser gaan inplannen.

Ik dacht hou jullie even op de hoogte :)
margot1

Ongelezen bericht 30 okt 2018 20:31

Hè balen Sweety.....
Dat was wel even een tegenvaller zeker....
Ha je via de kliniek ook pro eren het alsnog vergoed te krijgen? Of laat het hierbij??
Sweety

Ongelezen bericht 30 okt 2018 20:47

Ja wel balen idd, vooral omdat ik meerdere malen contact met Cz heb gehad omdat hun aangeven binnen 10 werkdagen te reageren toen gaven ze aan dat het aan een andere afdeling was voorgelegd dan ga je toch een beetje hoop krijgen maar helaas.

De wellness kliniek werkt daar niet mee dan moet je zelf een verzoek in dienen dus dat is geen optie.
Ik denk dat in bezwaar gaan weinig nut zal hebben.
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 okt 2018 14:16

Is het een idee om naar dr. Nanayakkara te gaan en via hem aan bewijzen te komen dat explantatie bij jou de enige manier is om van je klachten af te komen. Je moet dan wel kunnen bewijzen dan je andere behandelmethoden hebt gehad om van je klachten af te komen en dat die zonder resultaat waren. Dat is een eis van het Zorginstituut om explantatie vergoed te krijgen bij systemische klachten.
Met deze bewijzen kun je in bezwaar gaan. Heb je deze niet, dan is in bezwaar gaan energieverspilling.
Sweety

Ongelezen bericht 31 okt 2018 21:03

Ik heb verder geen onderzoeken laten doen naar de klachten als ik het zo op deze site lees leg ik het verband er tussen dus hoop dat het ook weg zal zijn.

Ik ga de datum van 22 november vast zetten.

Hoe lang zijn jullie thuis gebleven van het werken ?en hoe lang duurt het voordat je mag autorijden ?
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 nov 2018 09:36

Hoi meid, heel goed dat je de datum voor de operatie vastzet.
Je kunt eventueel nog steeds naar Nanayakkara. Wie weet kan hij je toch helpen, zodat je in bezwaar kunt gaan. Ik zou het niet te snel opgeven als ik jou was. Je laat de operatie gewoon doorgaan en betaald hem zelf en gaat gewoon in bezwaar. Ik had ook eerst zelf betaald omdat ik niet wilde wachten en ben na de operatie in bezwaar gegaan en heb mijn geld weer terug gekregen. Dit was wel heel lang geleden hoor, maar het kan nog steeds. Er waren meer vrouwen die ik hierbij geholpen heb.

Hoe snel je weer kunt gaan werken hangt van veel factoren af. Het werk dat je doet en ook de mate van ziek zijn en de ernst van je klachten.
Met autorijden zou ik minimaal 5 dagen tot een week wachten. Ook vanwege alle medicatie die je krijgt. Op zich zijn alle middelen binnen een paar dagen uit je lijf maar toch is het verstandig om niet zo snel te gaan rijden. Narcose pleegt echt een aanslag op je lijf en daar moet je even van herstellen. Daarbij belast je je borstspieren toch ook een beetje met het sturen en deze hebben de eerste paar dagen veel rust nodig, zodat je weefsel goed geneest.

In dit deel kun je meer lezen over het herstellen en hoe lang dat duurt: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... m.php?f=61
Ik zou zelf minimaal 2-3 weken aanhouden. Maar dit alleen als je niet heel ernstige klachten hebt en een kantoorbaan hebt.

Heb je al een afspraak bij de bedrijfsarts gemaakt om je operatie te bespreken? Dit moet je zeker niet uit eigen zak doen (dus vakantie opnemen of onbetaald verlof). De operatie is medisch noodzakelijk, dus je moet daar ziekteverlof voor krijgen. Maak een afspraak bij de bedrijfsart en bespreek dit. Je werkgever hoeft niet te weten waarom je met ziekteverlof gaat en de bedrijfsarts zal dit ook nooit tegen je werkgever zeggen.
Lees hier meer over werk en explantatie: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... .php?f=129
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 981#p14981

X Luna
Sweety

Ongelezen bericht 01 nov 2018 22:05

Dank je wel voor de informatie Luna!

Ik laat de operatie doorgaan ik ben ook ontzettend benieuwd hoe de implantaten er uit komen voor mijn gevoel zullen deze minder cc inhoud hebben dan toen ze geplaatst zijn.

Ik ga zeker proberen bezwaar te maken na de operatie ik.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”